עראיס, פלאפל או מעורב? כל מנות הפיתה במשלוח

מה נכנס לפיתה המנצחת שלכם? כדורי פלאפל, מעורב אסלי, שניצל של שישי או שאתם בכלל אנשי העראיס? לא משנה מה בחרתם, העיקר שהטחינה תנזל מכל כיוון. כל המנות הכי טובות בפיתה במשלוח עד אליכם. תשאירו את המזלגות במגירה

יש מנות שמחייבות פיתה, מנות כאלו שכל הטעמים והרטבים נכנסים לכיס בצק האווירירי הזה והופכות כל ביס לביס המושלם! אז מה מנת הפיתה האהובה עליכם? עראיס על האש, שניצל של שישי, מעורב ירושלמי מוצלח או מנת פלאפל נוטפת טחינה?

פחמימה מחבקת כל. צילום: שאטרסטוק

אם תשאלו אותנו, אחד היתרונות העצומים של מנת פיתה מנצחת הוא שאפשר לאכול אותה מכל מקום, בלי מזלג, בלי שיתפורר, בלי שיתלכלך. אז קחו לכם פיתה טובה ותזללו אותה איפה שבא לכם: בסלון, ברכב בדרכים, בשולחן במשרד או במרפסת.

רק בשר: 10 טיפים למנגל מושלם

בשרים בפיתה: משלוחים למנגל ביתי

עראיס בכפר
מה בפיתה?
במסעדת עראיס בכפר מציגה תפריט קצר, קולע ומספיק בדיוק למה שחיפשנו: עראיס בשר בקר אותנטי וטעים עם טחינה, סלט וחמוצים, או דיל קומבינה לארבעה עם 4 מנות עראיס, טחינה, סלט, חמוצים ו-4 מנות צ'יפס. ומה תשתו?
מחיר לפיתה:
30 שקלים, או 140 שקלים בדיל לארבעה.
עראיס בכפר, כפר יונה

המעורב שאין עליו
מה בפיתה?
מעורב ירושלמי, שבאמת אין עליו! המיקס המנצח והאהוב בתוך פיתה אוורירית וטעימה, עם כל התוספות והסלטים והכי חשוב, עם טחינה בשפע. התפריט שלהם מגוון ועשיר וכולל גם בשרים שונים, שניצל, שיפודים וחצאי מנות לאלו ששובעים מהר.
מחיר לפיתה: מנה מעורב 37 שקלים. חצי מנה מעורב ב-25 שקלים.
המעורב שאין עליו, ראש העין

השידוך האולטימטיבי. צילום: שאטרסטוק

פלאפל הכוהנים
מה בפיתה?
פלאפל, פשוט פלאפל. תמיד טעים, תמיד היה טעים ותמיד יבוא לנו בטוב, בייחוד כשאנחנו רעבים. מנה זולה, טעימה, משביעה ומלאה בכל טוב, סלטים וטחינה בערמות. מלבד פלאפל תוכלו להזמין מהכהנים גם שניצל או בוריקה.
מחיר לפיתה: מנה פלאל ב 15 שקלים.
פלאפל הכהנים, נתניה

ד"ר שניצל
מה בפיתה?
שניצל! בכל מיני טעמים וציפויים: שניצל רגיל, שניצל אש פיקנטי בתיבול חריף, שניצל שום, שניצל ירוק בעשבי תיבול, או חזה עוף עירום מציפוי לאלו שבדיאטה. ולא רק בפיתה, יש גם באגט, חמגשית או סלטים. כל מנה מגיעה בתוספת צ'יפס ועם מגוון אפשרויות שיוסיפו עניין לפיתה: סלטים, חמוצים, ממרחים ועוד.
מחיר לפיתה: מנת שניצל בפיתה ב-35 שקלים.
ד"ר שניצל, שדרות

כל המשלוחים מכל המסעדות