שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היה טעים ומהיר אך מעט יקר מדי
השניצל היה טוב, ההמבורגרים לא טעימים
בסדר
את האמת שנורא התבאסתי הלחמנייה יבשה ובלי ירק חוץ מקצת בצל מטוגן שלא ביקשתי. והציפס קר ושמנוני
👍
המשלוח הגיע בשעה איחור וחסרו בו פרטים.
סבבה
לא.הציפס היה מעוך.וההמבוגר יבש
היה מאוד סבבה , ביקשתי בהכל בלי עגבניה ושמו לי הכל עם עגבניה😓
הכל היה קר ולא טעים במסעדה לא התייחסו להזמנה בכלל.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
