מה קרה לביג מק של מקדונלד'ס?

את מנת הדגל של הרשת, הביג מק, לא תוכלו להזמין במשלוח. אם בכל זאת אתם לא מתכננים לצאת מהבית, יש עוד כמה אפשרויות בשריות למהדרין

הביג מק של מקדונלד'ס - הלחמנייה ושתי הקציצות הפכו להיות אחת ממנות הדגל המזוהות הן עם הרשת והן עם תרבות הקפיטליזם והצריכה. עד כדי, שלפני כמה שנים פותח מדד הביג מק ע"י שבועון האקונומיסט להשוואת מחירי ההמבורגר בסניפי הרשת בעולם.

ביג מקביג מק של רשת מקדונלד'ס. צילום: שאטרסטוק

רבים ניסו במהלך השנים לעלות על הרוטב הסודי של הביג מק ללא הצלחה. לפני כמה שנים חשף השף של מקדונלד'ס את המתכון המלא כולל הרוטב המפורסם. תוכלו לעקוב ולהכין בבית. חפשו ביוטיוב את "what is in big mac sauce". בתיאבון.

המבורגר ביתי: ככה תכינו את זה בבית

המלצות ג'אנק פוד במשלוחים

אפשר להזמין ביג מק?
הביג מק נחשב להמבורגר די גדול בארה"ב אבל כנראה שבישראל זה לא מספיק. מקדונלד'ס ישראל פיתחה במיוחד את ה'מק רויאל' במשקל קציצה של 150 גרם במקום 2 הקציצות של הביג מק ששוקלות יחד רק 102 גרם.

ביג מק

שירות המשלוחים של הרשת פועל בימים אלו בקצב מוגבר כמובן. אבל אם תרצו לאכול דווקא את גרסת ה'ביג מק' תצטרכו לצאת מהבית, כיון שהוא לא מופיע בתפריט המשלוחים. לדברי הרשת "על מנת לעמוד בביקוש הרב, מקדונלד'ס ישראל השאירה רק מנות פופולאריות בתפריט המשלוחים. ביג מק הוא לא ממנות ההמבורגר הכי פופולריות.. ולכן לא נמכר כעת במשלוחים".

המבורגרים קלאסיים בכל מקום
אם בכל זאת החלטתם להישאר בבית זו זכותכם המלאה. במיוחד שלא תצטרכו להתפשר. קבלו כמה המלצות קלאסיות של קציצות המבורגר שכולנו מכירים ושתמיד באים בטוב.

מוזס
רשת מוזס מציעה את ההמבורגר הקלאסי בגדלים של 150/200/300 גרם עשוי בשר בקר מחלקים מובחרים, טחון ידני גס.

רשת מוזס – ברחבי הארץ

מוזסלא צריך לצאת מהבית בשביל המבורגר. מוזס. צילום: חיים יוסף

BBB
ברשת בי בי בי ההמבורגר מחולק ל - B/BB/BBB ומוגש בלחמנייה עם פרוסות עגבנייה, עלי חסה, פרוסות בצל ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית.

רשת BBB – ברחבי הארץ

בורגרים
כאן תוכלו להזמין את ההמבורגרים הקלאסיים (80 גרם) מחולקים לזוגות, שלישיות, שמיניות ואפילו חבילה של 16 בורגרים. הכול לפי כמות האנשים והתיאבון.

רשת בורגרים – ברחבי הארץ

כל המשלוחים מכל המסעדות

מה קרה לביג מק של מקדונלד'ס?