שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היה מושלםהמוןתודות
לא היה טעים בכלל ההמבורגרים היו רטובים (הלחם) הצ'יפס היה גוסס
היה טוב וטעים
כרגיל טעים מאוד. רק תנסו להסביר לילדה קטנה למה לא שמתם הפתעה בשבילה!!
הבשר היה בסדר גיור אבל הלחם היה ממש ממש יבש הוא גם לא היה נראה טרי... ממש מאכזב...
לא, לא הגיעו לנו רטבים אך השליח היה נחמד והשירות היה מהיר.
ממש אכזבתם במקום בצל מטוגן בצל רגיל ביקשתי צילי חריף ומתוק ולא היה בכלל
זמן המתנה 75 דקות מלהתחילה הרבה אך שליח איחר ב 20 דקות. רוכל הגיע קר יבש ולא טעים. שליח שכח להביא קולה ושילמתי עליה זה ה... יה גרוע מאוד
תודה היה טעיםם
המשלוח הגיעה ב3/4 שעה איחור והלחמנייה הייתה רטובה מהרוטב בתוך הקופסה של בסלט.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
