FOOD TV: המלצות צפייה עם טעם טוב

הקורונה בכל מקום, מקומות הפנאי והתרבות סגורים וכולנו מוצאים את עצמנו בסוף היום בבית, על הספה, מול המסך. באנו לשדרג לכם את חווית הצפייה או הבהייה היומיומית למשהו טעים יותר, מענג יותר ובעיקר – לספק לכם טלוויזיה הרבה יותר כיפית. כמה אפשר כבר לזפזפ? מדריך צפייה בטעמים

לכל אחת יש את האחת שלה – התכנית ההיא שאיתה אנחנו אוהבים לסגור את היום, לאכול ארוחה  שתעביר לנו את הצפייה בעונג רב ותעשה לנו ערב של כיף. השאלה הכללית "מה נזמין לאכול  היום?" עלולה בקלות להסתבך ולהביא אתכם לבזבוז זמן מיותר ממש. אתם בבית אחרי יום עבודה ארוך, נזרקים על הספה בעייפות - עם כמה שאלות קיומיות עוד אפשר להתעסק בשעה כזאת?

נגיסהוהרי החדשות:טעים בטירוף. תפריט סושי של נגיסה סושי בר. צילום: באדיבות המקום

קבלו את הסטארט אפ שלנו: כמו טינדר רק באוכל. ובטעים. הפעם השידוך שלנו הוא בין הז'אנר שמרצד על המסך לסגנון הקולינרי המשלים שנזמין במשלוח. מי תהיה המנה הנבחרת - המבורגר עסיסי ומפנק, סושי קליל ומקפיץ או פיצה מדהימה שתחבק אותנו מפנים ותזכיר לנו מה היא אהבת אמת? אמרו לנו במה אתם צופים ונאמר לכם מה תזמינו הערב. 

לכו על ג'אנק פוד: המשלוחים הכי מושחתים 

לקנח עם שוקולד: מזמינים מתוק לסיום

אוכלים על בטוח: אוכל שמנצח כל תחרות

השורדים נאלצים לאכול תולעים או רגלי תרנגול? אנחנו כאן כדי להרגיע. שילובים מפחידים כמו פיצה ומוח, דגים ומנגו? רק בטלוויזיה ורק ב MKR" המטבח המנצח". אז בזמן שהיצרים על המסך מתלהטים והמרקמים נהיים יותר ויותר עלומים – אתם תתפרעו על הבטוח והמוכר שתמיד עושה חם על הלב.

צנעניבטוח על הספה בבית. מסעדת צנעני, בני ברק. צילום: באדיבות המקום

מסעדת צנעני בבני ברק מציעה מגוון מנות ביתיות ומוכרות לכל המשפחה החל מחומוס, שווארמה ומגוון סטייקים ועד תפריט באגטים ולאפות שיאפשרו לכם לשרוד בכיף מול המסך. רשת בולס בקריית חיים ונשר מציעה תפריט בשרים רחב ובפרט קולקציית כריכים מושלמת הכוללת כריך אנטריקוט, עוף, שניצל, סלופי ואפילו סביח צמחוני. לכו על כל הקופה. אין איך להפסיד.

צנעני, ז'בוטינסקי 92, בני ברק. 0538092991

בולס, המרגנית 1, נשר. 1700700722
בולס, אח"י אילת, 60, חיפה. 1700700722

עוד משלוחים של שווארמה. היכנסו

והרי החדשות: מול המבטים הקפואים באנו להפשיר עם סושי

מכורים לחדשות בכל מצב -  גם אם לגמרי ברור שהמצב כאן צפוי אנחנו נמשיך לצפות לכל רמז קל של הפתעה. רוצים להתחבר לטמפרטורת האולפן הצונן? מגיע לכם להתפנק עם מנה בוויב קריר אבל תכלס לוהט ועם תיבול קל של תקווה, כי סביר להניח שלא תמצאו אותה במהדורה הבאה. קבלו כמה המלצות סושי מרעננות מול החדשות-הישנות שבמסך.

נגיסהסושי של רשת נגיסה סושי בר. צילום: באדיבות המקום

רשת הסושיות, הסושיה מעיפה לנו את הפוני ושומרת לנו את הקשב למהדורת החדשות עם קומבינציה זוגית מדליקה של חם + קר כמו שאנחנו אוהבים עם  8 יחידות של פנקו סלומון אבוקדו, פנקו שרימפס ואבוקדו, 4 יחידות סנדביץ' סלומון, בטטה ואבוקדו, 8 יחידות מאקי ספייסי טונה (99 שקלים(. ועוד ים סלטים וכריכים שווים. רשת נגיסה סושי בר מציעה סושי צמחוני משגע את החושים (כמעט כמו דני קושמרו!) ביחד עם טמאגו, אספרגוס אבוקדו ובצל ירוק (25.6 שקלים) ועוד אחד חלומי עם טופו טמפורה אבוקדו ומלפפון (24.8 שקלים).

הסושיה – ברחבי הארץ

נגיסה סושי בר – ברחבי הארץ

יש לנו את כל הסושי שבעולם – הזמינו במשלוח

 בפרקים הקודמים: דרמות שמטיסות אותנו רחוק מהקורונה ועושות לנו חשק עז להמבורגר  

בחרתם לברוח מההווה ולצפות בסדרות דרמה כמו המותחן הפסיכולוגי "לאבד את אליס" או דרמת הריגול "טהרן". זה וודאי ייגמר טוב יותר מהמציאות הנוכחית. אם כבר אסקפיזם - אין ספק שאתם זקוקים להמבורגר עסיסי, טעים בטירוף שיפיג את המתח וישמור אתכם מרוכזים. ספוילר? ישדרג לכם את הפרק בטירוף - כזה ספוילר מותר.

אגאדירדרמה עם מלא בשר. המבורגר של רשת אגאדיר. צילום: באדיבות המקום

רשת אגאדיר מרימים לנו עם המבורגר אנגוס מנת אנטריקוט בקר 250 גרם (65 שקלים) והמבורגר פטריות טבעוני היסטרי 180 גרם שמשאיר טעם של עוד (54 שקלים). קראנצ'ו אשקלון מפנקים עם המבורגר לאמיצים 500‪ גרם של תערובת בשר בקר מוגש בלחמניית שומשום עם חסה עגבנייה מלפפון חמוץ ובצל סגול ( 59 שקלים).

אגאדיר – ברחבי הארץ

קראנצ'ו, צפניה 7, אשקלון. 0539366682

כאן תמצאו את ההמבורגר שמתאים לכם 

צחוק, צחוק - מגש בבקשה: לסגור את היום עם פיצה וקומדיה משובחת

אז בחרתם לסיים את היום על בטוח. ובצחוק גדול. עם סדרות קומדיה משוגעות כמו "משיח" עם אודי כגן או "היהודים באים" שיגרמו לכם להרגיש שבסופו של דבר החיים הם רצף של טעויות שמתחברות לקו עקום אבל אחד כזה של חיוך גדול על הפנים. צחוקים בטלוויזיה שיעניקו פרופורציה ויזכירו לנו שהכי חשוב זה ליהנות.

פיצה שמשעם חיוך גדול על הפנים. פיצה שמש. צילום: אנטולי מיכאלו

מי הכי מתאימה לכל החיוכים האלה אם לא – טאדאם -  פיצה נימוחה וממכרת שתלווה את כל הפאן. וכמובן כמה המלצות משמחות שלנו כמו רשת פיצה שמש שבהחלט מכניסה הרבה אור ומציעה פיצה ללא גלוטן (30 שקלים), פיצה מוצרלה (27 שקלים) ופיצה טבעונית מושלמת (30 שקלים). ירושלמיים? תוכלו למצוא פיצה מענגת מאוד ב'רד פיצה' עם מגוון אפשרויות אדיר כמו פיצה מקמח כוסמין‪ ועד לפיצה טבעונית בגדלים שונים לפי מד הרעב (24-81 שקלים).

פיצה שמש – ברחבי הארץ

רד פיצה, הצפירה 19, ירושלים. 0538093240

בואו לבחור את הפיצה המפנקת בשבילכם

כל המשלוחים מכל המסעדות