סיר היתוך: משלוח קבוצתי לכולם

קרניבור, צמחוני וטבעוני נפגשים לארוחת ערב. לא, זו לא התחלה של בדיחה. כיום ההעדפות הקולינריות הפכו מובהקות וספציפיות ואנחנו מוצאים את עצמנו יושבים עם חברים ושוברים את הראש מאיפה להזמין כדי שכולם יוכלו לאכול וליהנות. הנה כמה משלוחים שיוציאו את כל החבורה מרוצים ושבעים

פיצה עם בשר של דומינו'ס. צילום: דן פרץ

פיצה

המשחק עומד להתחיל בעוד חצי שעה והתווכחתם מספיק. הרעב מתגבר ואין מצב שבשריקת הפתיחה לא יהיה מגש פיצה פתוח לפניכם. הפתרון קל. רשת "דומינו'ס פיצה", תשלח לכם בתוך שלושים דקות פיצה מותאמת לכל אחד. הקרניבורים שבינכם יוכלו להזמין פיצה עם נקניק, חזה בקר או קבנוס. הטבעונים – פיצה עם תחליף גבינה נמס ומבעבע ועליו תוספות טבעוניות כמו קונפי שום או פלפלים והצמחונים, פשוט יזמינו פיצה עם כל תוספת צמחונית שיוכלו להעלות על דעתם.

דומינו'ס פיצה – כל הארץ. 1700707070

משלוחי אוכל ביתי בתל אביב

בכל מקום: משלוחים אסייתיים מומלצים

שולחן מלכים לכל החברים. מינה טומיי. צילום: באדיבות המקום

אסייתי

המטבח האסייתי עושה שימוש במגוון חומרי גלם שיכולים להתאים לכולם. בשרים מיוחדים, נודלס עם ירקות או סושי טבעוני. הכל הולך. מסעדת "מינה טומיי" השוכנת ברחוב הארבעה בתל אביב למשל, תוכל לספק לכם כל קרייווינג בעולם. תוכלו למצוא שם מבחר רולים של סושי לצמחונים ולטבעונים שגם לקרניבורים יהיה קשה לוותר עליהם. בכל מקרה חובבי הבשר לא יצאו מקופחים עם מנות כמו "מינה תאי אדום בקר" – מנה המכילה בשר בבישול ארוך ברוטב מטרף או "פילה טומיי" המקפיצה פילה בקר עם שלל ירקות ורוטב צדפות. לצמחונים – מגוון מנות נודלס משגעות ולטבעונים אינסוף אפשרויות מסושי ועד סלטים סמוסות ועוד.

מינה טומיי – הארבעה תל אביב 0539381977

אוכל ביתי

בדיוק כמו שבארוחות שישי אתם לא רבים עם בני המשפחה על מה אוכל כל אחד כי פשוט יש לכולם, כך תוכלו להסתדר ביניכם אם תזמינו אוכל ממסעדה המגישה אוכל ביתי. ממולאים טבעוניים וצמחוניים או עם בשר, קוסקוס, מנות בשר ועוף כמו בבית, פסטות טבעוניות ומאפים יספקו רעב מכל סוג. מסעדות מהסוג הזה פזורות לאורכה ולרוחבה של ארצנו. אצל "רבק'לה" הנהדרת בראשון לציון למשל, תמצאו כמעט כל סוג של אוכל מבית אמא שיגרום לכם לפתוח שולחן מלא בטעמים ובצבעים עם תפריט עשיר וטעים אשר יזכיר לכם את ניחוחות הילדות שלכם מבלי לוותר על עקרונותיכם.

רבק'לה ראשון לציון 0537103953

קולקציית ההמבורגרים של אגאדיר. צילום: באדיבות המקום

חייבים המבורגר

אחד הפתרונות הכי קל לארוחות משותפות כאלה. הקרניבור שביניכם יוכל לזלול המבורגר כמיטב המסורת ואילו הצמחוני והטבעוני יחלקו המבורגר עם תחליף בשר או כזה שעשוי מפטריות או סויה. העונג נותר בהמבורגרים הטבעוניים שנעשים היום. יש אפילו לחמניות טבעוניות. אם בא לכם מנות מוקפדות, נדיבות וטעימות, תוכלו להזמין מאחד מסניפי "אגאדיר" בכל הארץ. הלסתות של שלושתכם יעבדו באותו אופן.

אגאדיר – כל הארץ. 5690*

כל המשלוחים מכל המסעדות