סגר שלישי בבית: קינוחים חורפיים במשלוחים

שוקו חם מתחת לפוך זו קלישאה, אבל סופלה שוקולד, או כנאפה עם גלידה זה הדבר האמיתי בחורף. אז אם בא לכם בוסט של מתוק, קר בשילוב לוהט, כזה שיושב בול על החורף וזורם תמיד מול הטלוויזיה – הנה כמה רעיונות טעימים בשבילכם

הגשם לא מבקר פה יותר מידי, אבל החורף כבר מזמן כאן. שמיכות הפוך ותנורי החימום עובדים שעות נוספות והסגר הביתי משתלב עם הקור שבחוץ. תכינו את הוואנזי ואת גרבי הצמר ותתכוננו לערב כמו בסרטים, מתוק ושוקלדי מתחת לפוך.

הביקוש למתוק לא מסתיים אף פעם. צילום: שאטרסטוק

קינוח חייב להיות קטן ומפוצץ בטעמים ועניין. יש משהו כיפי בשילוב של קר וחם בקינוח. משחקי הטמפרטורות האלו מכניסים עניין לביס והופכים את המנה המתוקה הזו למנצחת! והאמת? העובדה שהקר פוגש את החם על הכף, הופכת את הקינוח לחורפי ומתאים לאווירה. מסע של מתוקים ומנחמים:

כל העוגות והקינוחים במשלוח מפנק

סגר שלישי גלידה: מתנחמים עם מתוק

הקינוח הקלאסי: וופל בלגי עם גלידה, קצפת ושוקולד חם
התחלנו עם המוכר, האהוב, המושחת והמפוצץ, וופל בלגי אהובינו. הכיף בו שיש המון מקום למשחק של טעמים ואפשר להפוך את הבומבה הבצקית המתוקה הזו לקלילה מאוד יחסית, אם רק בוחרים את כדורי הגלידה הנכונה (ואם רק רוצים כמובן).

גלידה בליס מציעים וופל בלגי בהמון צורות שונות, העיקר שיהיה לכם נוח לאכול מול הטלוויזיה מבלי ללכלך את השמיכה: וופל קלאסי, וופל על מקל, וופל ג'מבו או מנת שברי וופל. המנות מגיעות עם קצפת, פירות חורפיים, תוספות שוות ושוקולד לוהט!

ואם אתם כבר בקטע של קינוח חורפי, יש להם מנה מנצחת שיושבת בול על ההגדרה: בננה ספליט מקורמלת, עם פירורי קרמבל, 2 כדורי גלידה, שוקולד חם וקצפת.
בליס, פתח תקווה 0539345062

וופל בלגי וכוס תה לערב חורפי מושלם. צילום: שאטרסטוק

אדלה יוגורט בר מזמינים אתכם גם הם לבחור מתוך התפריט שלהם את הוופל הבלגי המושלם עבורכם. ואם לא בא לכם ללכת על וופל בלגי על שיפוד עם רטבים ותוספות, אנחנו אומרים שתנסו את הבאבלס המטורף שלהם במילוי 2 כדורי גלידה לבחירה, קצפת ותוספת.
אדלה יוגורט בר, אור עקיבא 0539419865

 שוקולד ממולא שוקולד: סופלה זה מאסט בחורף!
אי אפשר לסרב לקינוח הזה, הוא מנחם, הוא בדיוק בגודל כדי לאכול אותו לבד מבלי לחפש שותפים, הוא טעים ברמות, הוא ממלא את הלב והוא פשוט עובד מצוין עם כדור גלידה בצד.

דה לה פה שולחים עד אליכם מגוון עשיר של קינוחים ועוגות שוקולדיים. במצעד מנות המוס והקינוחים האישיים תוכלו לבחור בקינוח לשמו התכנסנו – סופלה השוקולד המטריף שלהם.
חפשו בתפריט ג'קולטה אישי ועופו עליו כי הוא פשוט טעים.
דה לה פה, ראשון לציון 0538093890

להיט בול לחורף. כנאפה, גלידה וכוס תה. צילום: שאטרסטוק

הדבר החם של החורף: כנאפה עם גלידה
שמתם לב שכנאפה הפך לקינוח אופנתי? האמת אנחנו לא מתפלאים! זו מתיקות מופלאה ולשם שינוי לא שוקולדית, עם הקדאיף המושלם למעלה והגבינה הנמתחת והמתוקה מבפנים. בקיצור, כנאפה וגלידה, איך אפשר שלא להתאהב בשילוב הזה?

גלידה כנאפה&קפה זה המקום בו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. עם כנאפה אסלית, בקלאוות וגלידה טורקית מעולה. ואם כבר אתם בקטע של קינוח חורפי, תעשו לעצמכם טובה ותטעמו גם את הסחלב פררו רושה שלהם!
גלידה כנאפה&קפה, אילת 0534318431

כנאפה נוטלה, מקום מעולה ונוסף שמציעה שחיתות כנאפה וגלידה חורפית. הפעם בגרסה פחות אסלית ויותר שוקולדית. אם כנאפה נוטלה זה לא מספיק, חכו שתשמעו איזה תוספות יש להם בתפריט: שוקולד לבן, מקופלת וכדורי גלידה במצע טעמים שווים.
אם בכל זאת בא לכם קינוח בטעמים אותנטיים יש להם גם בקלאוות מעולות!
כנאפה נוטלה, חיפה 0539348117

כל המשלוחים מכל המסעדות