משלוחים בדרום תל אביב - עד 50 שקלים

הקורונה קרעה לנו את הכיס, אבל בכל זאת בא לנו ביס טעים ומנחם. אין ספור פעמים עבר לנו בראש "בא לנו להזמין משהו לנשנש, אבל לא בא לנו להוציא הרבה כסף"... אז זהו! קבלו רשימת משלוחים שווים בדרום תל אביב, שיאפשרו לכם לשבוע וליהנות בפחות מ-50 שקלים לאדם

תל אביבים, יש דרומיים בקהל? כל מי שרק עובר באזור, יכול להעיד שדרום תל אביב הוא אזור עם סטייל אחר, שיק מיוחד ואווירה רגועה וטובה. אנשי דרום העיר ואזור פלורנטין,  אנשי השווקים מהתקווה ועד לוינסקי, אנשים של אנשים ואווירה, אלו שחיים בזמנים אחרים, רגועים יותר ומקבלים יותר. כאן, בדרום, אפשר לראות הכול מהכול, אוכלוסייה רבגונית שחיה בשלום זה עם זו. ההוואי הייחודי מתבטא גם בקולינריה, במבחר שלה ובטעמים הטובים עם מגוון תפריטי אוכל ביתי, מרקים וג'חנון מנצח.

שמוליק כהןמשלוח בטעם של בית. מסעדת שמוליק כהן. צילום: באדיבות המקום

על כל גווני וסוגי האוכל האפשרי, ניתן לשבוע גם מבלי לקרוע את הכיס ועל הדרך ליהנות בטירוף מהאוכל ומהטעמים. אספנו רשימת משלוחים עם מנות משביעות וטובות מתחת ל-50 שקלים לאדם, כך שתוכלו להזמין שיפוד, לקבל סלטים, פיתות, תוספת ושתיה ועדיין יישאר לכם עודף מהשטר של החמישים.

כל המשלוחים בדרום תל אביב
משלוחים מומלצים בכל תל אביב
גרים בצפון העיר? גם לכם יש משלוחים שווים

אוכל מנחם בטעמים של פעם עד אליכם – מסעדת סנדר 

כאן שומרים על אותו קו כבר עשרות שנים, המסעדה שומרת על טהרת המתכונים של הסבתות של הסבתות ועם טעים של בית, וגם המחירים בהתאם עם מנות עיקריות ב-39 שקלים, חצאי מנות לאלו שרוצים לגוון, תוספות חמות כמו בבית ולקינוח מלבי או לפתן מתקתק.

דיל טעים לקראת החורף: כאן כבר השלימו עם העובדה שהקיץ עוד רגע נגמר, עם ספיישל מיוחד לחמישי ושישי: מנת חמין ענקית. ליטר של חמין אסלי, משביע מאוד ומתאים לשני סועדים בעלות של 83 שקלים סה"כ. 

פתוחים למשלוחים בימים א'-ה' 12:00-17:00, יום ו' 11:00-16:00

סנדר, לוינסקי 54, תל אביב 0538093384

 סנדרבואו לאכול חמין. מסעדת סנדר. צילום: גיא הכט 

בלאפה, או בחמגשית? הבשר של בוסי רון עד השעות הקטנות

כאן אוכלים טוב גם בשעות המאוחרות: שיפודים ונתחים, בלאפה, או בחמגשית, העיקר ששובעים ונהנים מאיכות הבשר וגם מהמחירים. פרגיות, קבבים, כבדים, נתח קצבים וכל מה שממלא את הבטן בטעמים בשריים.

דיל טעים במשלוחים: שיפודי פרגית, קבב, כבד עוף ולבבות במחירים נוחים – רק 35 שקלים לשיפוד בחמגשית, או 55 שקלים לזוג שיפודים. ניתן להזמין משלוח באמצע שבוע עד השעה 2 בלילה.

פתוחים למשלוחים בימים א'-ה' בין השעות 12:00-2:00, יום ש' 19:05-2:00

בוסי רון, התקוה 4, תל אביב 0539373174

 שווארמה אליעסקית שווה במיוחד. שווארמה אלי. צילום: באדיבות המקום

יש מאכלים שתמיד באים בטוב - שווארמה אלי

התפריט כולו עשיר בשווארמה טובה, מפרגית או מכבש, אבל אם אתם מתעקשים יש גם סוגים נוספים של בשרים ואפילו פלאפל. בימי שישי אלי מציע תפריט בישולים לארוחה משפחתית ביתית ובשאר השבוע משלוחים בחמגשית, בבגט, בלאפה, בפיתה או בעסקית!

דיל עסקית ודיל לשישי: העסקית שלהם כוללת צ'יפס, סלטים ביתיים ושתיה - עלות העסקיות בין 30 ל-50 שקלים בלבד. בשישי תוכלו ליהנות ממשלוח קופסאות חמות עם ניחוחות של בית – תפריט שישי מתעדכן מדי שבוע. 

פתוחים למשלוחים בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00, יום ו' 10:00-15:00

שווארמה פלאפל אלי, לוינסקי 38, תל אביב 0539383305

שמוליק כהןמאמא עוף. מסעדת שמוליק כהן. צילום: באדיבות המקום

אוכל יהודי כשר למהדרין: מסעדת שמוליק כהן

אז מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאומרים לכם "אוכל יהודי"? רגל קרושה – יש, דג מלוח – יש, קרפלאך – יש, קניידלעך – יש... בקיצור, שנמשיך לעיקרית? גולש, עוף צלוי, קורקבנים ורשימת המעדנים היהודיים עוד ארוכה. האוכל כשר למהדרין והטעמים אסליים וטובים.

מרקים במשלוחים: ואם לא בא לכם ביס מנחם, אלא שלוק מחמם לקראת החורף? אז יש רשימה של מרקים, עם קרפלעך, בלי קרפלעך ועוד, המחירים של המרקים נעים בין 28 ל 38 שקלים. 

פתוחים למשלוחים בימים ב'-ה' בין השעות 12:00-21:00, ו' 12:00-13:00

שמוליק כהן, הרצל 146, תל אביב 0539371200

חומוס, ג'חנון וקובנה: הג'חנון של אמא

את האוכל של אמא עושים כאן במטבח המסעדה, הבצק טרי, הכול מיוצר במקום מאפס והג'חנון מעשה ידיהם. מעבר לג'חנון תמצאו בתפריט מאכלים אותנטיים – מרק בשר, קובנה, מלוואח, זיווה, חומוס ברמה של חומוסייה אותנטית ובקיצור, כל מה שבא לנו בדיוק עכשיו!

ארוחה במשלוחים: אחת המנות האהובות והנמכרות שלהם היא ארוחת הג'חנון – מדובר בארוחה שכוללת ג'חנון, ביצה, רסק, סחוג, טחינה/חומוס וסלט קטן, כל זה בעלות של 36 שקלים בלבד.

פתוחים למשלוחים בסופי שבוע בלבד ביום ו' 7:00-00:00, יום ש' 7:00-22:00.

הג'חנון של אמא, יצחק שדה 34, תל אביב 0538092740 

כל המשלוחים מכל המסעדות