שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היה ממש טעים!
המשלוח הגיע אחרי שעה ו20 דקות. כשכבר ההמבורגר קר. בנוסף התמונות באתר ההזמנות לא תואמות (הציפס שהזמנתי שונה מהציפס בתמונה... ב90 מעלות).
הבורגרים הגיעו קצת קרים אבל חוץ מזה היה בסדר. ביקשנו הרבה רוטב ברביקיו הביאו רק שתיים .
הי כיף,טעים ומשלוח די מהיר תוך 40 דקות.כולם אהבו את מנה.
הכתובת קרובה לסניף, הגיע קר. השתייה שחויבת עלייה לא הגיע כם כן, ציפס חצי מהקופסא כמעט ריק !!!
עכיפק
המנה יקרה
היה מצויין
מאכזב מאד. בסלט עוף היו סך הכל 3 חתיכות קטנטנות של חזה עוף קרות ויבשות. יחסית לפעמים קודמות הרגשנו זלזול ומנות תוספת קט... נות יותר
כשיורד גשם, השליח מתעטף במעיל שלו, אבל את האוכל שמים בשקית קרטון, הצ'יפס נרטב, יחסית למחיר הגבוה, הייתי מצפה לשקית נורמל... ית בגשם.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
