שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

בורגרים לוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

חוות דעת

דירוג גולשים
3.5
אוכל
3.5
שירות
3.9
אווירה/משלוח
3.4
מחיר
3.1
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
269 ביקורות וחוות דעת על בורגרים לוד
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אושר יפה - תמונה
אושר יפה מבקר מתחיל
.
2.3
15/10/2017

לא טעים ויבש

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
סה"כ שירות טוב ואוכל טעים.
4.0
08/10/2017

שירות וזמן ההגעה בסדר גמור. אחד מהשלושה המבורגרים לא היה טעים כלל (טלה)עשה רושם של בשר יבש ומקולקל .

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
אוכל מעולה, צורך בשיפור שירות
3.3
01/10/2017

זמן משלוח ארוך עבור מנה קטנה. טעם מעולה. לא הגיע סכום למרות שבוקש.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
עומר מצרי - תמונה
עומר מצרי 3 ביקורות
אהבתי
4.8
24/09/2017

השירות נעים וטעים מאוד רק בורגרים

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
2 ביקורות
בושה לקרוא להם מסעדה בכלל
1.3
19/09/2017

לקח למשלוח שעה וחצי להגיע. כשהתקשרתי והצגתי כי עברה שעה לא הראו התעניינות מידי ואמרו בסדר המשלוח יצא. כל עשר דק התקשרתי ... וכל עשר דק אומרים המשלוח עכשיו יצא. כשהשליח הגיע וביקשתי ממנו שיחכה כי אני רוצה לבדוק אם האוכל חם הוא קילל והלך. פשוט בושה. לא ממליץ בכלל להזמין מהם.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
טוב.
4.5
19/09/2017

מבחר דל של רטבים .

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
סלבה  גולדשטיין - תמונה
סלבה גולדשטיין מבקר מתחיל
לא אזמין שם יותר. השאיר הרגשה לא נעימה בעליל
3.0
11/09/2017

הכל היה בסדר, חוץ מזה שהשליח דרש 13 שקל תשלום עבור משלוח במזוצן-אחרי שכבר שילמתי באשראי. וגם לא היה לו עודף. זה הרגיש כמ... ו סחיטה והיה ממש לא נעים. תשלום עבור המשלוח בדרך כלל כלול במחיר

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
עומר מצרי - תמונה
עומר מצרי 3 ביקורות
אהבתי
5.0
06/09/2017

טעים והשרות 100%100

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
אמיר - תמונה
אמיר 14 ביקורות
ממליץ למי שמחפש מיני המבורגר עם משלוח מהיר !
3.5
05/09/2017

השליח היה נורא מהיר וחביב! צפיתי להמבורגר גדול כמו בתמונות אבל.. בסוף קיבלתי 2 המבורגרים קטנים וחמודים חחחח היו טעימים א... בל קצת מאכזב שזה לא הגודל האמיתי אבל הכל טוב! היה טעים ונחמד

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
חבל
1.5
04/09/2017

האוכל. הגיע קר.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר