משלוחי אוכל בשבת בדרום

מחפשים משלוחי אוכל בשבת בדרום, באר שבע ואילת? מצאנו לכם מסעדות שעושות משלוחי אוכל בשישי בערב, בשבת בבוקר ובעצם כל סוף השבוע. בתיאבון!

משלוחים בשישי בערב בדרום 

בין אם יצאתם לסופ״ש באיזה צימר במדבר, אתם סטודנטים רעבים שלומדים בבן גוריון, יצאתם למלון הכל כלול באילת, יכול מאוד להיות שהגיע הסופ״ש ואתם רעבים למשהו שלא בנמצא סביבכם – בין אם אתם באמצע שממת הערבה, לא רוצים להסתפק באוכל כשר של המלון או סתם עצלנים, מצאנו לכם את מיטב משלוחי אוכל בשבת בדרום 

משלוחים בשישי בערב באשדוד

וואן סושי בר

הפינוק האולטימטיבי למי שהתעצלו להכין ארוחת שישי היא ארוחת סושי עם כל המטעמים האסיאתיים, ממוקפץ ועד הרולים הכי טעימים ומפנקים מנתחי דג טריים. כי אם כבר לא טרחנו ועמלנו על ארוחת שישי מלאה מחריימה ועד ממולאים, אז שיהיה אוכל פיין שיגיע עד לפתח הדלת, כי מי לא רוצה איזו קומבינציה לצד מוקפץ אסייאתי עם רוטב עשיר בטעמי סויה, שמן שומשום וירוקים?

צילום: שאטרסטוק

להזמנת משלוח: וואן - סושי בר, שדרות מנחם בגין 13, אשדוד. 053-6114912

 

טקסס סטייק האוס

הארוחה האולטימטיבית למי שמתארחים באיזה אורחן או צימר, ורק רוצים להתפנק אחרי שהייה ארוכה בג׳קוזי, או למי שמארחים את המשפחה בשישי, היא ארוחת בשרים איכותית. בטקסס סטייק האוס יש את כל הנתחים הבשריים העסיסיים והאיכותיים שיש, לצד מלאי מנות צד נהדרות שירכיבו לכם ארוחה של ממש, מסלטים, פירות ים ודגים, המבורגרים, פיצות ופסטות, ועד מנות ילדים, קינוחים ושלל מנות ראשונות ותוספות. היינו פותחים עם טרטר דגים נהדר, ממשיכים לסטייק משובח עם פטריות ובצל, ומסיימים בפאי לימון מענג.

צילום: שאטרסטוק

להזמנת משלוח: TEXAS STEAK HOUSE, תש"ח 11, אשדוד, 053-9345114

 

הזמנות אוכל בשבת באילת

 

שווארמה עומר

שבת בצהריים, אתם מורעבים ומותשים מהחום של אילת, מי לא היה רוצה איזו לאפה עמוסה בכל טוב, שווארמה עסיסית עם כל הסלטים והרטבים? אז מזל שיש את שווארמה עומר שמגישים מנות שווארמה בכל הדרכים: בפיתה, בבאגט, בלאפה ואפילו בחמגשית. בכל המנות תקבלו צ׳יפס וחמוצים, ובחמגשית תהנו גם מהאופציה של סלטים ותוספת חמה. חוץ משווארמה תוכלו להזמין עוד סוגי בשרים לפי ההעדפה שלכם, מסטייק פרגית, אנטריקוט, קבב ועד פלאפל, שניצל ואפילו נקניקיות חריפות. בקיצור, מזל שיש את שווארמה עומר.

להזמנת משלוח: שווארמה עומר, שדרות התמרים 1, אילת. 053-6247292

 

חומוס דובאי

איך אפשר בלי חומוס? בשישי צהריים זה קלאסי אבל גם בשבת בבוקר, כדי שיהיה תירוץ לשנ״ץ בצהריים, כי אין כמו תנומת שבת אחרי צלחת חומוס. אז מה אתם אוהבים לנגב? אם זה חומוס קלאסי, אז אל תטרחו כי בחומוס דובאי יש כל כך הרבה אופציות מיוחדות, בין אם זה חומוס פול, חומוס פטריות, חומוס שקשוקה, חומוס סביח, חזה עוף, בשר אנגוס, מסבחה ועוד. במקום מגישים גם מנות בשר בפיתה, פלאפל בפיתה, ראשונות כיפיות כמו צ׳יפס קריספי, טבעות בצל, כרובית מטוגנת ומגוון סלטים. בקיצור המקום המושלם להזמין ממנו ארוחת בוהריים מכובדת שתשלח אתכם ישר למיטה אחריה. 

להזמנת משלוח: חומוס דובאי, אילת. 053-2719739

 

הסוד של שושנה

כל שבת חייבת ג׳חנון, זו המשוואה והיא משוואה מנצחת. לכן מצאנו לכם מקום שעושה משלוחי ג׳חנון באילת רק בשישי שבת, כיאה למשוואה. אצל שושנה תהנו מג׳חנון עם ביצה, רסק וחריף, ואם תרצו אז גם חצי ג׳חנון או ג׳חנון בודד בלי כל התוספות והשיגועים. במקום עושים גם כבוד לשאר הבצקים מתימן: זיווה, קובנה, ואפילו חמין משגע. בקיצור, אין על שושנה.

להזמנת משלוח: הסוד של שושנה, המלאכה 5, אילת. 053-8095999

 

מסעדות שעושות משלוחים בשבת בבאר שבע

 

מקסיקן רול

לפעמים אנחנו ממש רעבים וכל מה שבא לנו זה רול פחממתי שעוטף נתחי בשר עסיסיים עם מלא רטבים וגם אולי כמה סלטים. במקסיקן רול יש בדיוק את זה: טורטיות בשריות מצוינות לצד סלטים איכותיים וגם כמה תוספות שיעשו כיף לצד הרול שלכם. דמיינו את זה: טורטיה פרגית, חזה עוף, אנטריקוט או בשר טחון, לצד סלט חלומי או סלט ערבי קצוץ, ואם אפשר גם כדורי פירה שיסגרו את פינת המטוגן.

להזמנת משלוח: מקסיקן רול, רהט, 072-2593153

 

שייק בקטר – מיצים טבעיים

שבת קיצית וחמימה בבאר שבע, השמש קופחת ואנחנו צמאים למשהו קר, קצת מתוק, אולי מעט חמוץ, ובעיקר מרענן. מזל שיש את שייק בקטר, המקום להזמין ממנו שייקים ומיצים בשישי-שבת. המלצה שלנו: שייק תות, אננס, פירות יער ואוכמניות, או מיץ מלון נענע ותפוח שהוא בצבע ירוק בוהק ובעיקר מרענן.

להזמנת משלוח: שייק בקטר, באר שבע, 053-633240