שנה טובה: משלוחים חגיגיים לראש השנה 2020

כל מה שארוחת החג חייבת לכלול: מנות ראשונות, סלטים, בשרים טובים ואיכותיים, דגים בשביל הטעם וגם בשביל הברכה, תוספות משביעות ואפילו קינוח ויין טוב. תכינו את המפות הלבנות וקבלו המלצות ל-5 מסעדות שישלחו ארוחת חג קומפלט עד אליכם לשולחן. חג שמח

ליל הסדר של שנת תשע"ט? זוכרים? כאוס של הכנות מראש לקראת ארוחת חג בנוסח סגר קורונה 2020, משלוח של קופסאות מבית ההורים ותחושות מעורבות של חגיגיות ופאניקה על שולחן החג. התקדמנו קצת מאז חג הפסח ועדיין את ראש השנה של שנת תש"פ נחגוג בבית הבטוח, עם קורונה ברקע והמון תקווה לשנה חדשה ומלאת בשורות טובות כרימון.

גרינברג קוקטיילים של גרינברג ביסטרו. גם במשלוח. צילום: באדיבות המקום

המחשבה על בישולים ליומיים שלמים עייפה אתכם? נמאס לכם מהעוף והדגים של אמא? צאו מהסירים. הנה המסעדות המושלמות להזמין מהן את המשלוח לארוחת החג. כל אחת עם קונספט וטעמים משלה, אבל כולן מציעות ארוחות שלמות, עם קינוח, מנות ראשונות וכמובן שתייה אלכוהולית שתרים את האווירה ותוסיף לחגיגיות. בכל זאת, שנה חדשה בפתח. 

רגע לפני ראש השנה: המלצות פסק זמן במשלוח

מבשלים לחג: מתכונים לראש השנה 2020 

קבלו את הטופ 5 של המשלוחים: עם מבצעים במיוחד לראש השנה, ברכות לשנה החדשה ותפריט משלוחים שעושה הרבה כבוד לשולחן החג. שנה טובה

 קלאטה 15שנה מתוקה ממסעדת קלאטה 15. צילום: עידן גור 

קלאטה 15 מאחלת: שתהיה שנה מתוקה כקלצונה מסקרפונה ונוטלה

פותחים שנה עם:
אוכל איטלקי וקונדיטוריית קינוחים מעולה.

מסעדת קלאטה 15 מציגה תפריט איטלקי משכנע, עשיר במנות משובחות בניחוחות של רומא. מעבר לפיצות ופסטות מעוררות תיאבון שנמצא בכל תפריט מסעדה איטלקית קלאסית, קלאטה מציעה גם מנות בשר מגוונות, סטייקים, סקלופיני עגל וגם מבחר מנות דגים. בסיום הארוחה תוכלו להתפנק עם קינוח מהקונדיטוריה שלהם, תותים במרינדת לימון, טירמיסו, פנהקוטה, אפוגטו ועוד.

תעשו לכם חג: ארוחת החג המושלמת בחסות קלאטה תכלול מנות בניחוח איטלקי לראשונות ולעיקרית. ברוח החג תוכלו לגוון עם סלמון, מוסר בגריל או צלעות טלה בעשבי תיבול. ולקינוח: צלחת מתוקים וקרם זביונה לזוג או לארבעה סועדים. 

זמינים למשלוחים בין 12:00-00:00, גם בחג.

קלאטה 15, מדינת היהודים 89, הרצליה.0534877871

 גרינברגסעודת חג בסטייל. גרינברג ביסטרו. צילום: באדיבות המקום

גרינברג ביסטרו מאחלת: שנהיה לפרפר דניס ולא לזנב

פותחים שנה עם:
ביסטרו עשיר, גלידות במשקל וקוקטיילים.

גרינברג ביסטרו מציעה לכבוד החג תפריט עשיר של פסטות מעולות, המבורגר מכל הסוגים, תוספות וכל מה שנדרש מסביב: גלידות איכותיות במשקל מהג'ליטריה שלהם, עוגות וקינוחים מתוקים, בקבוקי יינות ואפילו קוקטיילים. 

תעשו לכם חג: שולחן חג מחייב שפע, גרינברג מאפשרת לכם לשבוע משפע של מנות ולטעום מכל העולמות, פסטה טרייליני ברוטב קצ'ו א-פפה, קרינבורגר בגריל פחמים, פילה סלמון צלוי עם אפונת גינה ירוקה ושרימפס פרובנס ביין לבן. אל תשכחו את הקינוח שכולם אוהבים, גלידות איכותיות במשקל, עוגות ומתוקים. לחיי השנה החדשה תוכלו להרים כוס יין איכותי, קוקטייל או בירה מהתפריט.

זמינים למשלוחים בין 9:00-23:00, גם בחג.

גרינברג ביסטרו, אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 0539387051 

באבא יאגהארוחת חג במבצע. באבא יאגה, תל אביב. צילום: באדיבות המקום

באבא יאגה מאחלת: שירבו זכויותיכם כדובדבנים בורניקי 

פותחים שנה עם: מטבח משובח על טהרת האוכל הרוסי.

באבא יאגה מציעה תפריט אוכל רוסי עשיר עם כל המנות המוכרות והאהובות, פורשמק, ורניקי, פילמני ועוד רבות. בתפריט תוכלו למצוא גם מנות עם שמות מוכרים יותר שמככבות גם בתפריטים ישראליים ביניהן ניוקי, פטוצ'יני ומחבת בקר. 

תעשו לכם חג: האמת שהאוכל הרוסי האותנטי חגיגי ומתאים מאוד לשולחן החג, התפריט מלא גיוון, כיסונים מסוגים שונים, מרקים כמו בכל חג אמיתי, דגים, בשרים וקינוחים מיוחדים.
ויש גם מבצע חגיגי לראש השנה: רק 199 שקלים לאדם לארוחה מלאה לחג שכוללת גפילטע-פיש, מרק צח ומנות מהתפריט.

זמינים למשלוחים 12:00-00:00, גם בחג.

באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב. 0537105154 

עושים את החג בתל אביב? כל המשלוחים

צלילי האשחגיגה כשרה למהדרין. צלילי האש, בני ברק. צילום: דרור ורשבסקי

צלילי האש מאחלת: שפע ברכות ושפע מנות

פותחים שנה עם: בשרים, דגים ועופות עם חמגשיות חמות לכבוד החג. כשר למהדרין.

צלילי האש מציעים תפריט למשפחות עם מגוון מנות בשריות, מנות עוף, דגים ומנות ילדים שבושלו לפני כניסת החג ונשלחות עד אליכם חם וטרי לכבוד החג. בכל קטגוריה בתפריט מבחר מנות, טעמים ותוספות, עוף על גחלים, בשרים בחמגשית, דגים לכבוד החג ומבצע משפחתי במיוחד.

תעשו לכם חג: צלילי האש מאפשרת לכם להזמין אוכל לחג גם אם אתם שומרים כשרות, האוכל מגיע לפני החג בחמגשית שתשמור על הטריות.
ויש גם מבצע משפחתי חגיגי: הזמינו 5 מנות לאפה וקבלו משלוח ובקבוק קולה גדול בחינם.

לא זמינים למשלוחים בשבת ובחג, ניתן להזמין ביום חמישי ובשאר ימות השבוע בין השעות 11:00-23:59.

צלילי האש, ז'בוטינסקי 100, בני ברק. 0537101758

 טאטימבחר מגוון לכבוד החג. טאטו, יהוד. צילום: דרור ורשבסקי

טאטי מאחלת: לחיי שנה טעימה, משכרת ושמחה!

פותחים שנה עם: בשרים ודגים עם המון תוספות ותפריט אלכוהול עשיר. 

התפריט של מסעדת 'טאטי' מגוון, שמח ומעורר תיאבון. כל מנה בצבע והמבחר עשיר מאוד. את מנות הבשרים, הפסטות, הסלטים והדגים תוכלו למצוא גם בין העסקיות המשתלמות של מסעדת טאטי. הבחירה לא נעשית קלה יותר כשמגיעים לתפריט האלכוהול, שם תמצאו בקבוקי בירה בסוגים שונים, בקבוקי יין מבעבעים וגם יינות לבנים ואדומים משובחים וטובים.

תעשו לכם חג: טאטי לא חוסכת בטעמים משובחים ובשילובים מעניינים בתפריט, פסטה בקר ביין אדום וירקות שורש, חצי עוף צלוי עם משקולת ברוטב תמרינדי, סטייק אנטריקוט עם שמנת פלפלת, או סלמון במיסו תפוז וג'ינג'ר. אנחנו במקומכם היינו ממלאים את השולחן במנות וחולקים אותן כדי לא לפספס כלום. רק אל תשכחו לבחור את היין המתאים לארוחה שלכם.

זמינים לאיסוף עצמי בחג בין השעות 12:00-23:00.

טאטי לופט, אברהם גירון 3, יהוד מונסון 0534249793

 כל המשלוחים מכל המסעדות