שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
כמו תמיד מעולה ומצוין
השירות מצוין , והיה הגעה בזמן כפי שצוין באתר
הציפס לא היה אפוי טוב והיה יותר מדי טיבול
אוכל קפוא הגיע בארבעים דק איחור מהזמן שהובטח, ציפס רטוב כאילו ישב שעה וחצי בחוץ הקציצה עצמה קפואה ובלתי אכילב, לחמניות... מלאות שמן ומרות.
הגיע באיחור של שעה וחצי וביקשתי רק המבורגר אחד רק עם חסה וכל השאר עם הכול וכולם הגיעו רק עם חסה.
מאכזב. אוכל קר באיחור של חצי שעה מזמן התחייבות המשלוח
אוכל טעים, שירות אדיב ומהיר
מעולה
היה ממש אחלה!
היה על הפנים
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
