שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הכל היה בסדר גמור נורא אהבתי רק חבל שיש כל כך קצת טבעות בצל ויותר מידיי צ׳יפס
היה מאוד מוצלח וטעים. המשלוח לנמל התעופה יקר וחבל כי אם לא היינו מזמינים הרבה יותר:)
מושלם
פשוט מושלם 👅
הכול היה טוב
נהניתי מהארוחה
חן חן לכם "בורגרים" שכמוכם.. :) ראוי לציין, המשלוח היה נהדר, האוכל היה יאמי יאמי.. והשרות בכלל היה מצוין.. תודה.. :)
היה מאוד טעים!! נהניתי מכל ביס. שירות נהדר ומשלוח מהיר. תודה רבה
היה טעים ומהיר מאוד ממליץ!
הזמנתי שני קולה קיבלתי רק אחד.. לא מתלונן רק אומר תודה על העידוד לרדת במשקל.. באמת השמנתי 😂
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
