שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
נהנתי לאכול את מה שהזמנתי ☺️
😘😘😘😘😘😘
היה סבבה אבל שכחתם את הקולה..
הגיע קר ממש והכל נזרק חבל
על הפנים איחרו שכחו דברים לא הביאו למרות שביקשתי
מצוין
14 שקל משלוח המשלוחן עוד ביקש ממני לרדת... זמן משלוח ארוך והאוכל הגיע לא חם ובגלל זה פחות טעים
השרות מעולה משלוח לוקח כצת זמן
מעולה
נהנתי מאוד טעים במיוחד אין לי מילים 😊😊
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
