בשרים וסלטים: פותחים שולחן במשלוח עד הבית

פנו את שולחן האוכל, החמגשיות בדרך! מתגעגעים לשולחן שופע כמו בשיפודיות ומסעדות בשרים? הנה כמה משלוחים שיסדרו לכם ערב של מבחר סלטים וניגובים עשיר, כזה שתמיד בא טוב עם הלאפה. אל תשכחו להשאיר מקום לקבבים

אחד הדברים הכיפיים במסעדות, זה השפע שיש על השולחן. כזה שאופייני לשיפודיות ולמסעדות בשרים. כמה כיף להגיע, להתיישב ועוד לפני שפתחנו את התפריט, השולחן כבר צבעוני ומלא בסלטים, פיתות, צ'יפס וניגובים. ותמיד אפשר לבקש עוד ועוד ועוד..

התיאבון לא נגמר אף פעם. צילום: שאטרסטוק

אנחנו מתגעגעים לכל דבר שקשור למסעדות. אפילו לטיפ. עד שנוכל לקבל את הדבר האמיתי שכולל מילוי חופשי של הקעריות, פיתות לוהטות מהתנור ותפריט מודפס על הנייר שמשמש גם כמפת שולחן... בואו ננסה ליהנות ממה שיש. אז אם גם לכם נפתח הרעב, קבלו כמה משלוחים שיאפשרו לכם לפתוח בבית שולחן של מסעדה:

רעבים לבשר: כל משלוחי הבשר כאן
בפיתה או לאפה: משלוח מנצח עם בשר
משלוחי בשר בתל אביב והסביבה

2 שיפודים, תוספת חמה אחת ו- 4 סלטים: ולרי הקוסם
החמגשיות של ולרי מפוצצות בכל טוב ומאפשרות לסועד לנעוץ את המזלג בכל ביס בסלט אחר.
תוכלו לבחור 2 שיפודים עם תוספת חמה ו-4 סוגי סלטים, תוכלו לבחור שווארמה מעולה עם 2 פיתות ו-8 סלטים, או מנת שווארמה לארבעה סועדים עם תוספת חמה, 10 סלטים וכל מה ששולחן שופע צריך!
שווארמה ולרי הקוסם, קריית מוצקין 0539381802

יש מקום במשלוח להכול! צילום: שאטרסטוק

כל מה שחמגשית צריכה: מסעדת בכייף
מה בא לכם בסלטים? יש הכול: טחינה, חצילים, כרוב לבן, כרוב כבוש, חריף וחומוס. במסעדת בכייף, תוכלו להזמין חמגשיות, פיתות ובאגטים חמים וטעימים עם בשרים לבחירה, מרגז, המבורגר, שניצל ושווארמה. רק אל תשכחו לצרף להזמנה צ'יפס גדול וקולה קרה!
בכייף, נתניה 0535842640

תוספות חמות, סלטים קרים ובשרים: לה גרדיה גריל בר LGB
רשימת הבשרים, התוספות והסלטים שלהם לא נגמרת! מלבד השיפודים והדברים הרגילים תוכלו לבחור גם כבד עוף בטריאקי, כנפיים בצ'ילי, תוספות חמות לבחירה מתוך מגוון גדול, סלטים מיוחדים ירקות סיניים, כרוב לבן חמוץ, חצילים על האש ועוד מבחר גדול.
לה גרדיה LGB, תל אביב 0538093897

באים לפנק עד הבית. צילום: שאטרסטוק

בוטקה הוד השרון: מה תרצו לצד הסלטים שלכם?
פיניתם כבר מקום על השולחן? כי יחד עם שווארמת הפטריות, הפרגית המפורקת או הקבב של הבוטקה, תקבלו גם אורז או קינואה, כרוב עלים, טחינה הר ברכה, לימון כבוש, עמבה הודית, סחוג הבית ומלפפונים חמוצים. רעבים?
בוטקה, הוד השרון 0539346602

צלחת אחת, מגוון סלטים: אבו בשרים
מה בא לכם? שווארמה, שיפודים, אוכל מבושל או נתח אנטריקוט? מה שתבחרו כמובן יגיע עם אבו תוספות: ניגובים לבחירה, חומוס, טחינה, סחוג וסלטים שתמיד באים טוב עם הבשר והלאפה!
אבו בשרים, שדרות 0537105078

כל המשלוחים מכל המסעדות