מנות קרות עד הבית: משלוחים לקיץ החם

דגים, סושי, סלטים עשירים וכמובן, גלידות – כל מה שקר ומצנן את החום הלוהט שבחוץ ואת הגוף שמצפה למכת קור מרעננת באמצע עוד יום של קיץ. המלצות משלוחים למאכלים צבעוניים שאפשר ומומלץ לאכול אותם קר

דלי אסיאתיקר, צונן קפוא. סלט וואקמה של מסעדת דלי אסיאתי. צילום: אסף קרלה

הקיץ פה והחום בשיאו עם טמפרטורות מעל הממוצע העונתי כמו שאומרים החזאים - להישאר במזגן, בבית או במשרד, זו בהחלט האופציה המועדפת על רבים וזה עוד לפני שדיברנו על חנייה, תו סגול וריחוק של שני מטרים מסועד לסועד (ובכלל). זה בדיוק הזמן לקחת את משחקי הקור/חום צעד נוסף ולצנן את היום עם מאכלים פושרים במרקמם ולוהטים בטעמם.

חם בחוץ, קפוא בבית: כל משלוחי הגלידות לבית
נבחרת המנות השוות של הקיץ. גם במשלוח

אז אחרי שהבנו שאנחנו פחות בעניין של לקום מהספה - מה מזמינים במשלוח הביתה כדי להתרענן ולהניע את המערכות? קבלו את מצעד המנות הקרות של הקיץ במשלוחים

דלי אסיאתי

במסעדת דלי אסיאתי בשרון מציעים תפריט עם לא מעט מנות קרות ומרעננות עם דגים, פירות ים וירקות. בין היתר תוכלו להזמין במשלוח רול טריקולור - רול ללא אצה וללא אורז כך שהוא קליל ומרענן. מה יש בו? סלמון, טונה, בס, אספרגוס ועירית עטופים במלפפון (52 שקלים). תוסיפו למשלוח סלט אצות וואקמה עם אבוקדו, מלפפון, צ'ילי וקריספי שאלוט (36 שקלים) ויש לכם מנעד טעמים מקרר וכיפי.

לאחרונה ובשל המצב הורחבה אופרציית המשלוחים וטווח השליחויות – המשלוחים של דלי אסייתי מגיעים להוד השרון, כפר סבא, רעננה והמושבים בסביבה. מינימום הזמנה 80 שקלים ודמי משלוח 15-12 שקלים.

דלי אסיאתי - הבנים 15, הוד השרון, 053-6130817

גם בהוד השרון לא צריך לצאת מהבית – הזמינו משלוח

דלי אסיאתימשלוחים בכל אזור הוד השרון. דלי אסיאתי. צילום: אסף קרלה

נאומי

נאומי היא מסעדה אסיאתית ביהוד ובה מציעים מנות כמו סושי, סלטים ומוקפצים עם שימוש בחומרי גלם מגוונים בהם ירקות, עוף, בקר, דגים, פירות ים, טופו ועוד. אחת המנות הקיציות, הקרות והמרעננות היא סלט גלאס - אטריות שעועית, בצל ירוק, כרוב סגול, ג'ינג'ר כבוש, קשיו מסוכר וצ'ילי אדום ברוטב פונזו (28 שקלים).

המשלוחים זמינים ביהוד, נווה מונסון, סביון, פתח תקווה, אור יהודה, שוהם, קריית אונו ויישובי הסביבה. דמי משלוח מ-10 שקלים, מינימום הזמנה 70 שקלים.

נאומי יהוד - מוהליבר 2, יהוד-מונוסון, 053-9380723

נאומיסלט גלאס של נאומי, יהוד. צילום: רן רנבי

רפאלו

ברשת מסעדות רפאלו האיטלקיות – בקריות, חיפה ועין שמר – מציעים מנה מרעננת וקיצית של קרודו דג ים. המנה כוללת נתחי דג ים טרי מתחלף, זרעי עגבניות, טפנד זיתים, טבעות בצלי שאלוט, אגוזי לוז, צנונית, צנוברים, מיקרו בזיליקום, קרם פרש, שמן זית ולימון (56 שקלים). משלוחים ברחבי חיפה, הקריות ויישובי הסביבה.

רפאלו – כל הסניפים

אין על דגים בקיץ: משלוחי דגים ופירות ים

רפאלו קרודו דג ים של רשת רפאלו. צילום: אנטולי מיכאלו

פרש קיטשן

ברשת המסעדות ובתי הקפה Fresh Kitchen השיקו לאחרונה תפריט קיץ חדש ומרענן, בדגש על מנות צבעוניות וטריות עם סופר פוד, ירקות ופירות טריים, שייקים ועוד. בין המנות המרעננות, המשביעות והמחזקות: קיסר פורטובלו - לבבות חסה טרייה עם קוביות לחם קלוי מתובל ורוטב קיסר ועל הכל נחה פטריית פורטובלו צלויה (59 שקלים). אפשר להוסיף להזמנה איירון שייק על בסיס חלב, טחינה גולמית, יוגורט, בננה, גרנולה ותמרים (28 שקלים) ולזכות בארוחה קלילה וצמחונית.

פרש קיטשן - אבא אחימאיר 18, תל אביב, 053-9386444

פרש קיטשן תפריט קיץ חדש בפרש קיטשן, תל אביב. צילום: אנטולי מיכאלו

שטרודל

מסעדת שטרודל החיפאית הפופולרית מציעה חוויה בתוך חלל טמפלרי עתיק. את המעדנים בסגנון ערבי וים תיכוני עם נגיעות אירופאיות אפשר לקבל גם במשלוח עד הבית או בטייק אווי, ברוח התקופה. האחים עלא ועיסא אסעד יודעים דבר או שניים על הקיץ הישראלי ועל מה יעזור לקרר אותו ולכן אחת ממנות הדגל המוצעות היא מנה קלאסית של עלי גפן ממולאים באורז ותבלינים על מצע יוגורט עיזים (41 שקלים).

משלוחים ברחבי חיפה, דמי משלוח 10 שקלים, מינימום הזמנה 100 שקלים.

שטרודל - שד' בן גוריון 39, חיפה, 053-9344812

 שטרודלעלי גפן של מסעדת שטרודל, חיפה. צילום: גלעד הר שלג

פריים

רשת המסעדות Frame Chef & Sushi Bar השיקה לאחרונה סניף חדש ברחוב המסגר בתל אביב המיועד למשלוחים ולטייק אווי. דווקא בימים שבהם המציאות לא בהירה החליטו ברשת להתרחב. בגרסה הנוכחית, הסניף החדש יעניק מענה רחב יותר בתוך תל אביב ומחוצה לה.

בתפריט החדש שולבו מנות מרעננות המתאימות לקיץ הישראלי בהן ליין הפוקי Frame: קערות פוקי שהן ארוחה שלמה. בתפריט יש פוקי סלמון עם סשימי, בצל ירוק, טוביקו כתום, טוגרשי, פרוסות מלפפון, אבוקדו, שבבי סלמון סקין ועוד (54 שקלים); פוקי טונה עם סשימי טונה, בצל ירוק, טוביקו כתום, טוגרשי, פרוסות מלפפון, אבוקדו, שבבי סלמון סקין ועוד (58 שקלים); פוקי משולב טונה וסלמון (58 שקלים); ופוקי צמחוני המורכב מאבוקדו, בטטה, בצל ירוק, טמגו, אספרגוס ועוד (48 שקלים).

משלוחים ברחבי תל אביב, יפו ורמת גן, דמי משלוח 10 שקלים ומינימום הזמנה 40 שקלים.

FRAME CHEF & SUSHI BAR - המסגר 38 תל אביב, 053-9348075

לא רק סושי: משלוחי רולים מפנקים

פריים פוקי טונה של פריים סושי בר. צילום: יח"צ

ג'ט לק

רשת ג'ט לק השיקה את תפריט הקינוחים המוגזמים של קיץ 2020 ואת כל השחיתות אפשר לקבל גם במשלוחים. בין המנות הכי פופולריות אפשר למצוא מנה קרירה ומתוקה של סאב ג'ט חצי חצי - "כריך" וופל ממולא ב-2 כדורי גלידה, שני ציפויים מיוחדים ושתי גבעות קצפת (69 שקלים); ואם תרצו לדגום את אחת המנות החדשות אז בין המנות המושחתות מככב וופל ברולה פיסטוק - וופל בלגי עטוף ברוטב פיסטוק ושוקולד לבן שעליו מונח קרם ברולה פיסטוק ושברי פיסטוק וכל זה מגיע עם כדור גלידה וקצפת (59 שקלים).

דמי משלוח עד הבית 15 שקלים.

ג'ט לק - הגדוד העברי 5, אשדוד, 053-8096097

לעוד ים של קינוחים מוגזמים במשלוחים

ג'ט לק וופל ברולה פיסטוק של ג'ט לק. צילום: גיל אבירם

ולסיום, אי אפשר לדבר על קיץ ומנות קרות ומרעננות מבלי לדבר על המובן מאליו - גלידות.

אלדו
ברשת גלידת אלדו המונה כ-30 סניפים בארץ השיקו ליין טעמים חדש לקיץ 2020. בין הטעמים החדשים: קשיו קרמל מלוח, סורבה קוקוס אוכמניות כחולות, קרם מוקה (אייס קפה), בייגלה בלונדי משוקולד לבן מקורמל וגלידת חמאת פקאן. ברשת מתגאים בהכנה יום-יומית של גלידה טרייה מחומרי גלם איטלקיים איכותיים וטבעיים וללא חומרים משמרים. כדור גלידה ב-17 שקלים, מחיר קילו גלידה 85 שקלים.

משלוחי גלידה ברחבי הארץ: כל הגלידריות השוות

אלדוגלידות הקיץ של רשת אלדו. צילום: לירון פרל ברשדסקי

אניטה
רשת הגלידות המשפחתית אניטה השיקה לכבוד הקיץ קולקציית גלידות בריאות ומועשרות בפרוטאין. הגלידות הטריות הנמכרות בסניפים של אניטה בתל אביב כוללות כמות גדולה של חלבון, מופחתות סוכר ושומן. הן מהוות בשורה חדשה לשוחרי הבריאות והכושר ומותאמות לספורטאים, מאמנים ומתאמנים, אוהבי הבריאות והכושר שמעוניינים בקינוח קר, מתוק ובריא בעל ערכים תזונתיים גבוהים (יחסית).

הטעמים בסדרה החדשה הם פסיפלורה, מנגו, תות, ספירולינה וקפה לאטה. מנה קטנה - 17 שקלים, מנה בינונית - 23 שקלים, מנת ג'מבו - 27 שקלים, חצי קילו - 50 שקלים, קילו - 90 שקלים.

אניטההגלידות של אניטה. צילום: MY social

כל המשלוחים מכל המסעדות