אוכל מוכן בצפון תל אביב: משלוחים מומלצים

צפון תל אביב מלאה במסעדות וכעת, ברוח התקופה, כולן במתכונת משלוחים. בזמן שעדיין רוב המשפחה נמצאת בבית, זה הזמן לעשות סטופ, לעזוב את החביתה ולהזמין ארוחה מפנקת ומנחמת לכולם. מוכנים לזה? הנה כל הדילים הטעימים של אוכל ביתי במשלוחים

צפון תל אביב זו עיר בפני עצמה, מתחלקת לאזורים שונים בתוכה ומאפיינת אוכלוסייה שלמה. ככל שמצפינים, מהצפון הישן – אזורי אבן גבירול וירמיהו ועד לצפון החדש, הנוף הגיאוגרפי משתנה מצבעוני ותוסס, לנוף אורבני חדש ויוקרתי. אבל דבר אחד נשאר זהה לכל אורך צפון העיר ואלו המסעדות והחגיגה הקולינרית.

ברוח התקופה, כשהקורונה עדיין נושפת בעורפנו, נבצר מאתנו לצאת להתאוורר במסעדה טובה ולנצל את ימי הקיץ האחרונים. אוטוטו גם החורף יבוא ואנחנו נישאר בבתים. עבודה מהבית, לימודים מהבית, כולנו בבתים. לבשל זו לא תמיד אופציה ותכל'ס כמה אפשר? בשביל זה יש מסעדות עם אוכל ביתי, מזין וצבעוני. ניחוחות של בית בלי להשקיע יותר מידי.

הטבעוניתאז מה אם אין מסעדות? הטבעונית. צילום: דרור ורשבסקי

מה מזמינים החורף?

מה הנחמה המתוקה שלכם: בצקים ופחמימה? ניחוחות דגים, ים וחופש? או שולחן מלא בצבעוניות של סלטים ובשרים? אולי גם וגם וגם? הנה כל המשלוחים השווים, עם עסקיות, דילים וטעמים שיעשו לכם טוב בלב: אוכל איטלקי, בשרי, פירות ים או טבעוני. העיקר שיהיה לכם טעים וטוב ותרגישו בבית.

כל המשלוחים של צפון תל אביב
תל אביביים נהנים: משלוחים מומלצים
צפון תל אביב: אוכל ביתי במשלוחים

טעם של בית, שירות של מסעדה

הבלינצ'ס ההונגרי: פותחים במלוח
קודם כל, מרקים. תוכלו להזמין מרק תפוחי אדמה הונגרי, מרק בצל מוקרם, מרק פטריות עם שמנת מתוקה ועוד. כל המרקים מוגשים בתוספת עוגיות מלוחות. המנה העיקרית כאן הם כמובן הבלינצ'סים שמתפצלים למלוחים עם שלל טעמים כמו קרם חצילים קלויים, תרד מתובל בתוספת גבינות, גולש פטריות/חצילים אפוי, או מתוקים עם ריבה, שוקולד, תפוחי עץ ועוד מלא קצפות שעושות חשק לעוד אחד ועוד אחד אחרון. 

הבלינצ'ס ההונגרי, ירמיהו 35, תל אביב . 0537106094

 הפסקה טעימה בטעם תותים. הבלינצ'ס ההונגרי. צילום: באדיבות המקום

ממטבחה של רונית: המטבח הכי גדול בסביבה
המטבח של רונית מציע תפריט כל כך מגוון שגם לחרוצים שבינינו ייקח זמן להבין ולהפנים את האופציות הרבות. אנחנו כאן לעשות לכם סדר. מנות פתיחה – פטריות מוקפצות עם בצל בתוספת לחם הבית או תרד מטוגן בחמאה ושום עם ביצת עין. אחרי שהתמקמנו נלך על העיקריות – גולש על מצע קינואה בורגול עדשים או כדורי בשר בקר על מצע ניוקי רומנו. יש עוד ים אופציות וספיישלים למיטיבי לכת.

עוד מחלקה שכדאי לכם להכיר היא 'רונית כיף בפיתה' עם קציצות, שניצל, כבד עוף ועוד מגוון בשרים פיקנטיים בפיתה כמובן. גם התפריט הטבעוני מכבד את עצמו עם מגוון הצעות כמו פטריות מוקפצות, ירקות אפויים ושלל מרקים לוהטים.

הגענו לקינוח? ובכן, עוגה אישית של שרלוט מוס שוקולד מסקרפונה או אגס מבושל ביין אדום בתיבול וניל. חסרה לכם ארומה משכרת ליום העצל שלכם? מגוון משלוחי יינות כמו שבלי, שרדונה, שאטו ועוד ועוד. עם כל כך הרבה אופציות תוכלו להמשיך ולרבוץ שעות ארוכות.

ממטבחה של רונית, ויסוצקי 14, תל אביב. 0539431212

בני הדייגבני הדייג בתל אביב. צילום: באדיבות המקום

לא חייבים לפתוח את הגריל: בשר ודגים טריים עד הבית

בני הדייג: פותחים שולחן כיד המלך, דגים סלטים ועוד! 
הדרך מהים, אל המטבח של בני הדייג ומשם אל פינת האוכל שלכם היא קצרה ומוצלחת. בני הדייג מציע לכם לערוך שולחן ולפנות כמה שיותר מקום, כי הדגים המשובחים שלהם מגיעים עם לא פחות מאשר 8 סוגי סלטים וגם לחם הבית. אם בא לכם להתפנק באמת – זה המשלוח האידיאלי בשבילכם.

מה בעסקית? המבורגר 200 גרם, עם מנה ראשונה ושתיה. מעבר לכך, אם תשאלו אותנו? גם עיקרית של דג עם 8 תוספות כלול בצד - זו עסקית בפני עצמה.

משלוחים בימים א'-ש', 12:00-22:00

בני הדייג, יורדי הסירה 1, תל אביב 0539415181

 206 בשריםאיך אתם אוהבים את הבשר שלכם? 206 בשרים. צילום: באדיבות המקום

206 בשרים: מנחשים כבר מה בתפריט?
ארוחה לאוהבי בשר איכותי אמיתי: בפיתה, במגש ואפילו בעסקית. זה מתחיל בחזה עוף ושניצל, ממשיך לשיפודים וכמובן שמסתיים גם בסטייקים ונתחים איכותיים מפוצצים. הארוחות בחמגשית מגיעות עם 2 תוספות חמות לבחירה מתוך מגוון התוספות שלהם: תפוח אדמה ברוזמרין, אורז על סוגיו, סלטי כרוב ועוד.

מה בעסקית? מנה עיקרית בשרית לבחירה, 2 תוספות חמות ואחת קרה, קינוח או פחית, פיתה וחמוצים. כל התענוג רק ב-62 שקלים. 

משלוחים בימים א'-ש', 11:10-23:00

206 בשרים, משה סנה 54, תל אביב 0538092814

 הטבעוניתצבעוני ומנחם עד הבית. הטבעונית. צילום: דרור ורשבסקי

הטבעונית: טעים, טרי ומיוחד לטבעוניים – גם במשלוחים

בתפריט של "הטבעונית" תוכלו למצוא הכול – מנות טריות על טהרת הירקות, תחליפים למנות אהובות מסייטן וטופו, טעמים מהמזרח הרחוק, או מהמטבח הישראלי האהוב והקרוב, פלפלים ממולאים, קובה סלק במילוי טבעוני, תבשילים בניחוחות של וויטנאם ועוד.

מה בעסקית? העסקיות כוללות מנה עיקרית טובה ומשביעה, סלט אישי או מרק ירקות ושתיה במחיר של 57-52 שקלים בלבד. 

משלוחים בימים א'-ה' 9:00-23:00, ו' 9:00-16:00.

הטבעונית, ירמיהו 17, תל אביב 0536114798

כל המשלוחים מכל המסעדות