שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
אוכל הגיע אחרי יותר משעתיים האוכל הגיע קר ברמה שנאלצנו לחמם את כל המנה במיקרו היה מאכזב מאד עדיף להכין לבד מאשר לחכות... לאוכל כזה
אכול לא הגיע חם ,האריזה היתה פתוחה של הציפס וטבעות בצל . הזמנתי מיץ ענבים לילד והגיע מים
קצת יקר לנו אך היינו מרוצים
כן
הכל מצויין אבל הזמן משלוח יותר מדי
😊
עדיף שקצת השר יהיה פחות מעובד אבל היה טעים ציפס הגיע קר אבל טעים
שכחו להביא קולה בפעם השביעית
היי, היה טעים מאוד. עם ההזמנה הייתי צריכה גם לקבל פחית קוקה קולה ולא קיבלתי, ביאס ממש, חבל
שירות מעולה!
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
