שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
המחיר לא שווה את התמורה.אכזבה. לקחתי 16 בורגרים ל6 ילדים יצאו רעבים. לעצמי לקחתי סלט עוף. דל ופשוט מידי. לא מצדיק את המ... חיר
100צאחוז
✌️
לא היה משהו בכלל
היה מצוין תודה רבה
צ'יפס שחומם שוב ונשרף. בורגר שרוף יחס לא טוב, ביקשתי להחליף אמרו לשלם משלוח עושים שם רע לחברה
האוכל הגיע קצת קר אבל בסה״כ היה בסדר גמור
שלחו הזמנה חלקית, הגיע אחרי יותר משעה וחצי. גם כשהשליח הגיע שוב להשלים את שחסר - הגיע צ'יפס קר. מאוד מבאס.
שירות מצוין
היה בסדר
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
