שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היה טעים מאוד.חם וטרי. נהנינו מאוד. תודה .
המשלוח הגיע מהר.. ארוז טוב חם חםםם ומלא רטבים!! מצויין!!
טעים כמו תמיד
20 משלוח + השליח רוצה עוד 20 שקל משלוח + טיפ 50 שקל רק על המשלוח
היה טעים מאוד והכי חשוב לציין את המהירות שזה הגיע..תודה ענקית
הגיע מהר והיה טעים מאוד
הזמנתי ב 17:30 הגיעו ב 19:00. האריזה הייתה מקומטת. ושחכו להביא שתייה והפתעה לילדים (בארוחת ילדים) התקשרתי ב 19:00 השע... ה עכשיו 19:00 עדיין לא הגיעו עם השתיה וההפתעות לילדים. בהחלט פעם אחורנה שאזמין משם.
הכל. טוב לשביעת. רצוננו. תודה על. השירות
הגיע חם טעים מאוד
הייה טעים שירות מצויין
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
