אוכל בריא - אוכלים בבית

פיצה מבצק כוסמין, מג'דרה בורגול ומוזלי מרענן. לא צריך לצאת מהבית כדי לאכול טוב ולהרגיש בריא - הוויטמינים הבריאותיים והסיבים התזונתיים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהתפריטים ועכשיו גם תוכלו להזמין את כל הטוב הזה במשלוח בריא ומפנק עד הבית

דומינו'ס משלוחיםטעים, בריא וצבעוני. פיצת ספורט עשירה בויטמינים של דומינו'ס. צילום: דן פרץ 

התקופה האחרונה הובילה להסתגרות והתרחקות אבל גם לזלילה. מגיע לנו לפצות את עצמנו, וכמה שיותר, אבל חשוב לשים לב לערך הקלורי של מה שאנחנו מכניסים לפה. ממשיכים להזמין אוכל הביתה? ליקטנו מנות בריאות או אופציות בריאות למנות מושחתות כי באמת כבר לא צריך לוותר על כלום בשביל לשמור על הבריאות ועל האיזון. ולא, לא מדובר רק על סלט חסה עם נבטים. קבלו מצעד מנות עשירות וצבעוניות שכדאי להזמין הביתה במשלוח ולהרגיע את נקיפות המצפון.

אנרג'וסר

אין כמו בוסט של אנרגיה וסופר-פוד ישר לכל המערכות בגוף, במיוחד אחרי תקופה של מיעוט באור שמש ומיעוט פעילות גופנית. באנרג'וסר בתל אביב מציעים, בין היתר, משלוחים של קערות סופר פוד המוגשות בתוספת גרנולת הבית, תוספות של סופר-פוד ופירות טריים. יש כמה וכמה שילובים בהם Super Bowl – אסאי, בננה, קייל, מנגו ומשקה שקדים (32 שקלים); Cocoa Nut - אסאי, בננה, קקאו אורגני וחלב קוקוס (32 שקלים) ועוד. יש גם שייקים, מיצים, מגשי פירות ועוד.

משלוחים ברחבי תל אביב ורמת גן, מינימום 60 שקלים למשלוח, דמי משלוח 15 שקלים.

אנרג'וסר Enerjuicer - אבן גבירול 61, תל אביב,  

053-8093888

אנרג'וסרקערות סופר פוד של אנרג'וס. צילום: באדיבות המקום

דומינו'ס פיצה

פיצה ללא רגשות אשם  - זו הבשורה של רשת דומינו'ס פיצה. תפריט הפיצות של הרשת כולל כעת גם פיצה מבצק כוסמין מלא, פיצה ללא גלוטן, פיצת proעתירת חלבונים למתאמנים ולספורטאים ועוד. הרשת ממשיכה לפנות לשוחרי בריאות וספורט עם מוצרים שפותחו במיוחד עבור הרשת. כך למשל פיצה מבצק כוסמין מכילה כ-80% קמח כוסמין מלא המספק סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, דגנים מלאים המגבירים את תחושת השובע ומכילים פחות קלוריות והיא גם עולה אותו דבר כמו פיצה רגילה - לרגל ההשקה הרשת יוצאת במבצע של משפחתית כוסמין + משפחתית 100% מוצרלה + 2 תוספות ב-56 שקלים לכל פיצה.

דומינו'ס פיצה – לכל הסניפים

 דומינו'ספיצת כוסמין של דומינו'ס. צילום: דן פרץ

המקסיקני

רשת המסעדות המקסיקני מציעה בעשרות סניפיה אוכל מתובל, צבעוני ומגוון עתיר ירקות ושלל אבות מזון. כל מנה מכילה תמהיל של מאוזן של טורטייה מקמח חיטה או קמח תירס, בשר / עוף, גוואקמולי מאבוקדו, ירקות טריים ורטבים. האוכל המקסיקני האותנטי מתבסס על ירקות ובשרים טריים וגם את הטורטיות אופים במקום. אפשר מנת טורטיה בשריות או צמחוניות (35-32 שקלים) לצד מנות עיקריות, סלטים טריים עם או בלי נתח בשר, תוספות ועוד.

רשת המקסקיני – כל הסניפים

המקסיקני משלוחיםטורטיית בריאות של המקסיקני. צילום: אריאל אגמון

נאו סושי בר

אחד המאכלים היותר בריאים הוא סושי. ואם מוותרים על טמפורה ושלל טיגונים מתקבלת מנה בריאה ומאוזנת, שלא מכבידה על העיכול. בנאו סושי בר בגבעתיים מתמחים בסושי במגוון סושי וצורות הגשה – ממאקי (צמחוני או דג, מ-19 שקלים לרול) ועד קומבינציות ומגשי מסיבה מגוונים וצבעוניים. כדי להשקיט את המצפון ולקבל חיזוקים מעולם המים כדאי ללכת על ריינבו רול עם אבוקדו, עירית ומלפפון במעטפת סלמון דניס, טונה ואבוקדו (45 שקלים) ולקבל משלוח הביתה.

אזורי החלוקה נרחבים וכוללים את גבעתיים, רמת גן, תל אביב, פתח תקווה, רמת אפעל ובני ברק. דמי משלוח מ-8 שקלים, מינימום הזמנה 50 שקלים.

נאו NEO סושי בר - כצנלסון 55, גבעתיים, 

053-8093224

נאו סושיקומבינציית סושי של נאו סושי בר. צילום: אבי איילון

פרש קיטשן

מסעדת פרש קיטשן הכשרה מבוססת על אוכל ישראלי טרי, מזין ומגוון שמגיע הביתה במשלוח. בין היתר מציעים בתפריט של פרש מרקט שקשוקה אדומה - שתי ביצים ברוטב עגבניות בבישול ארוך, גבינת פטה ופטרוזיליה (62 שקלים); סלט סלמון מוקפץ עשיר בחלבון עם נתחי סלמון צרובים ברוטב אסייתי, על סלט שעועית ירוקה עם חסה ועלי רוקט, נבטים סינים, אטריות שעועית שקופות, בוטנים וכוסברה. (66 שקלים);סלט קיסר עם פטריית פורטבלו (59 שקלים); מג'דרה בורגול וירקות טבעונית(54 שקלים) ועוד מנות צבעוניות, בריאות וטריות עד הבית.

משלוחי בתל אביב ורמת השרון, דמי משלוח חינם, מינימום הזמנה 50 שקלים.

פרש קיטשן תל אביב -  אבא אחימאיר 18, תל אביב,

053-9386444

פרש קיטשןשקשוקה של פרש קיטשן. צילום: סטודיו קפה

ביתא קפה

מסעדת ביתא קפה הוותיקה מכריזה כי כל מנה מורכבת מחומרי גלם מובחרים טריים ואיכותיים. ואכן התפריט מורכב מסלטים, מנות טבעוניות, פסטות והרבה מנות מאוכל טבעי ולא מעובד. בין היתר אפשר להזמין במשלוח מנת סלט (מ-44 שקלים) או מוזלי (42 שקלים) – שתי גרסאות לאוכל עתיר ירקות או פירות שיעשו רק טוב לגוף ולנפש.

משלוחי זמינים בצפון תל אביב, מינימום 50 שקלים להזמנה, 10 שקלים משלוח.

ביתא קפה - ברודצקי 17, תל אביב,

053-9383570

ביתא קפהמוזלי של ביתא קפה. צילום: שרית גופן