חמוץ או מתוק: משלוחים אסיאתיים מומלצים

גם יפה, גם טעימה וגם פרקטית ונוחה לאכילה. קבלו את המצעד האסייאתי שלנו עד הבית עם הקופסא הצבעונית הכי שווה - לאכול מכל מקום! בהליכה, בישיבה מול הזום או על הספה. רשימת משלוחים מומלצים עם טעמים של המזרח הרחוק ודילים שווים בכל הארץ

אנחנו לא רוצים להבהיל אף אחד, אבל רק נגיד שכל התסמינים מצביעים על העובדה שהחורף בפתח: המזגן עובד הרבה פחות, מחשיך מוקדם ונהיה קריר בלילות. אנחנו אמנם נתגעגע לקיץ, אבל בואו נסתכל על הצד החיובי: אם כבר סגר ואי אפשר לצאת למסעדות, לפחות שזה יקרה בעונה הזאת. עכשיו, כשהטייק-אווי והמשלוחים אטרקטיביים מתמיד, נשמעת ברחבי הארץ השאלה הגדולה "מה נזמין היום?"

טאיפיילא להתפשר על כלום. טאיפיי. צילום: באדיבות המקום

המנה המושלמת משלבת המון טוב בקופסה אחת. ירקות לבריאות, בסיס אורז או מוקפץ לשובע, תוספת בשרית/צמחונית, מיקס של טעמים חמוצים, חריפים ומתוקים לגיוון וכתר של בוטנים או עלים ירוקים לגראנד פינאלה. או בקיצור אם זה עוד לא היה ברור, מה שאנחנו מנסים להגיד פה – לכו על אסייאתי.

החורף מתקרב: מרקים מומלצים במשלוחים
משלוחי סושי מומלצים בתל אביב
משלוחים אסייאתים בכל הארץ

גן עדן של טעמים וצבעים

מה הופך את המנה המושלמת גם למשלוח האידיאלי? שאפשר לתפוס מזלג (או צ'ופסטיקס) ולשבת עם הקופסה הצבעונית הזו בכל מקום! את מי מעניין אם יש שולחן בסביבה? תאכלו נודלס מול הזום, תנשנשו עוף חמוץ-מתוק במהלך יום העבודה, או שתסגרו את הערב עם פאד תאי על הספה. מקווים שנפתח לכם התיאבון כי הכנו לכם רשימה של משלוחים אסייאתים בפריסה ארצית עם דילים שווים במיוחד, מנות בהנחות משמעותיות ועסקיות בחצי מחיר.

תזמינו יותר, תרוויחו יותר. טאיפיי. צילום: באדיבות המקום

טאיפיי: מנה שלישית בחצי מחיר, רביעית בחינם!

טאיפיי הופכים את המשלוחים למשתלמים מתמיד, אם עסקית במשלוח זה לא מספיק, אז גם העסקית השלישית בחצי מחיר, או הרביעית בחינם! מה תבחרו לעיקרית? בקר ברוטב סצ'ואן, שרימפס בצ'או מיין, או שוק אווז צלוי?המנה העסקית כוללת מרק לבחירה, אגרול, סלט סיני, מנה עיקרית ואורז.

משלוחים באזור: חיפה.

בימים א'-ש' 11:30-22:30.

טאיפיי, יפה נוף 108, חיפה 0539431033

האנויעסקית שווה בבאר שבע. האנוי הסינית. צילום: באדיבות המקום

באר שבעים מרוויחים יותר: 20% הנחה בהאנוי הסינית

התפריט של האנוי הסינית בבאר שבע מתחלק בין מגוון מנות. מוקפצים, מרקים וסושי, לאורך התפריט הם מציעים מגוון עסקיות גם במשלוחים. אם תזמינו מנת פאד-תאי או נודלס בין השעות 16:00-19:00 תוכלו גם ליהנות מ-20% הנחה נוספים על המנה!

משלוחים באזור: באר שבע, להבים ועומר.

בימים א'-ה' 11:00-22:00, ו' 11:00-15:00.

האנוי הסינית, הנרייטה סולד 8, באר שבע 0539425486

 משלוח מדליק. פת קואה. צילום: באדיבות המקום

עסקיות במשלוחים ואלכוהול לאווירה: פת-קואה בטעמים אסיאתיים 

התפריט של פת-קואה הופך כל בחירה לקשה הרבה יותר, הוא כולל ראשונות, מרקים, מנות שרימפס, קלמרי, עוף, חזה אווז, ספריבס, ירקות, אטריות ואפילו אלכוהול! וכל אלו רק הקטגוריות הראשיות. בתוך כל קטגוריה טעמים מפוצצים ותוספות אסייתיות מדליקות – שמונת האוצרות, פטריות עץ ופטריות שחורות, אספגרוס, רוטב צדפות ועוד. העסקיות השוות שלהם בימי חול והן כוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח.

משלוחים באזור: הרצליה, רמת השרון, רעננה, תל אביב צפון.

בימים: ב'-ש' 12:00-21:00.

פת קואה, גלגלי הפלדה 6, הרצליה 0539419268 

מנות ילדים, בננה לוטי ואוכל תאינלדי אותנטי ברמה גבוהה: מסעדת נאם

נאם מציגה מצעד טעמים שזורקים אותנו חזרה למזרח הרחוק והאהוב. החריפות של הצ'ילי, הרעננות של הכוסברה וכל הטעמים המיוחדים של חלב הקוקוס, פטריות השיטאקה ולצידם הקינוחים המסורתיים: טפיוקה ובננה לוטי. אל תשכחו גם לבחור לילדים מתוך תפריט מנות הילדים הכולל פאד תאי או שניצלונים.

משלוחים באזור: תל אביב, רמת גן (בורסה).

בימים: א'-ה'+ש' 12:00-23:00, ו' 12:00-16:00, 17:00-23:00.

נאם, דיזנגוף 275, נמל תל אביב 0539381641 

לחמניות באן, מנות ווק ותפריט חדש בפתח: תאילנדי במושבה

גם טבעוניים יימצאו את עצמם כאן בקלות. תאילנדי במושבה מציעים לחמניות באן מאודות בתוספות טבעוניות, צמחוניות או בשריות, רשימת מוקפצי ווק ארוכה ומעוררת תיאבון (גם בגרסה הצמחונית) ובאגטים עם תוספת בשר או ירקות. תאילנדי במושבה השאירו אותנו במתח ורק סיפרו שממש בקרוב יוצא תפריט חדש עם שינויים מרעננים ותוספות שונות, כך שיש גם למה לחכות.

משלוחים באזור: ירושלים.

בימים: א'-ה' 11:00-23:00, ש' 19:00-23:00.

תאילנדי במושבה, עמק רפאים 42, ירושלים 0539378033 

כל המשלוחים מכל המסעדות