שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
שרות מזעזע לקח להם שעתיים וחצי להגיע אלי עם משלוח , הבחורה שעונה לטלפונים פשוט דיברה בזלזול ואצטט " אם את גרה קרוב יכלת... להזיז את הרגליים שלך ולבוא לקחת ולא להזמין בטייקאויי " הביאו לי שלישיות המבוגרים קטנים ובאחד מהם טעו בהזמנה בקיצור אכזבה !!!
זמן המשלוח היה ארוך מידי האריזה לא משהו זה היה נראה כאילו מי שהכין את ההמבורגרים פשוט זרק לשם את הירקות ובקשר לתוספות יכ... ולתם לפרגן קצת יותר ופחות בקמצנות אני רוצה לציין שההמבורגר טלה היה מצויין. הטעם היה סבבה סביר סהכ הכל היה נחמד ובנוגע למחיר יכולתם להוריד אותו. המחיר שמן יחסית לגודל של ההמבורגרים, הם היו קטנטנים הן לי מילים ציפיתי להיות שבעה לאחר שאוכל אותם אבל זה לא קרה זה הרגיש כמו לאכול ארוחת ילדים הכל היה קטן וקצת
בסך הכל אין תלונות
ממש לא . הזמנתי ציפס קיבלתי טבעות בצל . אני מבקשת זיכוי על כל הארוחה
הכל היה מעולה
💖
לא מודיעים שאין ברשותם את המצרכים לקינוח ונותנים משהו אחר בלי להודיע.
משלוח,שירות וכמובן איכות מעולים!! אתם 10
המשלוח היה קצת ארוך, אבל התוצאה מעולה.
האוכל היה טעים אבל הדהר היחיד שהפריע לי זה שהזמנתי קולה זירו ובמקום קיבלתי קולה רגיל והשליח אמר שאין זירו אז שלחו רגיל ... למה הם לא התקשרו לשאול אם אני רוצה משקה אחר מן הסתם הזמנתי זירו למה שארצה לשתות קולה רגיל זה לא אותו דבר שישאלו אותי מה אני רוצה במקום ולא יחליטו בשבילי זה הדבר היחיד שהפריע לי וחבל האוכל היה טעים
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
