שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

בורגרים לוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

חוות דעת

דירוג גולשים
3.5
אוכל
3.5
שירות
3.9
אווירה/משלוח
3.4
מחיר
3.1
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
269 ביקורות וחוות דעת על בורגרים לוד
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
0505siga - תמונה
0505siga מבקר מתחיל
ממש לא!
1.3
19/06/2019

שרות מזעזע לקח להם שעתיים וחצי להגיע אלי עם משלוח , הבחורה שעונה לטלפונים פשוט דיברה בזלזול ואצטט " אם את גרה קרוב יכלת... להזיז את הרגליים שלך ולבוא לקחת ולא להזמין בטייקאויי " הביאו לי שלישיות המבוגרים קטנים ובאחד מהם טעו בהזמנה בקיצור אכזבה !!!

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
לא חושבת אלא אם כן יתקוף אותי רעב ואני לא אמצא יכול אחרת להזמין ממנה והסיכוי הזה שואף לאפס.
1.8
12/06/2019

זמן המשלוח היה ארוך מידי האריזה לא משהו זה היה נראה כאילו מי שהכין את ההמבורגרים פשוט זרק לשם את הירקות ובקשר לתוספות יכ... ולתם לפרגן קצת יותר ופחות בקמצנות אני רוצה לציין שההמבורגר טלה היה מצויין. הטעם היה סבבה סביר סהכ הכל היה נחמד ובנוגע למחיר יכולתם להוריד אותו. המחיר שמן יחסית לגודל של ההמבורגרים, הם היו קטנטנים הן לי מילים ציפיתי להיות שבעה לאחר שאוכל אותם אבל זה לא קרה זה הרגיש כמו לאכול ארוחת ילדים הכל היה קטן וקצת

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
liann119 - תמונה
liann119 2 ביקורות
טעימה
4.5
26/05/2019

בסך הכל אין תלונות

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
לא
1.0
23/05/2019

ממש לא . הזמנתי ציפס קיבלתי טבעות בצל . אני מבקשת זיכוי על כל הארוחה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
קובי - תמונה
קובי 7 ביקורות
ממומלץ מאוד בטוח שניפגש שוב😎
5.0
15/05/2019

הכל היה מעולה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
Diana - תמונה
Diana מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
18/04/2019

💖

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
בסדר מינוס
2.8
18/04/2019

לא מודיעים שאין ברשותם את המצרכים לקינוח ונותנים משהו אחר בלי להודיע.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
Ortal - תמונה
Ortal מבקר מתחיל
אלופים תודה רבה
1.0
15/04/2019

משלוח,שירות וכמובן איכות מעולים!! אתם 10

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
רומן - תמונה
רומן 5 ביקורות
שיפור משמעותי באיכות והטעם. מעולה!
4.5
27/03/2019

המשלוח היה קצת ארוך, אבל התוצאה מעולה.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
kerenmol - תמונה
kerenmol 2 ביקורות
טעים
4.0
13/02/2019

האוכל היה טעים אבל הדהר היחיד שהפריע לי זה שהזמנתי קולה זירו ובמקום קיבלתי קולה רגיל והשליח אמר שאין זירו אז שלחו רגיל ... למה הם לא התקשרו לשאול אם אני רוצה משקה אחר מן הסתם הזמנתי זירו למה שארצה לשתות קולה רגיל זה לא אותו דבר שישאלו אותי מה אני רוצה במקום ולא יחליטו בשבילי זה הדבר היחיד שהפריע לי וחבל האוכל היה טעים

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר