המבורגר ביתי: המדריך להכנת המבורגר בבית

כך תעשו את זה נכון - כל הטיפים צעד אחרי צעד להכנת ההמבורגר המושלם בבית. וכמובן, בא לכם להתפנק עד הסוף? תמיד תוכלו להזמין משלוח

ההמבורגר הקלאסי הוא קרוב לוודאי קציצת הבשר הכי פופולארית בישראל עם מגוון של שילובים, טעמים וגם אופציות טבעוניות מעולות. מה לא נאמר על המבורגר? הפעם באנו לדבר על ההמבורגר הביתי. כן, תמיד אפשר להזמין ולבחור את המנה המושלמת בשבילכם אבל לפעמים שווה לעבוד קצת וליהנות מקציצת בשר שאתם יודעים בדיוק מה יש בה.

לא חייבים לעבוד: משלוחי המבורגרים בארץ
קצביות עם משלוחי בשר טרי

מוזסגם אתם יכולים! המבורגר של מוזס. צילום: חיים יוסף

על אלו נתחים ללכת? ההמלצה שלנו היא על "אונטריב" - נתח איכותי מאוד שמתאים בול להמבורגר. תקנו אותו כמה שיותר קרוב לזמן ההכנה. אם יש לכם מטחנת בשר, זו כבר התחלה טובה. אבל גם אם לא, תמיד תוכלו להשתמש בסכין חדה. אם בכל זאת אין לכם כוח להתעסק עם העיסה תוכלו להזמין נתחים טחונים מהקצב ולעבור ישר לשלב הבא.

  1. ערבוב

אחרי שטחנתם את הבשר תערבבו בעדינות. רק בעדינות. לא לערבב יותר מידי כדי שהחלבון לא  יצא. ערבבו רק כדי שתוכלו לפזר את התבלינים באופן שווה. אל תתבלו את הבשר ותשאירו אותו ניטרלי מטעמים. את הפיקנטיות תוסיפו בסוף בלחמנייה. מקסימום תפזרו מעל הבשר מעט מלח ופלפל שחור. 

ההמבורגרים של מוזס – הזמינו במשלוח
בא לכם על המבורגר של ממפיס? כל הסניפים

  1. טעימה

רגע לפני שמחלקים את התערובת לקציצות חשוב לתת טעימה קטנה. תוודאו שהטעם לא מלוח מידי ואפשר להתקדם לשלב הבא בבטחה.

 

ממפיס

  1. גודל

עבה או דק? גדול או קטן? לטעמכם האישי בלבד. אין כאן נכון או לא נכון. מה שחשוב שהצורה של ההמבורגר תהיה מסותתת וערבה לעין. לא תרצו לאכול סתם קציצות לא מזוהות.

5 מנות המבורגר מוטרפות במשלוח
כל משלוחי ההמבורגר בתל אביב

  1. צלייה

גם כאן כמובן זה תלוי בטעם האישי שלכם. האם מספיק לכם מדיום או שתרצו לתת לבשר עוד קצת על הגריל (אפשר גם במחבת. מה שחשוב בכל מקרה זה להפוך את הקציצה כמה פעמים במשך 5 דקות וזה מוכן!). בכל מקרה שימו לב שהבשר לא מתייבש יותר מידי. הוא צריך להישאר טרי ועם מעט נוזלים.

מוזס

  1. הפינוק האמיתי

זהו. יש לכם את זה. עכשיו שהבשר מוכן והריח לא משאיר יותר מידי ברירות זה הזמן להתארגן על הלחמניות, הרטבים והירקות ולהתפנק עם המשפחה על ארוחה מושחתת מעשה ידיכם.

כל המשלוחים מכל המסעדות