שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הקופסה של הפסטה לא היתה סגורה . הרוטב נזל על שאר הדברים. לא אוחסן בשקית נייר אטומה . בד"כ מוקפד יותר.
היה טעים ,טרי והכי חשוב הגיע בזמן 👍🏻
מרוצה מהכל,תודה על השירות
המשלוח הגיע ארוז טוב וטעים
👍
מרוצה
המשלוח הגיעה במהרה, היה טעים מאוד
מאוד נוח לבצע הזמנה, הכל ארוז ונמסר בצורה מושלמת
הרביולי טעים , אך הכמות לא שווה את המחיר הגבוה. עוגת הגבינה .... אכלתי יותר טעימות. היה בה טעם מוזר.
האמת, פעם ראשונה שמזמינה שקשוקה...פחות אהבתי.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
