לאמיצים בלבד: משלוחים חריפים אש

איך אתם אוהבים לתבל את המנה שלכם - בחריף ביתי ישר לתוך הפיתה, עם קארי הודי לוהט, או בטעמי סלסה מקסיקנית אסלית? אסייאתי, מקסיקני והודי, כל סוגי החריף התרכזו לכאן, רק אל תשכחו להזמין משהו קל לשתות ליד

כמה אתם אוהבים חריף מ-1 ועד שריפה? אם התשובה שלכם היא אש, להבה ועשן מהאוזניים אז מקומכם אתנו כאן. אספנו כמה משלוחים חריפים במיוחד. ראו הוזהרתם, זה לא לבעלי לב חלש. תכינו ליטר מים, השליח בדרך!

סלט אטריות ופומלה של נדב ודניאל. צילום: באדיבות המקום

הכול הולך עם חריף, אם רק תבקשו: הסחוג בפיתה או בלאפה, השאטה בתבשילים והקארי הלוהט במאכלים אסיאתיים. אז רק תבחרו מנה ואל תשכחו לבקש אקסטרה חריף.

קר בחוץ: מרקים אסיאתיים לוהטים במשלוח

מתנחמים בסגר עם משלוחי גלידה

חריף אסייתי: נדב ודניאל
המטבח האסייתי של נדב ודניאל מציע מגוון מנות חריפות. יותר קל למצוא בתפריט מנות חריפות מאשר מנות לא חריפות. רק תבחרו את מידת החריפות מפלפל אחד ועד 4.  המטבח של נדב ודניאל מוציא מנות  ברמה גבוהה מחומרי גלם משובחים וטריים עם טעמים מיוחדים ומעניינים.
החריפה המנצחת: ירוקים על ווק. מנה חריפה אש של תרד טורקי, כרוב סיני, באק צ׳וי, ברוקולי, פטריות, מחית צ׳ילי תאילנדי, שום ועוד המון דברים טובים.
נדב ודניאל, תל אביב

קארי חריף של נדב ודניאל. צילום: באדיבות המקום

חריף הודי: אינדי שוק צפון
איך אתם עם אוכל הודי? אוכל עשיר בתבלינים וטעמים, הרבה מהם פיקנטיים ועד חריפים אש, עם אורז וחלב קוקוס לאיזון החריפות. בעצם מי בכלל ביקש לאזן את החריפות?
החריף ההודי מגיע בעיקר מצ'ילי וקארי בצבעים שונים והתפריט של אינדי שוק מציע מגוון מנות קארי שונות: פרגיות בקארי ירוק עם אפונה וברוקולי או פרגיות במסאלה וקארי צהוב.
החריפה המנצחת: אנדמן קארי. טופו זוקיני ושעועית בקארי וחלב קוקוס. מנה מעולה לגם לטבעונים.
אינדי שוק צפון, תל אביב 0539369655

תבשיל מומבאי של שוק אינדי צפון. צילום: באדיבות המקום

חריף מקסיקני: טורטה TORTA
במטבח המקסיקני החריף מגיע בתור אופציה שמשדרגת את הטורטייה. זה יכול להיות סלסה חריפה בטירוף או ממרחים שונים שיוסיפו טעמים ועשן למנה שלכם.
הטורטיות של טורטה מגיעות בגדלים שונים ומגוון הבשר שניתן לבחור בתוך המנה שלכם הוא עצום, כמו גם הסלטים, התוספות, הממרחים והרטבים.
החריפה המנצחת: אף מנה בתפריט לא מחייבת חריפות, אבל לא חסרים רטבים ותוספות שיעשו את העבודה: סלט עגבניות חריף, צ'ילי הבנרו, צ'ילי חריף, סלסה חריפה וסלסה דרגון.
טורטה TORTA, אילת 0539419935

הלוהטים של טורטה, אילת. צילום: באדיבות המקום

חריף ביתי: מאמא שמחה
לזה חיכינו! לחריף משלנו, כזה ששוחה בטחינה ומוסיף עניין לפיתה שלנו.
מאמא שמחה מכינה בשרים בבאגט, בפיתה או בצלחת, ביניהם גם בישולים וסלטים. את החריף שלה תוכלו להוסיף לכל מנה בצורת סחוג אסלי חריף במידה.
החריפה המנצחת: אין למאמא שמחה מנה אחת חריפה במיוחד, אבל אם תזמינו עסקית, מעבר לסחוג מעולה תוכלו לבקש גם סלט עגבניות חריף.
מאמא שמחה, חולון 0532381757

חריף בתבשיל: עולם האוכל צ'ק פוסט
כאן המנות מחולקות לפי ימים, לפי טעמים, על האש, בצלחת, בסלט, בפיתה והאפשרויות לא נגמרות. רק תבחרו מה החריף שבא לכם. חריף בבשר בדמות נקניקיות חריפות ומעולות, חריף בבאגט בממרחים וברטבים, או חריף במנה הצמחונית שלכם.
החריפה המנצחת: שקשוקה חריפה עם חצילים. פשוטה, טעימה ומשביעה.
עולם האוכל צ'ק פוסט, חיפה 0539346594

כל המשלוחים מכל המסעדות