מינימום הזמנה? משלוח אחד, 2 ארוחות

זה קורה לכולנו. במיוחד כשאנחנו מזמינים אוכל רחוב. כשזוג מזמין שתי מנות פלאפל הביתה, הוא יתקשה להגיע למינימום הזמנה של 50 שקלים. שתי מנות סביח, לא יגיעו לדרישת המסעדה למינימום של 80 שקלים. בואו מוכנים

הרגע בו המציאות טופחת על פנינו ועלינו להחליט ומהר כיצד נשלים את ההזמנה גורם לנו למצוקה ואנו מוסיפים מנות או מוצרים שימצאו את דרכם אל הפח הביתי. הנוסחה היא פשוטה – אם מינימום ההזמנה גבוה מדי – וותרו, אם תוכלו להשלים את ההזמנה במנות שתשמחו לאכול למחרת – לכו על זה. בדקו מראש ושימו לב – ישנן מסעדות שלא גובות מינימום הזמנה, אך דמי המשלוח גבוהים

הכול כלול: משלוחים קבוצתיים לכולם

פלאפל או מעורב? כל מנות הפיתה במשלוח

גם לרעב יש גבול. צילום: שאטרסטוק

נדחה למחר

ב"פלאפל אלדין" ברמת גן למשל, מינימום ההזמנה עומד על 75 שקלים. אולם תמיד תוכלו להוסיף להזמנה גם את השקשוקה הטעימה שהם מכינים במקום, לבקש שיארזו לכם אותה בחמגשית ויש לכם צהרים למחר. שקשוקה דווקא טעימה יותר ביום למחרת כיוון שהטעמים נספגים טוב יותר. קצת כמו חריימה.

פלאפל אלדין, ר"ג. כשר. 0536239471

גם "חומוס בהדונס" הנפלא ברמת גן, מבקש מינימום הזמנה של 75 שקלים. כאן הפתרון קל. אם לא הגעתם לסכום הנדרש בהוספת ביצה או קולה, תוכלו תמיד לבקש קופסת חומוס במשקל הביתה. אתם תצטרכו את זה, כי אחרי המנה האחת שתזמינו, יש סיכוי גדול שהטעם יעקצץ בלשונכם גם מחר.

חומוס בהדונס, ר"ג. כשר. 0536389498

משלוח לכל השבוע. צילום: שאטרסטוק

לסגור את השבוע

חשקה נפשכם בחומוס טוב, אך מינימום ההזמנה הוא 100 שקלים? אם הגעתם ל"חומוס פינתי" האלמותי בירושלים, כנראה שהתוכניות שלכם ישתנו כי מגוון האופציות הטעימות במסעדה יגרמו לכם ממילא להגיע לסכום הזה. להשלמת ההזמנה תוכלו להזמין אליכם את אחד המרקים שנעשים במקום – קובה חמוסטה, שעועית, חרירה או עדשים. תוכלו גם לבקש שישלחו לכם את המוסקה שלהם או הקוסקוס עם הירקות. אנחנו לא ממליצים לכם להזמין מהבשרים על האש שבמקום כי בשר על האש פחות טעים ביום שלמחרת.

חומוס פינתי, ירושלים. כשר למהדרין. 0539383301

הרגע שאחרי

גם הדרומיים שביניכם יצטרכו להשלים, אבל אתם תוכלו פשוט להוסיף קינוח מרענן. אם הזמנתם את אחד מסוגי החומוס המיוחדים של "החומוס של טחינה" שבבאר שבע, בין אם ניגבתם חומוס רגיל, או בתוספת מסבחה אדומה או ירוקה, יבוא לכם עוד משהו מתוק. מבטיחים לכם. בקשו את המלבי שלהם. הוא ימתיק לכם את הרגע שאחרי ויסגור לכם את הפינה ואת הבטן.

החומוס של טחינה, ב"ש. כשר. 0534271689

נדירים במחוזותינו המקומות אשר יספקו לכם משלוח ללא מינימום הזמנה וללא משלוח. בטרם אתם מתלהבים מהשורה על המסך המציינת כי אין מינימום הזמנה, הציצו לשורה בצד ימין ותיווכחו ברוב המקרים כי דמי המשלוח גבוהים במיוחד. לבית העסק לא משתלם לשלוח אליכם מנת חומוס או פלאפל אחת. אז הזמינו חכם. רק את מה שאתם תאכלו באמת. ואם בכל זאת חשקה נפשכם במנה מסוימת ולא בדבר נוסף, תמיד תוכלו להזמין איזו בירה טובה או פשוט מיץ ענבים. אבל היי, את זה אתם כבר יודעים.

כל המשלוחים מכל המסעדות