שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
המחיר לא שווה את הקניה.161.ש₪,הטעם לא הרגשנו כי הכח היה קר כולל צ'יפס שהיה כמו נייר.חבל מאוד😡
מרוצה מאוד מהבורגרים הכנפיים לא היו טובות אך דאגו לפצות אותנו
כן מרוצה מאוד תודה תמשיכו ככה
כל מי שכתב כאן ביקורת רעהו לא נכון! המשלוח הגיע תוך 40 דקות. היה טעים והגיע חם! היו ממש נחמדים בהזמנה. ממש אחלה!
לא הגיעו רטבים בכלל הציקן לא היה טעים בכלל כל השאר היה בסדר
האוכל הגיע אחריי שעה , הגיע קר , הביאו בכלל משלוח לא נכון הם טעו בהכל .
הכל מצוין המבורגרים בסדר
הטעם של הכריך היה פשוט חומצי ! 🤢
טעים מאוד
לא מרוצה שילמתי פעמים על משלוח במקום 20 שקל שילמתי 40 שקל
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
