עוברים לשעון חורף: עונת המרקים במשלוחים

במוצאי שבת הקרובה (25 באוקטובר) נעבור לשעון חורף - עזבו את המזלג והכינו את הכף, כי מיד אחרי שעון החורף מגיעים המאכלים המחממים. לא משנה אם אתם אוהבים בקערה שלכם בשר, אטריות או צח, העיקר שהמרק הלוהט יגיע במשלוח עד אליכם הביתה מבלי שתצאו מהוואנזי

בסוף השבוע הקרוב (במוצאי שבת בלילה שבין 24 ל-25 באוקטובר) מחליפים לשעון חורף - עד היום, כשהחורף התחיל להראות סימנים שהוא מגיע היה לחלקינו קשה להשלים עם העובדה שהקיץ עומד להסתיים. כי שעון חורף לוקח לנו שעות אור במהלך היום, כי חושך כשעדיין חם בחוץ זה מבאס וכי לצאת מהעבודה בחושך זה ממש מבאס.

אבל היי, הנה יתרון לתקופה המשוגעת הזו של הקורונה. עכשיו כאשר רובנו עובדים מהבית, החושך לא מורגש ובין כה אין הרבה לאן לצאת, אז בואו נהנה מהכירבולית, מהשוקו או מהמרק.

טאיפיי ברוך הבא חורף 2020. מרק של טאיפיי. צילום: באדיבות המקום

המנחם הרשמי של החורף

בינינו, אנחנו מעדיפים את הקיץ משמעותית על פני החורף, אבל אם יש דבר אחד שאנחנו מתנחמים בו זה המאכלים החורפיים. מרקים זה עולם שלם של מרקמים קרמיים או נוזליים, של תוספות מרעננות ומשביעות, אטריות או כופתאות, בשר, ירקות ושלל הפתעות שטובעות בתוך הקערה המנחמת הזו ומפתיעות אותנו על הכף רגע לפני הביס.

אז רגע לפני שמחליפים את השעון, במקום להספיד את הקיץ, תתעודדו, כי עונת המרקים בפתח! וכי אין דבר יותר כיף מאוכל שמחייב כף ושוחה בנוזלים. הנה כמה מסעדות שישלחו עד אליכם ארוחות שלמות בתוך קופסה, עם מגוון עצום של סגנונות וטעמים: תימני, טבעוני, אסייתי, רוסי או ביתי. אתם מוזמנים להוסיף גם משהו בצד. אז שיהיה בתיאבון!

3 מתכונים מנצחים של מרקים לחורף
משלוחים בריאים עד הבית 

חיפאים זה בשבילכם: מרקים עם הפתעות בניחוחות אסיאתיים בטאיפיי

מסעדת טאיפיי מציגה מצעד מרקים בטעמים אסיאתיים עם מנעד רחב מאוד של טעמים וסוגים. מרק תירס, מרק טום קא, או טום ים, מרק חמוץ חריף ומרקים עם תוספות מעשירות וטעימות.

מרק היום: מרק וויאטמני פו בו, קערת מרק מפנקת וגדולה, משביעה בטירוף וגם מזינה. המרק מגיע עם אטריות עבות, בקר ועלים טריים.

משלוחים בימים א'-ש' 12:00-22:00 בחיפה.

טאיפיי, יפה נוף 108, חיפה 0539431033

 טאיפייצבעוני ומהביל. מרק של טאיפיי. צילום: באדיבות המקום

שמוליק כהן שולחים לכם מרקים יהודיים עד הספה

כל מה שעולה לכם לראש כשאתם שומעים "מרק יהודי" נמצא בתפריט של שמוליק כהן: מרק צח, מרק עם קניידלך, קרפלעך, או מרק אטריות. אם חפצה נפשכם במנה נוספת בצד, התפריט מציע מגוון מאכלים חורפיים מעולים.

מרק היום: מרק מעורב. אם גם אתם כמונו, מתקשים לבחור בין אטריות לבין שאר הבצקים, למה שלא תבחרו במרק המעורב? יש בו הכול מהכול! אטריות, קניידלך וגם קרפלעך.

משלוחים בימים ב'-ה' 12:00-21:00, ו' 12:00-13:00 בראשון לציון, תל אביב, הרצליה, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, חולון, פתח תקווה, קריית אונו ורמת גן.

שמוליק כהן, הרצל 146, תל אביב 0539371200

 תימן על הקערה. צילום: באדיבות המקום

מרקים בשריים עשירים מהמטבח התימני לתושבי רחובות והסביבה

טוב, לא קשה לנחש מה המטבח התימני מבשל לכם בסירים שעל הגז. כמובן לא טעיתם, מרק תימני! המרק מגיע עם תוספות שונות ולצידו ניתן להזמין אוכל תימני אסלי במחירים שווים לפי יחידות, קחו לכם משהו בקטנה ליד המרק.

מרק היום: טוב, יש בתפריט סוג אחד בלבד של מרק – תימני. אבל אנחנו ממליצים ללכת על התוספת הבשרית. כי אין כמו מרק בשר משביע וטעים. אנחנו הזמנו אותו עם סלוף בצד. 

משלוחים בימים א'-ה' 8:00-19:00, ו' 8:00-13:00 ברחובות, נס ציונה ויבנה.

מהמטבח התימני באהבה, מרדכי בשיסט 41, רחובות 0534292620

הטבעוניתמרק ירקות של הטבעונית. צילום: דרור ורשבסקי 

בריא וטרי מהטבעונית: מרקים משביעים על טהרת הצומח

למסעדת הטבעונית יש תפריט מותאם שכולו מאה אחוז טבעוני. בגזרת המרקים תוכלו לבחור בין מרק ירקות עשיר לבין מרק כתמתם ומעניין במיוחד. בנוסף, הטבעונית מציעים אוכל ביתי מבושל וטעים.

מרק היום: אם אתם אוהבים ללכת על המוכר והבטוח, מרק היום שלכם הוא ללא ספק מרק הירקות העשיר, אבל אנחנו בחרנו דווקא במרק השני, מרק בטטה תפוז וג'ינג'ר! טעים ובריא. 

משלוחים בימים א'-ה' 9:00-23:00, ו' 9:00-16:00 בתל אביב, רמת גן ורמת השרון.

הטבעונית, ירמיהו 17, תל אביב   0536114798

 באבא יאגההכינו את המצקות. באבא יאגה. צילום: דרור ורשבסקי 

מרוסיה באהבה: משלוחי המרקים של באבא יאגה

כאן אוכלים מאכלים רוסיים. כאן מתאהבים במטבח הרוסי מחדש. אז גם לכל מי שלא מכיר ונרתע, תשמעו לנו, המאכלים של באבא יאגה שווים טעימה. המרקים עשירים מאוד, מלאים במגוון תוספות שוות ומשביעים עד אפס מקום. לצד כל מרק תקבלו שמנת, לחם הבית וחמאת שום שמיר.

מרק היום: מרק סוליאנקה, המרק הקלאסי לחורף, מגיע עם בשר מעושן מ-7 סוגים שונים. 

משלוחים בימים א'-ש' 11:00-23:00 בתל אביב, הרצליה, בת ים, גבעתיים, חולון, רמת גן, פתח תקווה וקרית אונו

באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב 0537105154

כל המשלוחים מכל המסעדות