שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
האוכל טעים היה נחמד אם המשלוח היה קצת יותר מהיר :)
שלום; המשלוח הגיע בטווח הזמן הסביר אבל לצערי הטעם לא היה טוב. רוזלך שחיכינו להם כלכך היו עשויים משום מה מטורטיה, היו מוש... יים (רכים מדי לא בקטע טוב) ולא טעימים . התבאסנו מאד
בדרך כלל מאוד מרוצה, אבל הפעם הרוזלך היה יבש 😔מאוד והילדים לא אכלו אותם בכלל
היה אחלה . בעיני מחיר משלוח קצת גבוה מידי אבל הגיע בזמן הכול היה טעים
טעים מאוד!!!!!
👍
🙂👍
המשלוח הגיע אחרי שבעים דקות, קר.
עמד לגמרי בציפיות
👍
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
