לבן, אדום ומה שביניהם: משלוחי יינות לראש השנה 2020

שנה טובה ושמחה - מתפריט היינות של מלגו ומלבר שהרכיב הסומליה נווה סולומון, לתפריט הסאקה של אובן קובן, אלו המסעדות שישמחו לספק לכם בקבוקי יין איכותיים לארוחת ערב החג. לחיי ראש השנה 2020

אחרי שנה מאתגרת וממש לא פשוטה (בלשון המעטה כמובן), כולנו מצפים בכיליון עיניים לראש השנה ומקווים שהבאה תהיה מתוקה יותר מהאחרונה. אז נכון שהיין הוא לא אחד מהסימנים שאמורים לעלות על שולחן סדר ראש השנה אבל אף שולחן חגיגי לא יהיה שלם בלי איזה בקבוק או שניים.

שנת שמחה ובריאות. פותחים שנה בטוב. צילום: שאטרסטוק

אם בחרתם השנה לפנק את עצמכם עם ארוחה שתגיע אליכם במשלוח וכך לחסוך זמן יקר וגם לא מעט אנרגיה, הרשו לנו להציע לכם לקחת את הפינוק לשלב הבא: במקום להגיע לסופר, להתלבט ולעמוד בתור, באפשרותכם להזמין גם את היינות שלכם מאותן מסעדות שיסדרו לכם יופי של ארוחה. באתר זאפ משלוחים תמצאו מסעדות רבות שמציעות משלוחי יין. בכתבה שלפניכם, תמצאו כמה מהמומלצות ביותר שבהן. שתהיה שנה טובה ובתיאבון!

שנה טובה: משלוחים חגיגיים לראש השנה 2020

רגע לפני החג: המלצות פסק זמן במשלוח

ממטבחה של רונית – תל אביב

חברת הקייטרינג "ממטבחה של רונית", מציעה תפריט מיוחד לראש השנה הכולל מגוון רחב של מנות חגיגיות במיוחד כמו קוק או ואן (כרע עוף ביין אדום וירקות שורש – 74 שקלים) ופרוסות פילה סלמון בנוסח ספניול (85 שקלים). בנוסף, כהרגלה בקודש, רונית מציעה מגוון רחב ביותר של יינות, כשכל אחד ואחד מהבקבוקים נבחר בפינצטה. בין היתר מדובר במיראבו קלאסיק רוזה (89 שקלים), מרלו של יקב רקנאטי (96 שקלים) וקריאנזה ריוחה של יקב ויוואנקו (70 שקלים).

ממטבחה של רונית, ויסוצקי 14, תל אביב. 0539431212

ארוחת חג איטלקית. רפאלו. צילום: באדיבות המקום

רפאלו – כל הסניפים

אמרתם איטליה, אמרתם יין ואמרתם מטבח איטלקי, אמרתם רפאלו. בתפריט המשלוחים של הרשת האיטלקייה המצליחה מציעים מגוון של שישה בקבוקים איכותיים שישדרגו את ארוחת ראש השנה בכמה רמות טובות: שלושה יינות אדומים מיקב דלתון המוערך (קברנה סוביניון אסטייט, מרלו אסטייט ושיראז אסטייק – 96 שקלים כל אחד) ושלושה יינות לבנים, ביניהם גוורצטרמינר של טו ויינז (89 שקלים) וקורטה ג'יארה של יקב אלגריני (89 שקלים). עוד נגלה לכם שבהזמנה מעל 200 שקלים מהסניף החיפאי של הרשת, תקבלו פסטצ'יני או פוקאצ'ה על חשבון הבית.

רפאלו, חיפה וקריית ביאליק

 פותחים שולחן חג שמח באילת. מסעדת ברנז'ה. צילום: באדיבות המקום

ברנז'ה - אילת

הקהל המקומי כבר יודע שהתפריט של בית הקפה ברנז'ה שבאילת עשיר במיוחד והאמת היא שאין שום סיבה שלא תזמינו את הארוחה כולה בערב ראש השנה מתפריט המשלוחים של המקום. מה שאתם אולי לא יודעים זה שבנוסף לאוכל, מציעים בברנז'ה מגוון רחב של בירות בבקבוק ומגוון רחב לא פחות של יינות. מתחשק לכם להצטנן קצת מהחום הלוהט? לכו על אותנטיק של המותג בלו נאן (105 שקלים) או על שרדונה של יקב גמלא (115 שקלים). אדומים הם מה שעושה לכם את זה? אם כך נמליץ לכם לתת עדיפות לירדן פטי ורדו של יקב רמת הגולן (199 שקלים) או על בקבוק של אלון מיקב הרי הגליל (112 שקלים). בנוסף תמצאו בתפריט המשלוחים של ברנז'ה מספר יינות מבעבעים ואפילו בקבוק מצוין של רוזה (סינסאו – 107 שקלים).  

ברנז'ה, דרך יותם 1, אילת. 0539375520

אוכל יהודי עד הבית: המלצות חג במשלוח

תהא שנת אלכוהול ושמחה. מא פאו. צילום: באדיבות המקום

מא פאו – תל אביב

תאמינו או לא, אבל בנוסף לסמוסה, דוסה, טהאלי ובנופי, מסעדת מא פאו מציעה גם מבחר מצומצם של יינות במשלוחים. יתכן שאתם רגילים ללגום מנגו לאסי בזמן שאתם מחסלים צלחת של קארי אבל לכבוד ראש השנה למה שלא תרימו כוסית של כנען מיקב דלתון (118 שקלים) או אם מתחשק לכם להשקיע כמו שצריך, כוסית של קברנה סוביניון של שאטו סנט מישל (175 שקלים). אחרי הכל, את ראש השנה חוגגים בדיוק פעם אחת בשנה. ואם כבר מדברים על חגיגות, נציין עוד שמא פאו מציעים גם בקבוקי קאווה ולמברוסקו רוזה (92 שקלים לבקבוק).

מא פאו, נחלת בנימין 59, תל אביב. 0539431203

מלגו ומלבר – תל אביב

כמצופה ממסעדת שף רצינית, גם מסעדת מלגו ומלבר שממוקמת בין היכל התרבות לתיאטרון הבימה, מציעה מגוון מרשים של יינות בתפריט המשלוחים שלה. את המנות הייחודיות של השף מוטי טיטמן, משלים תפריט היין שהרכיב נווה סולומון, שבתחילת דרכו במסעדה היה בסך הכול מלצר. ברבות השנים הפך לסולומון לסומליה של מלגו ומלבר ואילו כיום הוא מנהל את המקום.

קצרה היריעה מלפרט אודות כל הבקבוקים שמופיעים בתפריט של מלגו ומלבר אך על קצה המזלג נציין שהכוכבים הגדולים שלו מבחינתנו הם רזרבה דוקלה 2015 של רופינו (115 שקלים), גשם ורוד 2019 של יקב שאטו גולן (יין רוזה – 135 שקלים) וברבדו שרדונה של כרמי יוסף (95 שקלים). שנאמר: כל בקבוק מלמיליאן!  

מלגו ומלבר, שדרות רוטשילד 142, תל אביב. 0536110364

למה לטרוח אם אפשר להזמין? יין במשלוח. צילום: שאטרסטוק

קופינאס – צור משה

פיצות שאין שניות להן, פסטות מוקפדות בצורה בלתי רגילה וסלטים עשירים בכל טוב, הם מסימני ההיכר הבולטים ביותר של קופינאס שבצור משה. אך בנוסף למנות המענגות של קופינאס, קברניטי המקום השקיעו גם לא מעט מחשבה בתפריט היינות. בין השאר מככבים בתפריט המוקפד לא פחות מתפריט האוכל, יינות כמו עלמון של יקב ברקן (158 שקלים), קאווה איבריקה (70 שקלים) ורומפיקולו של טומאסי (158 שקלים).

קופינאס, השיבולים 3, צור משה. 0539346431

אובן קובן - תל אביב

עד כה עסקנו בעיקר ביינות מערביים ולמעשה גם כאלו לא חסרים בתפריט המשלוחים של מסעדת אובן קובן. אבל כשאוכלים ארוחה המבוססת על מנות כמו ראמן, נודלס וקארי, ראוי יותר ללוות את המנות עם כוסית של סאקה. לאור זאת אין זה פלא שבתפריט המשלוחים של אובן קובן, תמצאו מבחר מסנוור של בקבוקי סאקה ובכלל זה שירטאקי גינג'ו (75 שקלים), בורן דאיגינג'ו (95 שקלים) וג'ונאמי שו קיקוסוי (70 שקלים). קאנפאי!

אובן קובן, הארבעה 16, תל אביב. 0539368410

כל המשלוחים מכל המסעדות