שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הדבר היחיד שפחות טוב זה שיש דמי משלוח של 20 שח למושבים. היה יותר קל בלי, במיוחד בימים שכאלה
לא 0 התייחסות להערות סתם בזבוז זמן
שירות מצויין ואחלה אוכל!
האוכל לא היה חם
ללא תגובה
מעולה
המשלוח הגיע מאוחר מעל לשעתיים אחרי ההזמנה הציפס הגיע רטוב ולא פריך מנת הכנפיים בינונית וקרה הבורגרים היו טעימים אבל חבל ... שלא חם פעמים קודמות שהזמנתי היה יותר טעים וחם חבל
סבבה
ההום פרייז היה ללא רוטב רק תפוחי אדמה מטוגן.
👍👍👍
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
