שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
חיכיתי שעתיים וחצי
אומנם המשלוח הגיע בזמן אבל כל מה שביקשתי הלחמניות לא קרה מאכזב הייתי צריכה לנקות לילדים את ההמבורגר כי כבר היו רעבים
אתם להיט
היה בלבול במשלוח, המנות הגיעו לא לפי ההזמנה ופושרות
ההזמנה לא הייתה נכונה בכלל לא הגיעו פטריות למרות ששולמו בהזמנה, האוכל הגיע כמעט שעה אחרי פתיחת המסעדה והיה קר
גרוע אוכל קר והגיע אחרי שעתיים בחיים לא יזמין אצלכם
המבורגר הגיע קר למרות המשלוח המהיר הקציצה היתה שרופה, קשה ולא טעימה. הלחמניה קשה ולא טריה. לסיכום חוויה לא מהנה ובטח שלא... שווה תמחיר המטורף שמבוקש.
אחלה
היה טוב חוץ משחשבנו שיגיע צ׳יפס עם ההמבורגרים המשלוח לוקח המון זמן
טעים המבורגרים בגודל נוח היה נעים ולא מלכלך.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
