סגר שלישי גלידה: מתנחמים עם משלוחי גלידה

הנה זה שוב קורה. כולנו בבית שעות נוספות, המסכים דולקים לאורך כל שעות היממה ומגירת הממתקים נפתחת בלי הפסקה. אז איזו גלידה בא לכם: פירותית, שוקולדית, או שאתם בכלל בכיוון של וופל בלגי לוהט עם קצפת?

הסגר השלישי כאן איתנו לשבועות הקרובים וכמו שאומרים אצלנו: פעם שלישית גלידה! והפעם אנחנו צריכים אותה יותר מתמיד, כי אין כמו נחמה טובה להעביר איתה את הימים בבית בזמן שהילדים מתרוצצים עם הטיק טוק ביד. אז אם כבר מעבירים את הזמן עם נשנוש מתוק וטעים, לפחות שיהיה מנחם ושווה כל ביס.

זהירות, מתוק בדרך אליך! צילום: שאטרסטוק

מה יותר משמח מקופסת גלידה בשלושה צבעים עם טעמים אהובים ותוספות מוזגמות וטעימות מעל? הנה הגלידריות שישלחו עד אליכם את הקופסה שתעביר לכם את הסגר בכיף. אז מה תבחרו? רוטב נוטלה, תוספת סוכריות, קרפ עם גביע קצפת בצד, או צ'ורוס? כל האופציות המתוקות:

כל משלוחי הגלידות כאן

מתוק עד הבית: קינוחים לוהטים לחורף

חוגגים בבית: משלוחי קוקטיילים מומלצים

ד"ר לק
מכאן ישלחו ישירות אליכם חצי קילו, או קילו לבחירתכם של מגוון טעמים חלביים ושוקולדיים או סורבה. תוכלו לבחור גם יוגורט עם מלא תוספות, או פרוזן יוגורט משלושה מרכיבים. כדי שלא תחסר לכם הפחמימה – יש גם וופל בלגי, או קרפ צרפתי. בקיצור, זה הולך להיות משלוח טעים ומתוק!
ד"ר לק, סוקולוב 32, הרצליה 0539425494

משחקי קור וחום חורף 2021. צילום: שאטרסטוק

ג'לטו אייס
גלידות חלביות, סורבה וגלידות ללא סוכר במגוון עצום של טעמים. הגלידות באות בליווי 2 סירופים לבחירה, חלק בריאים וחלקם מושחתים כמו שאנחנו אוהבים. חץ מגלידות, התפריט של ג'לטו כולל אייס קפוצ'ינו, פרי שייק מרענן, קרפ, וופל בלגי, יוגורט ושתייה חמה, כי בכל זאת חורף.
ג'לטו אייס, איירפורט סיטי 0539381005

ארטיקים ARTIKIM
כאן הגלידות מגיעות ישר ממקרר הארטיקים: מגנום, טילון, טעמקור, פסק זמן קראנצ', מיני בייטס אוראו או מילקה ובקיצור, כל מה שוקולדי, אהוב וגם מה שיחסית חדש. הדילים שלהם שווים והמארזים מגיעים בכמויות של 14 עד 20 יח' בקומבינות שונות.
ARTIKIM, הירקון 1, תל אביב

ממלכת המתוקים של ג'ט לק. צילום: ספיר שבת

ג'ט לק
מוכנים לגלידה באקסטרים? המארזים שלהם מגיעים עם כל מה שצריך בשביל לנתק את הילדים מהמכשירים לחצי שעה לפחות וליהנות מלק טעים במיוחד. הם כוללים גביעים, רטבים לבחירה וגלידה טעימה וטובה. התפריט מלא בעוד הפתעות טעימות ושונות ביניהן סטורי קייק מטורפת או צ'ורוס מושחת.
ג'ט לק, בעלי המלאכה 203, נתיבות 0536113105

ג'לטו פאקטורי
לתפריט הזה אתם חייבים להיכנס! רק מלקרוא אותו עלה לנו חיוך מתוק. מלבד הדברים הרגילים, ג'לטו פאקטורי מציעים גם תפריט מתלבטים עם מיקסים מגניבים לאלו שמתקשים להסגר על עצמם, פירות קפואים איכותיים לחובבי השיקיים הביתיים, קינוחים מטורפים וכמובן יש להם גם גלידות.
ג'לטו פאקטורי, שד' נים 2,  ראשון לציון 0539381631

כל המשלוחים מכל המסעדות