משלוחים מומלצים בחיפה: הכי שווים

לצהריים במשרד, לערב רומנטי בסלון או לארוחה משפחתית במרפסת - במיוחד לימי הקורונה ולקראת החורף המתקרב, קבלו את המשלוחים עם הדילים הכי שווים שכוללים טעימות מכל העולמות. ריכזנו מצעד של טעמים וניחוחות שיגיעו עד אליכם אם רק תבקשו. הנה הטובים והשווים שבמשלוחים החיפאיים

חיפה היא עיר של רבדים בכל המובנים - הגבהים וההרים מול הנופים הפנורמיים והחופים המטריפים. חיפה היא עיר של תיירים ויחד עם זאת, היא מלאה במקומיים ששומרים לעיר מולדתם אמונים. אז מה יש לחיפה להציע? תלוי את מי שואלים: התיירים יגידו שהם הגיעו בשביל הגנים הבהאיים, בשביל האטרקציות והטיולים. התושבים יפארו את הכדורגל המקומי ואת החופים. אבל דבר אחד מוסכם לכל הדעות הוא, הם, הן - מקומות הבילוי השונים והמסעדות  הטובות שיש לעיר להציע.

בי פי פותחים שולחן עם משלוח של בי פי בחיפה. צילום: באדיבות המקום

החורף מתקרב והתיירים כנראה לא יחזרו בקרוב. אנחנו עדיין במציאות הזויה שבה התקהלות היא אסורה, המסעדות נאלצו להמציא את עצמן מחדש, לעבור למתכונת משלוחים והרעבים בפיג'מה זוכים מן ההפקר. אז רק תבחרו: משלוחי המבורגרים איכותיים מהקצב, ארוחות בוקר מפנקות, משלוחים כשרים, שפע של מנות לטבעוניים, משלוחים של פסטות טריות לבישול עצמי ומשלוחים סופר מהירים שמגיעים לוהטים מהווק עד אליכם. כל ההמלצות

לכל המשלוחים בחיפה והסביבה

להכין בבית או להזמין במשלוח?

 רפאלוארוחה איטלקית באדיבות מסעדת רפאלו, חיפה. צילום: באדיבות המקום

תכינו את המפות הלבנות: רפאלו מביאה את איטליה אליכם לסלון

אם מוחמד לא יטוס לאיטליה, איטליה תגיע למוחמד. כן, כן, מי אמר שאי אפשר להזמין פסטה אמיתית במשלוח? במסעדת רפאלו מאמינים שאוכל משובח מתחיל מחומרי גלם איכותיים. לכן עושים כאן הכול במקום, בקפדנות יתרה ובדגש על טריות - הפסטות, הבצקים, הרטבים, הקינוחים ובעצם, כל מנה בתפריט מכינים מאפס ומי שהיה באיטליה יעיד כבר מהביס הראשון שזה לגמרי הדבר האמיתי.

מדליק במשלוחים: מלבד מגוון עשיר של מנות איטלקיות מעוררות תיאבון, תוכלו ליהנות גם מקונספט עשה זאת בעצמך של רפאלו. אם תרצו תוכלו לבחור פסטה טרייה במשקל להכנה ביתית ואפילו ניתן להזמין רוטב הום-מייד בצד. בקיצור, רפאלו מכניסה אתכם לנעליו של שף איטלקי ליום אחד.  

מינימום הזמנה: 100 שקלים.

זמינים למשלוחים: בימים א'-ש' בין השעות 12:00-22:00.

כשרות: סניף חיפה לא כשר. ישנו סניף כשר בקרית ביאליק.

רפאלו, פלימן משה 8, חיפה. 0539369756

גרים בנווה שאנן? לכל המשלוחים באזור

 בי פידילים משתלמים במשלוחים של מסעדת בי פי, חיפה. צילום: באדיבות המקום

הסוד נמצא בהכנת הקציצה: ההמבורגר של B.P גם במשלוחים!

כאן הכול מתחיל מהפרטים הקטנים. מסעדת B.P לקחו בשר איכותי, טחנו אותו להמבורגר ובנו סביבו מסעדה. האסאדו, העוף המעושן, הקבב, תפריט השתייה – הכול הגיע בעקבות ההמבורגר. התפריט מתרענן מדי כמה חודשים, אבל ההמבורגר נשאר. אז מה הקטע בהמבורגר הזה? שכל קציצה מקבלת יחס מיוחדת ונטחנת במקום, הן נעשות אחת-אחת ועכשיו הן גם מגיעות עד לפתח ביתכם.

מדליק במשלוחים: מסעדת BP מציעה דילים שווים במשלוחים. ארוחת סוגרים פינה שכוללת צמד המבורגרים קלאסי עם צ'יפס גדול ושתיה ב-125 שקלים וארוחה משפחתית שכוללת מיני המבורגרים, שניצלונים, צ'יקן טמפורה, 3 תוספות ובקבוק שתיה גדול ב-219 שקלים.

מינימום הזמנה: 60 שקלים.

זמינים למשלוחים: בימים א'-ה' בין השעות 11:30-23:30 ובימי ו' 11:30-שעתיים וחצי לפני כניסת שבת.

כשרות: כשר .

B.P, שד' ההסתדרות 157, חיפה. 0539375070

B.P, חורב 15, חיפה 0536115042

שטרודל אוכל אותנטי ערבי במשלוח. מסעדת שטרודל, חיפה. צילום: באדיבות המקום 

עם שטרודל תוכלו לפתוח שולחן במשלוח: טעם ים תיכוני אסלי

בגדול, המטבח של מסעדת שטרודל מציע אוכל ערבי אותנטי ברמה גבוהה. ובקטן? תוכלו לטעום אוכל איכותי מחומרי גלם טריים במנות אהובות עם טעמים מהמטבח הערבי, שמשלבות בתוכן אלמנטים מהמטבח הצרפתי והאיטלקי. 

התפריט העשיר של שטרודל, פתוח גם למשלוחים וכולל סלטי פתיחה עם מגוון עשבי התיבול הירוקים שצובעים את השולחן בטעמים ים תיכוניים לצד העראייס האהוב והמוכר, מסח'אן עוף, שושברק, כנאפה כבש ועוד מנות נוספות. ואם תרצו לטעום מעולמות משולבים, יש עוד תפריט עשיר שכולל גם פיצות מהטאבון, ביניהן תוכלו למצוא תוספות משוגעות כמו שווארמה ועוד.

 שטרודלירוק בעיניים, טעים וחמים בלב. מסעדת שטרודל. צילום: באדיבות המקום

מדליק במשלוחים: אמנם חלק מהחוויה של שטרודל זה המיקום המטריף במושבה הגרמנית, הנופים, המוזיקה ועיצוב המסעדה. אבל גם במשלוחים, הטעמים מורגשים בכל מנה וממחישים את החוויה האותנטית. 

מינימום הזמנה: 100 שקלים.

זמינים למשלוחים: בימים א'-ש' בין השעות 10:00-22:30

כשרות: לא כשר.

שטרודל, שדרות בן גוריון 39, חיפה 0539344812

קרניבורים ורעבים? כל משלוחי הבשרים בחיפה 

ושהמיקרו ינוח: המשלוחים של wok street מגיעים רותחים לכל לקוח

איך אתם עם טעמים אסייתיים? במסעדת ווק סטריט תוכלו ליהנות מטעמים של המזרח ביניהם סלטים, מנות ראשונות, כריכים ומנת הדגל: נודלס בהרכבה עצמית, גם במשלוחים מהירים במיוחד. אמנם הרעיון באוכל רחוב הוא שאפשר לאכול מהקופסה, בנוחות, תוך כדי הליכה, בלי להתלכלך ואיך לא, ברחוב. אבל מה אכפת לנו? כל עוד הוא מגיע מהר, הוא טעים, הוא בריא, הוא במחיר הוגן לגמרי והוא משביע, נישאר בפיג'מה ונוותר על ההליכה ברחוב בלי לחשוב פעמיים. 

התפריט של ווק סטריט כולל מנות בריאות, ירקות טריים במוקצפים וגם בסלטים, מגוון של אטריות לבחירה, מוצרים ללא גלוטן ועוד.

ווק סטריטקולקציית הסלטים הטריים של ווק סטריט. צילום: באדיבות המקום

מדליק במשלוחים: כשחושבים על זה, אוכל רחוב זה האוכל האידיאלי גם למשלוחים. הוא מאפשר לכם לשבת על הספה, לוותר על הכיסא והשולחן ולאכול בכיף מול הטלוויזיה.

בווק סטריט הקופסה מגיעה מהווק ישר לפתח הדלת והאדים שיוצאים מהקופסה ברגע שפותחים את המנה יעידו על כך. 

מינימום הזמנה: 54 שקלים.

זמינים למשלוחים: בימים א'-ה' בין השעות 11:30-00:00, בימי ו' 11:30-15:00 ובימי שבת 20:00-23:59.

כשרות: כשר.

wok street, שדרות הנשיא 129, חיפה 0537103986

לעוד משלוחים באזור הכרמל, חיפה

פותחים בוקר עם רשת ארקפה במשלוח. צילום: נמרוד סונדרס

ארוחות בוקר מפנקות באדיבות ארקפה

רשת ארקפה הוותיקה והמוכרת מציעה בכל רחבי הארץ משקאות קפה ותה לצד מאפים, כריכים, סלטים, פיצות ועוד עם תפריט מתוק של עודות גבינה, טרמיסו ועוד.

מדליק במשלוחים: לצד משלוח של ארוחת בוקר ישראלית קלאסית, בהחלט אפשר למצוא גרסאות מתקדמות שלה ברוח התקופה למשל כריך פריטטה עם ירקות (31 שקלים); כריך ZONE מלחם רוסטיק עם חביתת תרד, ארוגולה, גזר, בולגרית 5%, בצל סגול, זוקיני, עגבניה, נבטי אלפלפא וכרוב סגול (24 שקלים); או טוסט איטלקי (46 שקלים). ארוחת בוקר חבוקה בתוך פחמימה.

מינימום הזמנה: 60 שקלים.

זמינים למשלוחים: כל השבוע בין השעות 11:00 – 22:00.

כשרות: לא כשר

Arcaffe - אוסקר שינדלר 7, חיפה 0537105545

אום כולתום תפריט טבעוני מפנק במשלוחים. מסעדת אום כולתום, חיפה. צילום: באדיבות המקום

בדוך או בסיבוב? החומוס של אום כולתום, גם לטבעונים!

בינינו? הכי כיף לאכול עם הידיים, אין כמו לקרוע פיתה ולנגב איתה צלחת חומוס טובה. באום כולתום מציעים תפריט שכולו טבעוני, אפילו השווארמה. התפריט מחולק לצלחות סלטים ונשנושים, פיתות ולאפות ממולאות בדברים טובים וכמובן, גם צלחות שמתאימות לניגובים. 

לצד כל אלו יש לאום כולתום מאפיה, תפריט עיקריות, תפריט ילדים ומנות מתוקות שעושות טוב על הלב: קינוחים, מלבי, קדאיף וכנאפה שכולם אוהבים, איזה כיף שאפשר ליהנות מהם גם בבית!

מדליק במשלוחים: מכירים את זה שאתם מסיימים את החומוס וכל מה שבא לכם זה ללחוץ על כפתור שישגר אתכם למיטה, מתחת לפוך כשהמזגן דולק ברקע? אז קבלו: חומוס במשלוחים! אוכלים, שובעים וצוללים ישר לשנ"צ. 

מינימום הזמנה: 80 שקלים.

זמינים למשלוחים: בימים א'-ש' בין השעות 12:00-19:30

כשרות: לא כשר.

אום כולתום, שדרות מוריה 60, חיפה 0534274491

 

כל המשלוחים מכל המסעדות