רק בלי פיתה: חוגגים את לג בעומר

בשנים האחרונות טרנד ה"הכל בפיתה" משתלט על כל פינת רחוב. חריימה, פלפל ממולא או בננות בפיתה הותירו את הנמנעים מפחמימות כמעט מנודים. אבל רוב המאכלים טעימים לא פחות בצלחת. הכול הרי, עניין של הרגל. וקלוריות. החברים חוגגים לג בעומר בפיתה? אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שיש מאכלים שטעמם נשמר ואף מתגבר כשהם מגיעים בלעדיה

בלי לפזול לשום צד. צילום: שאטרסטוק

שניצלים

עם כל הכבוד לתפוח אדמה דרוס, אין כמו שניצל בפיתה. הרי לא קיימת מנה ישראלית אהובה משניצל פריך, שחום ועסיסי בתוך בצק, עם צ'יפס ליד. קל, מהיר והכי משמח שיש. אבל אתם באמת לא חייבים לאכול אותה כך. שניצל טעים גם עם סלט וטחינה או קטשופ ליד. שלא לדבר על פירה, או פתיתים. כן, לא חייבים צ'יפס. רשת "השניצליה" מציעה מגוון רחב של שניצלים טעימים בטעמים שונים כמו עשבי תיבול, שום, צ'ילי או קלאסי לצד תוספות מגוונות וסלטים טריים. היא גם ממוקמת בכל הארץ. פשוט תתקשרו.

השניצליה. כשר. *9131

לכבוד החג: 10 טיפים למנגל מקצועי

בשרים ונתחים למנגל במשלוח

שולחן מלכים גם בלי פחמימות. אווזי. צילום: באדיבות המקום

על האש

כן, אנחנו מסכימים. אין כמו קבב עסיסי שמיציו נוטפים על הבצק הרך. אבל יש גם מציאות והיקף מותניים. תסכימו איתנו שפרגית, סטייק אנטריקוט או חלוויאת, כיף לאכול גם עם סלט טרי קצוץ ליד, תפוחי אדמה אפויים וחצילים. מה רע? מסעדת "אווזי" הוותיקה והמצוינת, שולחת אליכם סלטים טריים המוכנים יום יום ובשרים העוברים יישון בפיקוח של טכנולוג מזון.

אווזי חיפה, 0537103574

אווזי ת"א, כשר: 0538092709

מכבבדים את התבשיל. דוקטור שקשוקה. צילום: באדיבות המקום

שקשוקה

זה כבר מזמן הפך נוהג. השקשוקה הוכנסה אחר כבוד אל תוך הפיתה, שלא נצטרך חלילה להתאמץ ולנגב את הרוטב האדמדם והחריף בעצמנו. היי, אל תתבאסו. שכחתם כבר שלא זה המצב הטבעי של השקשוקה?! דווקא בד"ר שקשוקה, אוטוריטה לעניין השקשוקה לכל הדעות, לא מוכרים את התבשיל המהביל בתוך פיתה. שווארמה כן, את השקשוקה לא. היא נשלחת אליכם בחמגשית עם תוספות ולחם טרי פרוס גס ליד. התענוג האותנטי.

ד"ר שקשוקה, ת"א, 0539373110

הממולא כבר ממולא

לא בהכרח צריך לעטוף אותו בעוד שכבה והפעם בצקית. אז נכון, זה מעניין והפחמימה מהקמח הלבן תמיד מנחמת, אבל אל תרגישו משונים אם אתם עדיין מעדיפים לאכול את הממולא בגרסה הטבעית שלו. גם כשהוא מגיע "נטורל" הוא יכול להיות מיוחד ומעניין. מסעדת "מלכת הממולאים" המבצעת משלוחים בכל אזור ירושלים מכינה את הממולאים הכי טעימים שיש כמו פלפלונים ממולאים, כרוב או סלק ממולא ולא מזניחה את הממולאים המטוגנים -  הסיגרים, הסמבוסקים והפסטלים. שחיתות בפני עצמה ועונג גדול. בלי פיתה!

מלכת הממולאים עין נקובא, כשר. 0534261842

ככל שטרנד "הכל בפיתה" מתחזק, כך גוברים המתנגדים לכך בשל הקמח הלבן. אז אם מסיבות תזונאיות או מפאת המשקל העולה, אתם נמנים על הנמנעים – לא קרה כלום. תחזרו למקורות, לא פחות טעים שם. אולי אפילו יותר.

כל המשלוחים מכל המסעדות