פיתה או לאפה: משלוח מנצח עם בשר

שניצל קריספי בחלה, קציצות מרוקאיות בפיתה והמבורגר בטורטית לוהטת. בצק עם בשר, בשר עם בצק – איך שלא מסובבים את זה, קבלו את השילובים שמנצחים כל רעב ושישאירו אתכם שבעים ומרוצים

מדוכני אוכל רחוב, טרנדים מתחלפים ועד מסעדות שף מוקפדות. אין מה שינצח את השילוב של הבצק והבשר. הפחמימה והסטייק. שידוך מושלם שמופיע בכל כך הרבה אופציות ותמיד מפתיע לטובה. יש כאן הכול. ארוחה משביעה ומזינה, מלאת טעמים ותבלינים ובעיקר ממוקדת.

משלוח שלא מאכז אף פעם. צילום: שאטרסטוק

הרגלי האכילה שלנו השתנו לא מעט במהלך השנה האחרונה ולצד השכלולים של כולנו במטבח הביתי, הגעגוע לא פוסק ורק מתגבר מיום ליום. הגעגוע לטעמים חדשים, אוכל שמישהו אחר הכין וחוויה שיש בה הפתעה וחידוש בכל ביס. לקחנו את השילוב הכי בסיסי של הבשר והבצק והתפזרנו לכל העולמות עם פיתות, פרנות וחלות מול כל מה שבשרי ופיקנטי. יצא וואו. יצא מנצח. קבלו את המשלוחים האידיאלים לכל שלב ביום:

מכורים לשווארמה? כל המשלוחים כאן

סנדוויצ'ים וטוסטים במשלוח

עושים שוק: מנות טריות מהשווקים 

בגאט/ג'בטה, סנדוויץ' טוסט בר, טירת הכרמל

חם, קריספי ולא צ'יפס? ברוכים הבאים לעולם הבצקים של טוסט בר. כאן שדרגו את המושג הבסיסי של הסנדוויץ' לממדים מפנקים של פחמימה לוהטת וטרייה. כמעט שכחנו להכניס פנימה את הבשרים. ויש לא מעט. אז למלאכה:

אם הלכנו על הבגאט הקלאסי (חם וקריספי. אמרנו?) נמצא את השילובים של שניצל או חזה עןף עם ממרחים ורטבים. כל סודי הפסטרמות, רצועות עוף מוקפץ בטריאקי וגם אופציות קלילות של חביתת ירק וטונה טבעית. הג'בטה כאן מושעת במיוחד עם רוסטביף, כתף בקר, אווז ופסטרמה בדבש. השוס כאן הוא ברטבים הבלתי נגמרים ומבחר הממרחים שיכולים להעיף כל בצק גבוה גבוה.

סנדוויץ' טוסט בר, הפטיש 2, טירת הכרמל. 0539349918

 הכול מתפצפץ בפה. צילום: שאטרסטוק

פרנה/חלה, פואגו בורגר, יהוד

פואנו בורגר מדייקים את חווית הזלילה תוך כדי שהם פורצים את מושג הכריכים עם שלל וריאציות ושילובים של בצק-בשר. החל מהמבורגרים כמובן אנטריקוט, טלה או טבעוני בגדלים שונים ועד הכריכים הלוהטים האלו:

הלחם המרוקאי הקלאסי אף פעם לא בא לבד. הפרנה באה בליווי אינספור רטבים ועם המנה העיקרית והמשדרגת – חזה עוף, שניצל, קבב טלה, אסאדו, אנטריקוט. ממשיכים בלאה בכל הכוח, והפעם – חלה. עם שניצל פריך, מטבוחה, חצילים מטוגנים ורטבים. ועוד בצק אחרון לסיום, הטורטייה גם היא כאן עם רצועות אנטריקוט והמון תוספות וטעמים משלימים.

פואגו בורגר, מוהליבר, יהוד מונוסון. 0538674763

לאפה מנצחת, הטאבון של חיים, הוד השרון

הטאבון השכונתי הוא אולי הדבר הכי יציב ובטוח. בכל תקופה ובכל מצב. מלחמות, מגפות, קורונה. הטאבון כאן כדי להישאר ולפנק את כל המתפנקים בבשרים הטריים, בחריף חריף ובארוחה הגונה ומשביעה. אז לשבת ממש בטאבון ולרכל עוד אי אפשר אבל את העיקר שום דבר לא יבטל אב קבלו את הטאבון של חיים:

השאלה הנצחית באה כאן לידי ביטוי מעשי מאוד – פיתה, לאפה או בגאט? לפחות כשזה במשלוח אין מי שילחיץ ואין תור ארוך שמשתרך מאחור. אחרי שתבחרו את גודל המנה תגיעו לחלק הרציני ולאופציות שכוללות שווארמה, פרגית, קבב, כבד אווז, אנטריקוט ושלל שניצלים בטעמים שמשתלבים יופי בפיתה או בלאפה. או בבגאט.

הטאבון של חיים, דרך רמתיים 86, הוד השרון. 0539431249

האהבה לפיתה לא נגמרת לעולם. צילום: שאטרסטוק

פיתה, פיתה ופיתה. דודא לפיתה, פרדס חנה

דודא לפיתה בהחלט לא מסתירים את התשוקה. ובצדק. כשבטוחים כל כך אין ממה להסתתר ואין את מה לטשטש. זוהי קריאה ברורה לכל אוהבי הפיתה באשר הם. הפיתה והבשרים כמובן. אז מה להכניס בפיתה?

מתחילים מהבסיס – קבב, פרגית, כבד עוף ולבבות. מתקדמים לקציצות מרוקאיות לוהטות, בפיתה כמובן. הכול בפיתה. מכאן אנחנו מגיעים לקינגים של עולם הבצקים – שקדים, שיפוד כבד, נתח קצבים ושיפוד אנטריקוט. מקנחים שוב בפיתה כמובן. הפעם מנה מלהיבה של אשכים בפיתה. אם לא תנסו איך תדעו. בתיאבון.

דודא לפיתה, זמיר 95, פרדס חנה כרכור. 0539415254

טורטיות! ממבו, חולון

בממבו חוגגים את דרום אמריקה עם כריכים וטורטיות ססגוניות וכשרות למהדרין. תתאימו את עצמכם לקצב, תתחברו לקול הפנימי שמוכיח חד משמעית שאתם רעבים לארוחת בשרים מפנקת ותשתלבו עם ה'ממבו' האישי שלכם. משלוחים עד השעה 03:00 בלילה בחולון ובת ים.

קולקציית הממבואים והטורטיות מספקת אופציות נהדרות של אנטריקוט, פרגית, המבורגר ופורטובלו. מגיע בגרסת מיני ממבו או ממבו ג'מבו. בנוסף לבצק והבשר, ילוו את האירוע בצל מטוגן, פלפל קלוי ושלל ירוקת טריים. 

ממבו, סוקולוב 60, חולון. 0539344799

כל המשלוחים מכל המסעדות