שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
:)
טעים מאוד
👍🏻👍🏻👍🏻
מרוצה
😍
משלוח היה מהיר האוכל היה מצוין
הזמנה הגיעה בזמן. הכל היה טעים. תודה.
הכל טוב וטעים
מנות יחסית קטנות למחיר . הסלט טעים . יותר מדי אורוגולה ומעט מדי אבוקדו. מנת השווארמה הטבעונית. מתובלת מדי.
האוכל הגיע טרי,מהר והכי חשוב נהנתי ממנו 😋
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
