שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
כעבור שעתיים, המשלוח עדיין לא פה ואני גר 2 ק'מ מרחק.
משלוח הגיעה מהר ממה שציפיתי והכל היה לפי ההזמנה
האוכל היה קר וחסר טעם . התוספות שהזמנו לא הגיעו נכון היה חתיכות עצמות בבשר והכל היה ממש מגעיל.
המנה הייתה קרה. שירות גרוע
נהנינו מאד שירות מהיר אדיב ואוכל מצוין
האוכל הגיע קר, ולא בזמן שנאמר לנו.
הגיע במהירות שיא
מה שביקשתי לגבי ההמבורגרים לא בוצע קיבלתי את הכל ללא תוספות. למה נותנים לפרט אחד אחד? הקופסאות של הציפס היו חצי ריקות
לא קיבלתי מה שביקשתי,וחבל!
גרוע ביותר בורגר קטן מאוד - בושה תמורת הכסף שגביתם
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
