חורף זוגי: משלוחים לסגר שכיף לחלוק בשניים

עוד יום של סגר - מה דעתכם על ערב זוגי מול הטלוויזיה, עם ארוחה איטלקית מפנקת, מגש סושי לשניים, או קינוח משותף ומפוצץ? אם בא לכם לרענן את הסגר ולהעיר את הרומנטיקה בבית, יש לנו את המסעדות המושלמות לערב שלכם

יש את אלו שמחפשים חבר/ה לחורף כדי לא להתכרבל לבד בסגר ויש את אלו שעבורם האוכל מנצח את הרומנטיקה. אם התכניות שלכם לערב הן להיזרק על הספה מול הטלוויזיה עם שמיכת פליז ומשהו טעים, יש לנו את הרשימה המנצחת לארוחה זוגית מפנקת שקולעת בול לערבים כאלו.

מסתדרים בזוגות. מגש סושי של אושי אושי. צילום: באדיבות המקום

זה מה שעושים בערב ביתי חורפי וקריר (יש סגר! מה כבר עוד אפשר לעשות?!): נשארים מתחת לשמיכה ובוחרים אם בא לכם קומבינציית סושי, קינוח מטורף, או פיקניק בסלון. כבר בחרתם איזה סרט רואים ברקע?

סגר שלישי בבית: קינוחים חורפיים במשלוח

משלוחי גלידה מנחמים לסגר מועד ג'

סושי לשניים. רול לי, רול לך

יש כמות סושי מדויקת לשני אנשים, והיא בדרך כלל מגיעה בקופסה אחת של קומבינציה מוצלחת.
לאושי אושי יש מגוון קומבינציות לבחירה, רובן מתאימות בול לשני סועדים רעבים. אז איזה סושי אתם מעדיפים? מטוגן, על טהרת הסלמון, או מגש ללא דגים?
אושי אושי, מודיעין, מכבים - רעות. 0539431208

תבואו רעבים. מגש של אושי אושי, מודיעין. צילום: באדיבות המקום

גם מסעדת וויט מציעה קומבינציות זוגיות מעולות ומגוונות. הקטע הכיפי בקומבינציות שלהם הוא שיש אופציה בחירה של קומבינציה להרכבה חופשית, אז אם יש לכם דרישות ספציפיות – עופו על כל מה שבא לכם!
סושי וויט, קריית גת. 0539429139

ערב איטלקי זוגי. פסטה פלוס יין

אנשי הפחמימות, אתם כאן? בטח תסכימו איתנו ברגע, שאין כיף כמו ארוחה איטלקית שמורכבת ממנת פסטה טובה, פיצה זוגית עם תוספות מיוחדות ואולי עוד איזו מנת אנטיפסטי למצפון ולרענון.

במסעדת אונו תמצאו את כל התשובות לשאלה "מה אוכלים היום?". רק שלא תלכו לנו לאיבוד שם בין הפסטות המעולות, הפיצות המיוחדות, התוספות המעניינות והרטבים המדהימים.
ואל תשכחו בשם הרומנטיקה לבחור גם ביין טוב מהתפריט.
מסעדת אונו, תל אביב. 0539346140

בוקר/ערב בלקני באדיבות פרש דה מרקט. צילום: באדיבות המקום

פיקניק בסלון. מבלים בוקר עם אומלט

מה דעתכם לצאת לפיקניק? שאנחנו אומרים "לצאת", אנחנו מתכוונים מהמיטה לסלון. כי הגיע הזמן לשנות את הנוף למרות שההנחיות אוסרות לצאת למרחקים כרגע. תזמינו לכם ארוחת בוקר מפנקת, תפרשו איזו שמיכת פיקניק בסלון או אפילו במרפסת, תדליקו כמה נרות ותצאו לטיול בבית. אל תשכחו להשלמת האווירה לשים ברקע מוזיקה שאתם אוהבים.

פרש דה מרקט שולחים ארוחות בוקר מפנקות מאוד, גם בשעות הצהריים והערב המוקדמות. בתפריט הבוקר שלהם אומלטים, מתבלים, טאפאסים, מאפים ומתוקים עם שתיה חמה וקרה לכל סועד, ממש כמו במסעדה. בנוסף תוכלו לבחור מהתפריט שקשוקות, סלטים, כריכים ועוד.
פרש דה מרקט, קריית גת. 0532491395

פיקניק בריא בסלון עם פרש דה מרקט. צילום: באדיבות המקום

ארוחה מתוקה. קצפת עד הסלון

אתם בקטע של קינוח? תזמינו לכם ארוחה מתוקה: פנקייק, יוגורט, או גלידה שוקולדית טובה.
פנקייק בעיר לא מתביישים להציע את כל ממרחי השוקולד והמתבלים המושחתים כתוספת לכל מנה: לגלידה, לפנקייקים, לעוגות, לוופל הבלגי ועוד. אל תשכחו את הקצפת! ושיהיה לכם ערב טעים ומתוק.
פנקייק בעיר, עכו. 0539386450

כל המשלוחים מכל המסעדות