שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

בורגרים לוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

חוות דעת

דירוג גולשים
3.5
אוכל
3.5
שירות
3.9
אווירה/משלוח
3.4
מחיר
3.1
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
269 ביקורות וחוות דעת על בורגרים לוד
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נועם - תמונה
נועם 2 ביקורות
אחלה, פחות דמי משלוח בבקשה
4.8
24/09/2020

הדבר היחיד שפחות טוב זה שיש דמי משלוח של 20 שח למושבים. היה יותר קל בלי, במיוחד בימים שכאלה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
לא
2.3
24/09/2020

לא 0 התייחסות להערות סתם בזבוז זמן

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
שירות מצויין ואחלה אוכל!
5.0
17/09/2020

שירות מצויין ואחלה אוכל!

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
5 ביקורות
טעים
5.0
17/09/2020

האוכל לא היה חם

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
Dudi - תמונה
Dudi 3 ביקורות
קר, נהגיע לאחר שעה, ולא לפי הדרישות
3.0
10/09/2020

ללא תגובה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
3 ביקורות
מומלץ
5.0
08/09/2020

מעולה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
shragauh - תמונה
shragauh 2 ביקורות
בינוני
2.3
16/08/2020

המשלוח הגיע מאוחר מעל לשעתיים אחרי ההזמנה הציפס הגיע רטוב ולא פריך מנת הכנפיים בינונית וקרה הבורגרים היו טעימים אבל חבל ... שלא חם פעמים קודמות שהזמנתי היה יותר טעים וחם חבל

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
3 ביקורות
סהכ היה טוב
3.3
13/08/2020

סבבה

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
מור - תמונה
מור 4 ביקורות
כן
4.5
08/08/2020

ההום פרייז היה ללא רוטב רק תפוחי אדמה מטוגן.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
2 ביקורות
היה מאוד טעים
4.3
26/07/2020

👍👍👍

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר