משלוחים מומלצים בתל אביב

קצת סדר בבלאגן – איפה אוכלים, מה המשלוח שהכי שווה להזמין והדילים שישדרגו לכם את הארוחה. ריכזנו משלוחי אוכל מומלצים בתל אביב

עיר ללא הפסקה, העיר הגדולה או עיר החטאים? איך שלא תקראו לתל אביב, מה שברור שזו העיר הכי פעילה ושוקקת בארצנו הקטנה. רחובות העיר חיים ומלאים באנשים בכל שעות היום, המסעדות פתוחות עד השעות הקטנות של הלילה ונדמה שבאמת אין כאן מנוחה לרגע. אם תשאלו תל אביבי מה הוא הכי אוהב בעיר, כנראה שהוא יפאר את הזמינות, הקלילות והנגישות של כל דבר, הכול נוח והכל בהישג יד, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

המנטאליות התל אביבית כוללת המון מסעדות ומעט בישולים ולכן גם תל אביב ידועה בתעשיית המשלוחים הפופולארית שלה. במיוחד עכשיו שהמסעדות סגורות ונאלצות להתמקד בטייק אווי ומשלוחים. לכל תל אביבי יש את רשימת הפייבוריטיות שלו שאיתן הוא פותח את הבוקר, ממלא את הבטן בצהריים או מסיים את היום.

טייק אווי תל אביבי מומלץ
ריכזנו רשימת מסעדות עם דילים מיוחדים למשלוחים, עסקיות והפתעות בלעדיות להזמנות אונליין. בקיצור, צאו מהקיבעון. באנו לחדש לכם עם מסעדות ששווה להכיר כשאתם רעבים ואין לכם כוח לצאת מהבית.

משלוחי בשר בתל אביב והסביבה
משלוחי אוכל ביתי מומלצים בתל אביב
משלוחים זולים בדרום תל אביב

לאכול בנוח על הספה: משלוחים מדרום תל אביב 

מי שבאמת מכיר את דרום תל אביב, מכיר את סביבת פלורנטין הקסומה והשאנטית, את הרחובות המדליקים של החלק הדרומי של העיר ואת מתחם הבילויים והמסעדות שרונה האהוב והמוכר. התחושה כאן היא שהכול קורה באיזי, הסביבה צעירה ויש מיקס של אוכלוסיות שחיות בשלום יחד ובהתאם גם המסעדות המגוונות מדברות לכל האוכלוסיות.

את המשלוחים שבחרנו תוכלו לאכול גם מהספה בסלון. לא צריך להוציא סכו"ם מהמגירה. אפשר לאכול עם הידיים, או עם צ'ופסטיקס מהקופסה. אבל מה שבטוח, תצאו שבעים ומרוצים.

השחיתות המושלמת בשעות הקטנות: המשלוחים של פילדלפיה

פילדלפיה של מסעדת דיקסי מבית השף חיים כהן, לא מוותרת על הכנפיים וההום פרייז האגדיים נוטפי החמאה והצ'ילי. מלבד שחיתות בקופסה, תוכלו להזמין גם כריכים מעולים עם בשרים, רטבים טובים, גבינות ותוספות נהדרות. המשלוחים שלהם יוצאים עד שעות מאוחרות ובאים טוב גם עם הרעב של הלילה. 

המיוחדים: מצד אחד, קשה לוותר כאן על המוכר והכל-כך אהוב. מצד שני, אנחנו שמחנו לשמוע שהם יוצאים בספטמבר עם ספיישלים שווים של המבורגרים מיוחדים. מחכים יחד אתכם לראות מה בתפריט ההמבורגרים שלהם!

לאיפה מגיעים? לכל תל אביב וגם לסביבה מחוץ לעיר.

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-ה' 12:00-02:25, ביום ד' עד 04:30, יום ו' 13:00-05:25, שבת 13:00-03:25.

פילדלפיה, תוצרת הארץ 3, תל אביב 0538092749

 

כיף איתם במשלוחים: באבא יאגה

מסעדת באבא יאגה היא מסעדת פיוז׳ן המציעה אוכל משובח, שהוא השילוב המושלם בין טעמים מקומיים, ים תיכוניים ואירופאיים, והכי חשוב גם אלכוהול טוב. מפילמני ביתי ועד דג מלוח, קרפצ׳יו וסלט יווני, בבאבא יאגה יש את הכל, והכי חשוב: במשלוח עד הבית. 

המיוחדים: לדעתנו אין יותר מיוחד ממשלוח של מרק בורשט, אבל אם רציתם את מה שקשה להשיג במקומות אחרים אז כמובן שאלו פירות הים שמעטרים את התפריט, בין אם אלו מנות שרימפס מצוינות ברטבי חמאה מגרים או מולים וקלמרי שהתיבול הים התיכוני מחמיא להם.

לאיפה מגיעים?  תל אביב מרכז, דרום, רמת החייל, בת ים, גבעתיים, הרצליה ושאר הערים בסביבה. 

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א-ה ושבת בין 12:00-23:00, בשישי עד 17:00.

צילום: שאטרסטוק

באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב. 053-7105154

לכל המשלוחים של דרום תל אביב

תערכו את השולחן: משלוחים בצפון תל אביב 

קחו את כל מה שסיפרנו לכם על דרום תל אביב ותהפכו אותו, הכול חוץ משאנטי. בצפון תל אביב האוכלוסייה היא בעיקר זוגות ומשפחות צעירות. בהתאמה בחרנו משלוחים שמתאימים יותר לסעודות מסודרות בפינת האוכל, מסוג  הארוחות שמגיעות עם סכו"ם מדוגם ומלח בצד. אל דאגה, אם בא גם לכם להתפרע תמיד תוכלו להזמין מהדרום.

עסקיות מוצלחות: צ׳ומה 

מחפשים מסעדה ששולחת עד הבית אוכל ביתי אמיתי? כזו היא מסעדת צ׳ומה, שתסגור לכם את כל הפינות שבעולם: אוכל לפי משקל מכל הסוגים, עסקיות מצוינות ומשתלמות במיוחד, פיתות בשריות, ספיישלים צמחוניים, קינוחים ובעיקר אוכל טעים, מנחם, בדיוק כמו שאתם מדמיינים.

המיוחדים: עסקית נהדרת, כוללת מנה עיקרית בשר או דג עם שתי תוספות חמות וסלט הבית. בין התוספות האהובות עלינו: מיני תפודים ברוזמרין, מוקפץ אטריות וירקות, אורז אושפלו מעולה וקוסקוס.  

לאיפה מגיעים?  תל אביב מרכז, דרום וצפון ורמת גן בורסה. 

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-ה׳ בין השעות 11:00-20:30, ובימי שישי בין 8:00-15:00. 

צ׳ומה, אבן גבירול 71, תל אביב. 053-7102428

 206 בשרים: שפע על השולחן, עסקיות מפנקות והטבה בלעדית למשלוחים

מי שמכיר את מסעדת 206 בשרים יודע כבר שמצפה לו שפע בכל הזמנה. הבשרים מגיעים או בפיתה מפוצצת ומפנקת, או בחמגשיות עם תוספות וסלטים לבחירה. ואם לא כולם בקטע של בשר, אפשר לבחור גם מתפריט הדגים או להזמין כמה ממולאים ביתיים מעולים.

המיוחדים: קודם כל העסקיות, שכוללות עיקרית, 2 תוספות חמות, תוספת קרה, קינוח או שתיה, פיתות וחמוצים רק ב- 62 שקלים, שפע כבר אמרנו?

לאיפה מגיעים? צפון ומרכז תל אביב. מגיעים גם לסביבה מחוץ לעיר.

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-שבת בין השעות 11:10-23:00.

206 בשרים, משה סנה 54, תל אביב 0538092814

השואו שלה: נונו מימי

מסעדה משפחתית שעושה כבוד למטבח האיטלקי אבל לא מוותרת על הנגיעה הישראלית? כזו היא נונו מימי, שמציעה את כל מה שצריך במסעדה, מנשנושים ועד עיקריות בשריות, מנות טאבון, פסטות פיצות, כריכים וסלטים, ואפילו לחמים ומאפים למי שמחפש לקנות קצת מטעמים הביתה על הדרך. 

המיוחדים:  אל תוותרו על הפיצות של נונו מימי, במיוחד לא על פיצת סלוניקי המהממת עם מוצרלה, פרמז׳ן, בצל אדום וירוק, זיתים ועגבניות מיובשות. 

לאיפה מגיעים?  

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-שבת בין השעות 8:00-22:30. 

צילום: שאטרסטוק

נונו מימי, רב אשי 16, תל אביב. 09-8353600

לכל משלוחי האוכל בצפון תל אביב

הכל קורה כאן: משלוחים ממרכז תל אביב

כאן בלב העיר הכול בהילוך גבוה. מרכז העיר תוסס, חי ובועט בכל שעות היום. אז אם גם אתם קמים בשעות הצהריים המאוחרות רעבים למשלוח או מבשלים מעט ואוכלים הרבה בחוץ, אנחנו מזמינים אתכם להזמין מבין המגוון העשיר שיש לאזור להציע

הודו במרכז תל אביב: מא פאו

מסעדת מא פאו מספקת את כל החשקים של מי שחזרו מהודו לא מזמן וקמים באמצע הלילה עם חשק לנאן וסמוסה. אצל מא פאו יש את כל המנות האהובות כשהן מותאמות לחיך המרכז תל אביבי, כולל טהאלי, ביראני, קארי, טנדורי, צ׳אטני, סמוסה ונאן. 

המיוחדים:  הקינוחים של מא פאו פשוט מטריפים, מבנופי עד גולאב ג׳אמון, אם תעצמו עיניים תרגישו שחזרתם מזרחה. 

לאיפה מגיעים?  תל אביב מרכז והסביבה, פתוחים בין הימים ראשון-שבת, בין השעות 11:00-22:00.

מא פאו Ma Pau, נחלת בנימין 59, תל אביב. 053-9431203

נתחים נבחרים ודיל ארוחה שווה: NG באים להשביע
מסעדת NG בת מעל 17 שנים ומציעה בשרים איכותיים וטובים, עכשיו גם במשלוחים. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא נתחים מעולים שיצאו מחדר היישון, ישירות לפתח ביתכם. סטייקים, כריכים והמבורגרים ברמה גבוהה ובסטנדרטים מיוחדים.

המיוחדים: גם במשלוחים תוכלו ליהנות מעסקיות שכוללות כריך עם בשר מיושן וטוב או המבורגר איכותי, עם תוספת ושתיה. יש להם גם ארוחת סטייקים זוגית מפנקת שמגיעה עם תוספות, פרנה, קינוח ושתיה קלה.

לאיפה מגיעים? תל אביב מרכז ותל אביב צפון, מגיעים גם לגבעתיים.

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-ה' 11:00-23:00, שבת 12:00-23:00.

אנג'י, אחד העם 6, תל אביב 0536113894

סושי במשלוח זה מאסט: אונאמי Onami

איך אפשר לכתוב על טייק אווי מומלץ בתל אביב בלי להמליץ על מסעדת סושי איכותית שתשלח עד אליכם רולים טעימים לצד מבחר מטעמי יפן. בשביל זה יש את אונמי, שמהראשונות ועד האחרונות מספקת את טעמי המזרח וארץ השמש העולה, בדיוק כמו שצריך. עם מבחר סלטי אצות ומלפפונים, שורשים ואבוקדו, מרקי מיסו ואגאדשי, מנות גיוזה ואדממה, שיפודי יאקיטורי מוצלחים אמוד, מבחר מנות טופו נהדרות, מרקי ראמן ואודון שיעשו לכם חם בנשמה וכמובן כל הרולים האהובים, עם מבחר אינסייד אאוט מרשים במיוחד, סשימי, נגירי, מאקי ועוד. 

המיוחדים: כדאי לכם לטעום אינארי, הספיישל של אונאמי, שהוא כדור אורז עטוף באינארי טמפורה עם מלאי מילויים טעימים, חטיף מוצלח ומרענן. 

לאיפה מגיעים? לכל תל אביב.

המסעדה זמינה למשלוחים בימים א'-ש' בין השעות 11:30-22:15.

Onami, הארבעה 18, תל אביב. 03-562-1172

לכל המשלוחים במרכז תל אביב

כל המשלוחים מכל המסעדות