שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
אוכל טעים, הגיע חם וארוז נהדר 🤘🏻
מרוצה מהשירות
האוכל היה טעים
מרוצה מהשירות
הפיצה הגיעה קרה , הבצק של הרוזלך לא מוכן עד הסוף
טעים מאוד למרות שאין לי טעם בגלל הקורונה
אין עליכם
המלצה עדיף לבשל את הפסטה במידה פחות כי בדרך באריזה המשיכה להתבשל והפסטה הייתה מבושלת מידי
האוכל טעים לארוז יפה! המשלוח הגיע במהירות.
מרוצה מאוד. האוכל הגיע חם וארוז ממש טוב ויפה ואפילו קיבלנו מתנה - פוקצ'ה טעימה!
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
