יום העצמאות 2021: בשרים למנגל במשלוח

בשרים טריים, טחונים ומעושנים - מנגל ביום העצמאות זה מאסט והמדינה מתחלקת לשני סוגים: אלו שמתמלאים מהשיפודים ונהנים מכל ביס ואלו ששומרים מקום לסטייקים. לא משנה עם איזו קבוצה אתם מזדהים, העיקר שתדאגו שיהיה מספיק פרגיות ונתחים לכולם

שמתם לב שמנגל ובשרים על האש הפכו לחלק בלתי נפרד מיום העצמאות? מין סימן זיהוי, מנהג משכבר הימים שהפך לחבילה אחת עם הזיקוקים, הדגלים וספריי השלג. אם תשאלו אותנו, זה מנהג מעולה! מינימום בישולים, מינימום הכנות, מקסימום שובע ומקסימום זמן משפחתי סביב שולחן אחד, או מחצלת ומנגל כמובן. והכי חשוב, אוכל טעים.

לתפארת ארוחת שחיתות על האש. צילום: שאטרסטוק

מה הופך ארוחת על האש טובה לארוחה טעימה ומוצלחת? כמובן, איכות הבשרים! לא משנה אם אתם אנשים של קבבים, כבדים, פרגיות, או שהבנתם את החיים ואתם שומרים מקום לסטייקים, כך או כך, אתם יודעים לזהות קבב מוצלח או נתח משובח. נכון? אז הנה כמה קצביות טובות שיעשו לכם משלוח שיגרוף מחמאות מכל הסועדים.

קצביות מומלצות עם בשר טרי

לא רק מנגל – כנפיים לוהטות במשלוח

מנגל כמו שאוהבים: בופאלו הגולן
הבשרים של בופאלו הגולן: מה בתפריט שלכם? כאן תוכלו להזמין את כל סוגי הבשרים הטחונים, הקציצות, העופות והנתחים: מיני המבורגרים מעולים, צ'וריסוס, קבב טלה נהדר, שיפודי פרגית מתובלים, שיפודי אנטריקוט לאלו שתמיד משאירים מקום לסטייקים ועוד!
משלוחים: קריית שמונה, בית הלל, גונן, קיבוץ דן, קיבוץ דפנה, הגושרים, כפר בלום, להבות הבשן, מטולה, משגב, נאות מרדכי, מצפה עדי, עמיר, שאר ישוב, שדה נחמיה, שמיר, שניר.
מינימום הזמנה: 0 שקלים.
בופאלו הגולן, קריית שמונה 0539345086

מצטיידים לחג עם הבשרים של טומהוק. צילום: באדיבות המקום

מנגל של הביוקר: טומהוק בית של בשרים
הבשרים של טומהוק:
יש כאן הכל מהכל, אבל אנחנו מקווים שאתם אוהבים להתפנק! כי יש להם כבד אווז וואו, מדליוני פילה אמאל'ה ואנטריקוט אבאל'ה. ואם בא לכם את כל השואו יחד, לכו על מארז פרימיום שכולל טומהוק, זוג אנטריקוט ומארז דנוור.
משלוחים:
באר שבע, כרמים, כרמית, עלה נגב, בית קמה, דבירה, להב, אשל הנשיא, אופקים, בטחה, בית הגדי, ברוש, גבעות בר, גילת, דימונה, יושיביה, ירוחם, להבים, מבועים, מיתר, מסלול, נתיבות, עומר, ערד, פדויים, פטיש, פעמי תש"ז, קלחים, תעשור, תדהר, תלמי בילו, תפרח.
מינימום הזמנה: 0 שקלים.
טומהוק בית של בשרים, באר שבע 0536243198

למביני עניין, בשרים מעושנים: שביל הבשר
הבשרים של שביל הבשר:
איך אתם עם בשר מעושן? תפריט הקצבייה של שביל הבשר יספק לכם שואו של בשרים סביב המנגל וכל ביס פינוק אמיתי: פיקניה, סינטה, ספייריבס ועוד. המחירים הולכים לפי חישוב של חצי קילו, או קילו, לפי מספר היחידות שתבחרו.
משלוחים: אחוזת ברק, יזרעאל ועפולה.
מינימום הזמנה: 150 שקלים.
שביל הבשר, אחוזת ברק. 0539414668

איכות של בשר: שמקה הקצב
הבשרים של שמקה:
התפריט של הקצבייה הזו מעורר תיאבון ועושה לנו חשק להתחיל לנפנף על המנגל! קבב אנרטריקוט, מרגז חריף, המבורגר ממולא, בשר לעראייס (שזה רעיון מעולה לעשות משהו קצת שונה על המנגל!) צלעות, סינטה והרשימה עוד ארוכה.
משלוחים: אליפלט, חצור הגלילית, כפר הנשיא, מחניים, עמיעד, צפת, ראש פינה, שדה אליעזר.
מינימום הזמנה: 299 שקלים.

שמקה הקצב, ראש פינה. 0539347694

כל המשלוחים מכל המסעדות