בשרים במרכז העניינים: משלוחי בשר בתל אביב והסביבה

נקניקיות מובחרות מבית היוצר של זאב טנא, מנות גריל פחמים ממסעדת קורדרו וארוחות חג מבית היוצר של השף יונתן רושפלד: תפריטי המשלוחים במרכז עמוסים במנות בשריות איכותיות ולכם נותר רק לבחור, להזמין ולהכין את סכין הסטייקים

כקרניבורים אדוקים, הזקוקים למנת הבשר הקבועה שלהם כדי לשמור על השפיות, שמחנו לגלות שבמרכז הארץ לא מעט מסעדות בשרים ממשיכות להפעיל שירותי משלוחים, למרות משבר הקורונה. יתרה מזאת - שמחנו לגלות שמספר מסעדות החלו להפעיל שירות משלוחים במיוחד לרגל המצב הלא פשוט שנקלענו אליו. האמת היא שבימים כתיקונם, יתכן שלא היינו ממהרים להמליץ לכם למשל על סטייקים המגיעים במשלוח עד הבית. אך מן הסתם הימים האלו אינם תקינים במיוחד ואפילו לא קרובים לזה.

אם כך בכתבה שלפניכם איגדנו שמונה מסעדות הפועלות במרכז ומציעות שירות משלוחים. כל אחת מהן מציעה מנות בסגנון שונה, כשהמשותף לכולן הוא שמדובר במנות המבוססות על חומרי גלם איכותיים, בדגש על בשר משובח. אז בואו נצא לדרך ושיהיה בתיאבון.   

פרנק – תל אביב

את הסיור הקרניבורי שלנו בחרנו לפתוח במקדש הנקניקיות של הזמר, היזם, התמלילן, השחקן ומהנדס המזון, זאב טנא. קולקציית הנקניקיות המובחרות של טנא כוללת בין השאר נקניקיות עגל ואמנטל, נקניקיות עוף, נקניקיות צ'יפוטלה מבשר לבן והרשימה עוד ארוכה. בנוסף לנקניקיות משובחות המיוצרות מבשר טרי בלבד, ניתן להזמין במשלוח של פרנק גם סוגים שונים של חרדל כמו חרדל דבש, חזרת או צ'ילי (19 שקלים לצנצנת של 200 גרם), כרוב כבוש (500 גרם – 15 שקלים) וכרוב מבושל בבירה (500 גרם – 15 שקלים).

כמו כן ניתן להזמין חבילות של נקניקיות לצלייה ביתית במחירים אטרקטיביים (8 נקניקיות קטנות – 45 שקלים, 8 נקניקיות גדולות – 50 שקלים).   

פרנק, אבן גבירול 23, תל אביב. 053-9370929

קורדרו – תל אביב

את רוב האוכל שמגיע במשלוחים, נהוג לאכול ישירות מהאריזות החד-פעמיות. אך במקרה של מסעדת קורדרו, מדובר כבר בסיפור אחר לגמרי. במסעדה המהממת, שהוקמה על חורבותיה של בליני, השקיעו רבות בשירות המשלוחים החדש. כך לדוגמה, בנוסף למנות מהתפריט של המסעדה, שעברו התאמה מיוחדת למשלוח, תוכלו להזמין גם מבחר לחמים איכותיים כמו לחם כפרי צרפתי לבן (500 גרם – 32 שקלים) או לחם קינואה (500 גרם – 36 שקלים) ואפילו חמאה צרפתית משובחת (200 גרם – 19 שקלים).

מעבר לפסטות ופיצות מצוינות, מרקים ומנות דגים מושקעות, כולל תפריט המשלוחים של קורדרו גם מספר מנות המגיעות היישר מגריל הפחמים של המסעדה ובכלל זה שוק ברווז קונפי עם תפו"א אפוי (קויסדה קנאר – 86 שקלים), המבורגר של אנטריקוט ושייטל (קורדרו בורגר – 68 שקלים) ושיפוד פרגית עם קרם פטרוזיליה (ברושט דה פולה – 75 שקלים). בסופי שבוע ניתן להזמין גם מנות מיוחדות לארוחת השבת ואם במקרה תהיתם, אז התשובה היא כן – לרגל המצב, ניתן להשאיר לשליח טיפ באשראי.

צילום: ולרי סולו 

קורדרו, יחיאלי 6, תל אביב. 053-4265860

 

פינת הצלע – אזור

את תפריט המשלוחים העשיר ביותר במרכז, תמצאו במסעדת פינת הצלע שבאזור. בתפריט שאינו נגמר מככבים שיפודים בפיתה, בלאפה, בבגט או חמגשית, סלטים ייחודים (סלט שווארמה – 42 שקלים, סלט קבב – 39 שקלים), שפע של תוספות חמות (אושפלו – 35/45 שקלים, תפוח אדמה אפוי גדול – 27 שקלים), מבחר בלתי נדלה של אוכל מוכן לשבת והרשימה עוד ארוכה.

פינת הצלע ידועה כמסעדה נדיבה ומפנקת ועדות לכך ניתן למצוא בין השאר במבצעי המשלוחים האטרקטיביים. כך למשל, בכל הזמנה של משלוח אונליין, מקבלים מארז של 3 קינוחים ב-25 שקלים בלבד. כמו כן בהזמנה של מעל 119 שקלים ישנו מבצע של 1+1 על כל הפחיות ובמשלוחים בלבד, ניתן ליהנות ממבצע של 10 שיפודים לבחירה בתוספת חומוס, צ'יפס, סלט ירקות, מבחר סלטי הבית, חמש פיתות ובקבוק 1.5 ליטר ב-315 שקלים בלבד.

פינת הצלע, השיקמה 2, אזור. 053-9383293

משפחת שכטר – חולון

מסעדת משפחת שכטר נקראה על שמה של משפחת שוחטים יהודית שהגיעה לניו יורק בתחילת המאה, כשעל הצד הקולינרי של המקום הופקד לא אחר מהשף ערן אבני, שבעבר כיהן כשף של פונדק דה לוקס, עליה השלום. המסעדה נפתחה חודשים ספורים בלבד לפני פרוץ המגפה אך הצליחה להסתגל במהירות למציאות החדשה.

בימים טרופים אלה, מציעים במשפחת שכטר שירות משלוחים דרכו ניתן להזמין מבחר נתחים משובחים ומוכנים לצלייה כמו ספריבס טלה פורטוגלי מעושן, אסאדו עגל בלאק אנגוס מעושן ובריסקט בלאק אנגוס מעושן (120 שקלים לק"ג).

בנוסף ניתן להזמין מגוון מנות מוכנות כמו המבורגר פיקניק סטייל (54 שקלים), אסאדו מהמעשנה של שכטר (רוטב ברביקיו, חלפיניו, צ'ימיצ'ורי ורוקט – 44 שקלים) וצ'וריסו (סלסת עגבניות חריפה, כרוב כבוש, מיונז וחרדל – 42 שקלים).

אסאדו מעושן במשפחת שכטר (דמיינו אותו בכריך...) צילום: דרור ורשבסקי

משפחת שכטר, שדרות ירושלים 216, פארק פרס. 053-7105604

רובן – פתח תקווה

לפעמים, כדי לצלוח עוד יום עם חצי חיוך על השפתיים, כל מה שצריך זה כריך מושלם אחד. ואין ספק ולו הקל שבקלים שהמקום הטוב ביותר לאתר בו בדיוק כזה כריך, הוא הסניף הפתח תקוואי של רשת רובן. למעשה הסניף שממוקם ברחוב שחם בפתח תקווה, פתח את שירות המשלוחים לראשונה לרגל המצב. משבר הקורונה גם הביא לעולם את ארוחות הבידודא של רובן, הכוללות ארוחות משתלמות של כריך עם תוספת לבחירה.

הכריכים החביבים עלינו באופן אישי הם Dirty Combo (קומבינציה שמנמנה של בורגר 225 גרם עם סלופי ג'ו, ריבת בצל, ביצת עין, מיונז, איולי שום, עלים ירוקים, בצל וחריף, כריך קומות (בורגר 225 גרם בקומה הראשונה ובקומה השנייה 120 גרם של קורנביף מוקפץ עם בצל מטוגן וברביקיו, חסה, בצל, כרוב כבוש, מיונז ואיולי שום) ואסאדו בורגר (בורגר 225 גרם, רצועות אסאדו מוקפצות עם בצל מטוגן, חרדל, מיונז, כרוב כבוש, בצל סגול וצ'ימיצ'ורי). כל המנות הנ"ל מגיעות עם תוספת לבחירה במסגרת ארוחות הבידודא ועולות 75 שקלים בלבד. 

עוד נציין כי את כל ארוחות הבידודא ניתן ואף מומלץ לשדרג עם מגוון רחב יחסית של בירות כמו גינס, מלכה אדמונית, קורונה, לף בראון ולף בלונד (29 שקלים לבקבוק).  

רובן, שחם 36, פתח תקווה. 03-7153767

גרינברג ביסטרו – תל אביב

במסעדת גרינברג ביסטרו כבר זמן מה מחממים מנועים לקראת חג הפסח ומציעים מגוון רחב של יינות במחירים מיוחדים לכבוד החג. בנוסף תוכלו להזמין בימים אלה ספיישלים חגיגיים ואפילו קינוחים כשרים לפסח, שיגיעו אליכם עד הבית במשלוח. בין השאר מדובר בטירמיסו של פסח (28 שקלים), עוף שלם ממולא בביצים חומות, אורז ואריסה מתוקה (128 שקלים לעוף שלם), כבד עוף קצוץ עם שומן טלה וביצים (58 שקלים ל-500 גרם) ועוד הרבה הפתעות. כמו כן על כל הזמנה של 280 שקלים ומעלה, תקבלו בקבוק יין איטלקי (קאוויט) במתנה.

לצד המנות המיוחדות, תוכלו להזמין גם מנות מתפריט המשלוחים הרגיל ובכלל זה מנות כמו סנדוויץ' קורנביף חם (78 שקלים), בצל מקורמל בורגר (76 שקלים) והשניצל של גרינברג (76 שקלים). זה המקום לציין כי לרגל החג שנמצא כבר ממש מעבר לפינה, מספקים בגרינברג משלוחים גם למקומות רחוקים יחסית, שבשגרה לא כלולים בטווח המשלוחים (בהזמנות של מעל 500 שקלים ובתיאום מראש מול המסעדה).

גרינברג ביסטרו, אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 053-7102679

206 בשרים – תל אביב

לא באמת חשבתם שהמסעדה שפתוחה כבר שלושה עשורים, תנטוש אתכם דווקא בשעת משבר, נכון? מצוין, כי מסעדת 206 בשרים התאימה את עצמה חיש מהר למציאות המשתנה וכיום ניתן להשאיר טיפ לשליח גם באשראי. כמו כן בהזמנת אונליין מעל 206 שקלים, תוכלו להתפנק עם בוואריה ומוס שוקולד על חשבון הבית.

ההמלצה שלנו היא ללכת על עסקית 206, הכוללת עיקרית לבחירה, זוג תוספות חמות לבחירה, תוספת קרה אחת לבחירה, קינוח או פחית שתייה לבחירה, פיתות וחמוצים (62 שקלים). מעבר לכך ניתן להזמין גם מנות שלא כלולות בעסקית כמו סטייק לבן בפיתה (50 שקלים), טבעות פילה בחמגשית (עם שתי תוספות לבחירה – 95 שקלים) ושיפוד אנטריקוט בפיתה (65 שקלים).

גם את כל הסלטים המפורסמים של 206 בשרים ניתן כמובן להזמין במשלוח ולשיפור מצב הרוח, מומלץ להוסיף גם בקבוק בירה או שניים (גולדסטאר ומכבי – 16 שקלים, אלכסנדר – 30 שקלים, הייניקן – 19 שקלים וקורונה – 24 שקלים).

206 בשרים, משה סנה 54, תל אביב. 053-8092814

NG – תל אביב

את המסע המדמם שלנו בחרנו לסיים במסעדת NG שנווה צדק. רוב הסיכויים שכוהני מקדש הבשרים המצליח, לא חלמו שיגיע היום שבו ישלחו את הסטייקים המשובחים שלהם במשלוח. אך עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה ובימים מורכבים אלה, לא ניתן להשאיר את הלקוחות המכורים בלי איזה אנטריקוט משובח לרפואה.

לפיכך לרגל משבר הקורונה, המסעדה הוותיקה החלה לשגר לבתי הסועדים מספר מנות נבחרות ובכלל זה סטייק פילה בקר (220 גרם – 125 שקלים), סטייק אנטריקוט (300 גרם – 139 שקלים) ו-NG בורגר (250 גרם תערובת בשרים מיושנים, מנצ'גו, בצל סגול מקורמל. מוגש בלחמנייה רכה עם חסה אלון, בצל סגול, פרוסות עגבנייה ופרוסות מלפפון חמוץ – 64 שקלים).

מלבד מנות בשריות יוצאות דופן באיכותן, ניתן להזמין מ-NG גם קינוחים (מוס פיסטוק יוזו או מוס פקאן לוטוס – 32 שקלים) ואפילו בירות (לף בלונד או מלכה – 22 שקלים) ויין (ברבדו קברנה סוביניון – 150 שקלים).

NG, אחד העם 6, תל אביב. 053-9442896