ל"ג בעומר לטבעוניים: המלצות חג ושאר ירקות

שיפודי ירקות, חציל בלאדי על האש, מנות בשר מהצומח ואפילו שניצל דג טבעוני. ל"ג בעומר הוא לא רק קרטושקס, יש הכל גם למנגל בסגנון טבעוני. אז צלמו מסך ושמרו יש כאן מגוון אפשרויות ורעיונות לשיפודים ומנות על טהרת הירקות והצומח

הקרטושקס הוא קונספט מעולה לארוחת ערב טעימה בחג המדורות והקומזיצים. אבל אם כבר השתדרגתם למנגל, על האש וארוחה שכוללת שיפודים ומנות נוספות, אנחנו כאן כדי לדאוג שהטבעוניים לא יישארו מאחור. מוכנים לארוחת ל"ג בעומר מהסרטים?

מתפחמים ללא בשר. צילום: שאטרסטוק

ל"ג בעומר, מדורה, חג קלאסי לחגיגת בשרים ועל האש. אבל בינינו? יש לא מעט ירקות שהולכים נהדר בצלייה המפוחמת של המנגל: חציל, עגבנייה, בצל ועוד. אז אם חשבתם שחג הקומזיצים הוא חג של קרניבורים, תחשבו שנית! הנה כמה מסעדות מוצלחות שישלחו לכם ירקות על האש, חציל מדורה עם תוספות מרעננות מעל ומנות מתחליפי בשר מעולים ומוצלחים.

בלי פיתה: לג בעומר בלי קלוריות

המבורגרים טבעוניים במשלוח

ירקות על האש
כמעט כל ירק שתניחו על שיפוד מעל המנגל (או בלי שיפוד) יבוא טוב. נסו להוסיף לעל האש שלכם קלחי תירס, חציל שלם, עגבניות, פטריות, בצל ואפילו ראשי שום.
וכמו שהבטחנו, הנה כמה מסעדות שיעשו זאת עבורכם וישלחו אליכם מנות ירקות על האש טעימות וטובות, בטעמים שהם הכי ל"ג בעומר שמצאנו.

במסעדת על המנגל שולחים מנת ירקות צלויים על האש שכוללת מיקס עגבניות, בצל ופטריות, שזה המיקס המושלם והאידיאלי לארוחת על האש בסגנון הטבעוני. תוכלו להזמין גם כרובית מטוגנת, ומנת בשר טבעונית: שווארמה, או המבורגר. רק תבחרו.
לא רק בשרים, גם לטבעוניים: על המנגל, עפולה

מנגל צבעוני מתובל עמוק. צילום: שאטרסטוק

ואם דווקא החציל הוא זה שתפס את תשומת לבכם, אז לכו על מסעדת השיפוד והמנגל שתשלח אליכם חציל בלאדי על האש עם טחינה, סלסה פיקנטית, שמן זית ופטרוזיליה. תוכלו לקחת לצד החציל שלכם גם צלחת חומוס מפנקת, צ'יפס ותוספות אחרות טעימות וטבעוניות.
לא רק בשרים, גם לטבעוניים: השיפוד והמנגל, פתח תקווה

לא בשר, אבל לגמרי באווירה!
אם אתם בקטע של תחליפי בשר, גם אותם מצאנו ולא האמנו כמה שהמנות האלו טעימות ומוצלחות. החל משווארמה טבעונית ועד שניצל דג ללא דג, כולל מנת בולונז וכל מה שביניהם.

נפתח לכם הרעב? רוצו לתפריט של מסעדת רם בעכו שכולל תפריט שלם לטבעוניים, עוף מהצומח, נתחי בקר מהצומח, סיני מוקפץ, קציצות בקר טבעוניות והרשימה עוד ארוכה, בדרך לסיום ההזמנה תעברו גם במחלקת הסלטים שמלאה באפשרויות טובות, טבעוניות וטעימות שכולם אוהבים!
המנות כולן, גם החמות וגם הסלטים הן לפי משקל, מתומחרות לפי 100 גרם, אז קחו כמה שתרצו ומלאו קופסאות גם לארוחת שישי. העיקר שתיהנו מכל ביס.
לא רק בשרים, גם לטבעוניים: מסעדת רם, עכו

כל המשלוחים מכל המסעדות