הבשר המושלם לחמין: טיפים ומשלוחים לכבוד שבת

מהו הבשר הטוב ביותר לסיר החמין, ואיזו מסעדה מגישה את מנת החמין המושלמת? מכינים בבית או מזמינים משלוח - כל מה שצריך לדעת על המנה המנצחת של החורף. צלמו מסך ושמרו לסופ"ש גשום

תקראו לו חמין, תקראו לו צ'ולנט, העיקר שתקראו לו ביום גשום והוא יגיע. האפשרות האותנטית היא להעמיד סיר גדול עם כל מה שחמין איכותי וטוב צריך, מהקטניות והגריסים ועד הביצים הקשות והחומות. האפשרות הקלה יותר היא להזמין אותו במשלוח ישיר, מסירים של מסעדה ביתית ועד אליכם לפתח הבית.

אם אתם מתכוונים ללכת על האפשרות הראשונה ולהעמיד סיר, שאפו! אנחנו מאחוריכם. עם כל מה שצריך, כולל מדריך מפורט לבחירת הבשר המושלם לסיר שלכם. גם אם בחרתם באפשרות השנייה, בהמשך המלצות למסעדות שישלחו עד אליכם מנת חמין מפנקת ומנצחת שתשביע אתכם ליום שלם.

שבת בבוקר: משלוחי ג'חנון בשבת

אחד לכולם: סוגרים פינה עם משלוח משפחתי

התבשיל הכי חורפי שיש. סיר חמין של שרית אוכל ביתי, הוד השרון. צילום: באדיבות המקום

עשו זאת בעצמכם: הבשר המושלם לסיר החמין
אז איך בוחרים את הבשר לחמין? קודם כל, צריך להתחשב בעובדה שמדובר בבישול ארוך ואיטי ולבחור נתח מתאים לאורך הבישול. הבחירה המוכרת והבטוחה היא נתח מספר 5 – כתף הבקר שאותו נוכל למצוא בקלות בהמון סירי חמין.

אם תשאלו אותנו, אנחנו מעדיפים נתח שומני יותר, או נתח על עצם, כאלו שיתרמו גם לטעמים של התבשיל עצמו. הנתחים המושלמים למשימה הזו הם שפונדרה, נתח מספר 8, או אוסובוקו על עצם.

גם צוואר, נתח מספר 9 (אסאדו) ונתח מספר 2 (צלעות) מתאימים מאוד למשימת הקדירה שהצבתם לפניכם.

בית הבשר זו קצביה מעולה בכרמיאל שעושה גם משלוחים. יש להם רשימת בשרים טריים או קפואים והם ישמחו לשלוח עד אליכם את הנתח שאותו תבחרו מבין האפשרויות.
תעמידו סיר, השליח בדרך!
בית הבשר, כרמיאל 0537931555

גם ל Meat Boutique יש את כל הבשרים מהרשימה בקצביה המשובחת שלהם והם יאפשרו לכם להזמין משלוח לפי משקל של הנתח אותו תבחרו מבין האופציות השונות.
Meat Botique, קרית אתא 0534247849

המטעמים של סנדר, תל אביב. צילום: באדיבות המקום

הדרך הקלה: חמין מוכן במשלוח מפנק
לא חייבים להעמיד סיר ולחכות לילה שלם כדי ליפול על מנת חמין מפנקת ומשביעה. אם בא לכם לבחור בדרך הקלה ולהזמין משלוח של חמין מעולה – הנה 2 מסעדות שהחמין שלהם לא יאכזב אף פעם.

סנדר הכינו את התפריט שלהם לחורף כמו שצריך והוסיפו מבחר של מנות חמין עם או בלי קישקע ובשר בגדים שונים, בין חצי מנה למנה ואם תרצו, תוכלו להזמין גם חמין בפיתה.
משלוחי החמין הינם בימי שישי בלבד, תפסו לכם סופ"ש גשום ולכו על זה!
סנדר, תל אביב 0538093384

שרית אוכל ביתי מבשלת לכם באהבה חמין חם בכל ימות השבוע, ומתמחרת את המנות לפי קילוגרם. החמין של שרית מגיע עם קישקע ומרגישים בכל ביס שהוא בושל בהמון סבלנות ואהבה.
שרית אוכל ביתי, הוד השרון 0539349311

כל המשלוחים מכל המסעדות