אני אוהב שוקולד: איפה תזמינו את המשלוחים הכי מתוקים?

"שוקולד הוא החיים"! מכריז בגאווה כל אוהב שוקולד שמודה בפה מלא שיש לפחות דבר אחד בעולם שהוא פשוט לא עומד בפניו. חלב, לבן, מריר או אפילו רובי - שוקולד הוא עולם ומלואו ואין ספק שהוא הופך את העולם הזה להרבה יותר טוב. לרגל יום השוקולד הבינלאומי ב-7 ליולי, קבלו המלצות מתוקות עד הבית

הקונדיטוריה של גלמתוק לי בפה. הקונדיטוריה של גל. צילום: גלעד הר שלג 

לא ידוע מתי התחילו לאכול "מנה אחרונה" בדמות מתוק בסיומה של ארוחה – כמעט כולנו נולדים עם העדפה מובנית לטעם מתוק ורגילים אליו מינקות, ובכל זאת, ישנן תרבויות בהן המנהג לסיים במתוק פשוט לא קיים. אז למה מתוק הוא כל כך משמח? ובכן, כאשר קולטנים מיוחדים שנמצאים בפה שלנו מזהים מולקולת סוכר, הם מפעילים איתות שמגיע למוח ומשדר אותות עונג. 

רוצים עוד עוגות וקינוחים? כל המשלוחים 

אצלנו בארץ המנה האחרונה חשובה לא פחות מהראשונה או העיקרית, ועל הפינוק הזה מאוד קשה לוותר. על העוגייה הקטנה עם הקפה בבוקר, על החוויה הנפלאה של לשבת בסוף היום בבית ולהתפנק עם קינוח מושחת שעושה טוב בבטן וטוב בלב. לכן, לכבוד יום השוקולד שנחגג בכל שנה ב-7.7 החלטנו לספר לכם על כמה משלוחים מתוקים, הכינו את הקולטנים שלכם. 

לחגוג אמריקה מהספה: כל המשלוחים הכי מושחתים
גביע במשלוח: איפה מזמינים גלידות שוות? 

נייט קוקיכן. מגיע לנו וכמה שיותר. העוגיות של נייט קוקי. צילום: מיי סושיאל

הקונדיטוריה של גל - חיפה

גל הגשים את החלום והקים את הקונדיטוריה שלו לפני מספר שנים במרכז הכרמל בחיפה, במקום בו עבדה קונדיטורית "קסטלר" המיתולוגית, בה היו יושבים באופן קבוע יהודית קציר וא.ב. יהושע, לכתוב את ספריהם. כיום, מדובר במאפיה בוטיקית ובה מבחר רב של מאפים מלוחים ומתוקים, כאלה שיעשו לכם את היום. רק לאחרונה החלו במתכונת משלוחים שתביא אליכם עד הבית את עוגת השמרים נוטלה שלו, או את הפאדג' שוקולד ללא הקמח, אותו תוכלו לזלול חם או קר. זה ממש לא משנה.

הקונדיטוריה של גל, שד' הנשיא 131, חיפה. 053-9348167

הקונדיטוריה של גללפתוח או לסיים את היום. העיקר עם שוקולד. הקונדיטוריה של גל. צילום: גלעד הר שלג 

נייט קוקי – תל אביב

כבר 3 שנים עברו מאז שהחליטו ארבעת האחים לבית אפרים ליצור את "נייט קוקי" - המאנצ' האולטימטיבי ללילות במשלוח חמים עד הבית. בעזרה של הקונדיטורית איילה ענבר, נולדו שלל עוגיות שהפכו למסורת לילית במספר לא מבוטל של בתים בתל אביב ובשכנותיה ולאחד המשלוחים המנחמים והנפלאים ביותר שאתם יכולים לדמיין. כעת, הם גם הוסיפו מארזים לאפייה ביתית, כך שאם תהיו ברי מזל מספיק, תוכלו להיכוות קלות בלשון משוקולד איכותי שנמס לכם בתנור הרגע. סתם, חכו שתי דקות, זה לא נעים להיכוות. אז בין עוגית שוקולד צ'יפ, M&M’s, טופי קרמל ומלח גס, בננוטלה, לימון ושוקולד לבן ועוד, אתם עומדים להתאהב ויותר מזה, גם להתמכר.

 נייט קוקיזהירות - ממכר. העוגיות של נייט קוקי. צילום: מיי סושיאל

אגב, אם אתם מאלה שמתים על הריח שיוצא מהתנור בזמן שאופים עוגיות (על מי אנחנו עובדים, מי לא אוהב), כעת תוכלו להזמין מארזים לאפייה ביתית, כי אין ספק שלאכול עוגייה לוהטת על רקע ריחות אפייה נפלאים זו באמת חוויה מיוחדת.

מיכלי'ס - מודיעין

כולנו זוכרים את קינוחי הילדות שאכלנו בבית של ההורים כשגדלנו, אלה שמלווים אותנו עד היום בארוחות שבת ובחגים, אלה שאנחנו נותנים לילדים שלנו לטעום ומספרים להם את המור''ק מאחורי הטעם. מיכל סלם, הבעלים של הפטיסרי והבולונז'רי מיכלי'ס במודיעין החליטה לשתף עם הקהל הרחב את הטעמים של אמא, אלה שהיא גדלה עליהם, אלה שהפכו אותה להיות מי שהיא היום.

מיכליס המרקמים המושחתים של מיכלי'ס. קונקורד. צילום: איריס אלגם

את הקינוחים שלה תוכלו לקבל עד הבית, וכן, גם את הקונקורד המטורף שמשלב מרקמים שונים של שוקולד, מוס שוקולד מריר אוורירי, אינסרטים של טראפלס דבש, שאנטי חלב ומרנגים. אנחנו בטוחים שכזה, עדיין לא אכלתם בבית.

מיכלי'ס, החרט 1, מודיעים-מכבים-רעות. 053-9349044

 זה הזמן להזמין ולהתפנק
שוקולד מכיל בחובו לא מעט יתרונות. אומרים ששוקולד מריר מפחית סיכון להתקפי לב ושבץ מוחי, תורם לירידה בלחץ דם,  מכיל אשלגן, ברזל, מגנזיום, אבץ, סיבים ועוד ועוד, והכי חשוב - טעים, כל כך טעים. אז לכבוד יום השוקולד הבינלאומי אנחנו מפצירים בכם להוקיר את השוקולד, להזמין אותו, להתפנק איתו ולעשות לכם טוב על הבטן. מגיע לכם.

כל המשלוחים מכל המסעדות. היכנסו>>