שבת מנוחה: משלוחים וארוחות לכבוד שבת

חמין עם קישקע, סלטים, תוספות, דגים וכמובן מלאווח לכבוד שבת – הגיע יום שישי וממש לא בא לכם להיכנס למטבח? משלוחים של אוכל מנחם לסוף השבוע. טעים (כמעט) כמו האוכל של אמא

כבר לא צריך לטרוח בערב שבת כדי לאכול בשבת - הישארו בטרנינג וערכו את השולחן. השבת תגיע אליכם עמוסה, חגיגית ומרגשת. שבת שלום

מזרח אירופה על שולחן השבת. מסעדת שמוליק כהן. צילום: באדיבות המסעדה

נחמת הפולנים

אם טעמי הילדות שלכם כוללים גפילטע פיש וקרפלעך ואתם גרים באזור המרכז רבתי - אתם ברי מזל. מסעדת "שמוליק כהן" המיתולוגית שמאכילה תל אביבים כבר יותר מ – 80 שנה, תסדר לכם את השבת עם תפריט מגוון של מאכלים יהודיים מזרח אירופאים הכוללים בין השאר – כבד קצוץ, קישקע של פעם, גפילטע פיש, קרפלעך, תבשילים ומרקים יהודיים אשר ינחמו אתכם לחלוטין. לא לשכוח להזמין צ'ולנט לשבת.

שמוליק כהן, ת"א. כשר למהדרין. 0539371200

ואם כבר צ'ולנט, גם במסעדת "יהושע", הממוקמת בפתח תקווה אך מבצעת משלוחים עד מודיעין, השפלה וצפון השרון ישמחו לסדר לכם את השבת עם מנת חמין בתוספת קישקע או בלי, עם בשר או צמחוני, קיגל לקינוח ואפילו דג מלוח. אוכל של בית, כבר אמרנו?

יהושע, פ"ת. כשר. 0537933048

בשר לחמין: טיפים לכבוד שבת

משלוחי ג'חנון לשבת בבוקר

מיטב המטעמים של אסתריקה בטבריה. צילום: באדיבות המקום

אוכל שמח

אוכל הוא הרבה פעמים עניין של הרגל. יש שיאמרו שהאוכל האירופאי אפרורי. (אנחנו לא מסכימים עם זה, אגב). אם אתם נמנים עליהם, תוכלו לשמח נפשכם באוכל אחר. מסעדת "אסתריקה" הטבריינית שולחת ממיטב מטעמיה לאזורים נרחבים בצפון ומכינה מאכלים נפלאים אותם תקבלו במשקל: סלטים מגוונים, דג מושט או נסיכה ברוטב, בורקס בשר או כבד, בשר ראש וחומוס, קציצות מסוגים שונים, קוסקוס ותבשילים אדמדמים וחרפרפים אחרים. כיף לכם.

אסתריקה, טבריה. כשר. 0534262393

אין שישי בלי קובה

לזה כל העדות יסכימו. "סבתא יפה" משתולה, מבצעת אף היא משלוחים לכל אזור נהריה מחומרי גלם טריים. התפריט אותנטי במיוחד, קובות במרק צהוב ואדום או מטוגנות, פרוסות בשר ברוטב פטריות, עופות, סלטים ועוד ממיטב המטבח הכורדי.

סבתא יפה, שתולה. כשר. 0536114253

מסודרים לכל השבת

תכל'ס, ביום שישי בא לנו מאכלים מסוימים וביום שבת כנראה שנרצה בכלל מלוואח. "נאפיס חולון" מספקת משלוחים באזור ראשון לציון ובת ים ותתקתק לכם שבת שלמה עם תבשילים מכל העולמות – פאד תאי לצד אורז עם שעועית. המבורגרים, שיפודים וכבד עם בצל לצד פסטה אלפרדו וכמובן – מלוואח לשבת. מתוק, מלוח או גם וגם... אם כבר – אז כבר.

נאפיס חולון. 0539346125

המטבח הבוכרי בתפארתו. צילום: באדיבות המקום

לא רק בגלל אהרוני

בשנים האחרונות, גם אלה שלא גדלו על גוז'גוז'י למדו לאהוב אותה. מה אפשר לא לאהוב בבצקים מסוגים שונים הממולאים בבשר טרי ועשבי תיבול? האוכל הבוכרי הוא כבר מזמן טרנד ברשת ובבטן. כן, הפלוב, הפך לטעמי הבית של כולנו. "בית האוכל הבוכרי באשקלון", ישלח לכם מנות בוכריות אותנטיות ועשירות בטעמים כמו בחש, פלוב, צ'יבורק, גוז'גוז'י בשרי או צמחוני, מרק דושפרה ועוד.

בית האוכל הבוכרי אשקלון. כשר. 0537101788.

כל המשלוחים מכל המסעדות