שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
ממש לא,האוכל לא היה טעים בכלל
זמן משלוח ארוך האוכל הגיע קר
האמת שהשליח שכח זירו אחד ששילמתי עליו ואמר שיחזור אבל לא חזר. מבאס.
תודה
המורגרים פשוט מדהימים
אפילו כוכב אחד לא מגיע להם. האוכל הגיע אחרי שעה וחצי קר הצ'יפס וטבעות הבצל גועל השתייה הגיעה חמה. שאלו אם רוצה חדש? ברור... שלא מי מחכה להזמנה של 3 שעות. אמרו יפצו מי יזמין אצלם
המשלוח הגיע לפני הזמן המקסימלי. האוכל לא היה חם. הצ'יפס לא היה טעים ויבש מאוד.
ביקשתי באחד מההמבורגרים בצל מטוגן, לטענת העובד היה בצל, אני לא הרגשתי. בנוסף ביקשתי שתייה מסויימת והגיעה אחרת
הגיע מאוד מהר והיה טעים,צתודה!
הרבה זמן המתנה
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
